Motor 0.9 TCe Sau 1.0 SCe?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    lodgy/dokker in versiune stepway. foarte ok, doar ca pe parte de insonorizare stau putin mai slab decat loganu/sandero

    1.2 tce in versiune 115 cai nu e prea reusit (probleme cu consumul de ulei, etc). 1.2tce 130 de pe renault e ok

    Comment


    • #32
      Recomand

      Salu
      Am 0.9 tce de 4 ani . Vara asta am facut si transfagarasan si transalpina cu masina. este exceptionala. nu am ce sa ii reprosez. am fost 3 adulti si doi copii + portbagaj pe masina. recomanddddddddddd

      Comment


      • #33
        Originally posted by abc View Post
        Eu as alege 1.0 deoarece:

        1. nu ma intereseaza performantele dinamice (conduc "batraneste"!);
        2. costa mai putin achizitia, asigurarea si intretinerea;
        3. are componente mai putine;
        4. solutia tehnica este moderna (in comparatie cu 0.9).
        1. ok
        2. da, probabil, nu (filtre aer și ulei, bujii, de TCe)
        3. oare? are vvt dublu
        4. elaborează
        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

        Comment


        • #34
          Originally posted by t0rquemada View Post
          1. ok
          2. da, probabil, nu (filtre aer și ulei, bujii, de TCe)
          3. oare? are vvt dublu
          4. elaborează
          1. -;
          2. -, m-am gandit la casco, nu am stiut de bujii;
          3. nu are turbina si evident nici racire pt. aerul care intra in cilindrii;
          4. nu ma pricep la tehnica dar am inteles ca 1.0 are distributie variabila si la admisie si la evacuare in timp ce 0.9 doar la evacuare (posibil sa gresesc) + alte imbunatatiri ca doar este model mai nou cu vreo 2 ani fata de 0.9 + s-ar putea sa ramana mai multi ani in fabricatie, daca primeste in viitor un turbo posibil in doua variante de 100 si 120 cp motorul de 0.9 o sa fie scos din fabricatie (impreuna cu cel de 1.2).
          Last edited by abc; 20 January 2017, 21:13.

          Comment


          • #35
            2. printre altele ai bobine de inducție separate(tip creion doar 80euro/buc)
            3. pompă de ulei nepilotată deci fără debit variabil
            4. TCe are VVT pe admisie, iar SCe are VVT pe admisie și evacuare

            1.0TCe nu dar 1.3TCe poate
            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

            Comment


            • #36
              Degeaba au vvt, pana la vvl mai este cale lunga

              Ce iei pe mere, dai pe pere........

              Singurul avantaj este al celui turbo, macar nu lesina si isi pastreaza calutii inclusiv in rampe la altitudine.....sau pe vreme calda

              Insa piese in plus inseamna costuri in plus......iar despre fiabilitate, vedem peste 10 ani


              P.S: fara vvt nu scoteau 90 din 0.9, ma refer doar cu turbo.......sau mai bine zis, nu scoteau "consum" de 0.9 si putere de 1600.....
              Celalalt e si mai si.....are vvt pe amandoua, astept cu nerabdare topicuri aici cu manifestari/"defecte".....


              Intre timp ce voi va sicanati intre voi pe ascutitori si diesel, eu ma oftic ca sandero RS se vinde doar in America de sud ( sau unde dreq se vinde) si rusii au dustere cu motoare de 2000.....
              Last edited by Hirayama; 20 January 2017, 23:46.

              Comment


              • #37
                off: Dacă ai avea Dacia Sandero RS cu motor de 2.0 benzină , la 17000euro livrabil în 6luni ai avea 0(zero) comenzi (comanda ta inclusă în acel zero)

                on: Ai cu ce(aici includem și costurile de întrținere) cumperi TCe, nu ai - cumperi SCe
                Last edited by t0rquemada; 21 January 2017, 00:03.
                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                Comment


                • #38
                  Oricum atitea certuri intre voi ca pe unii ne faceti sa renuntam la marca asta "nationala" care se face mai mult in Maroc

                  geaba se chinuie unu pe aici sa convinga doar reuseste sa ni se faca sila

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by cristi.... View Post
                    lodgy/dokker in versiune stepway. foarte ok, doar ca pe parte de insonorizare stau putin mai slab decat loganu/sandero

                    1.2 tce in versiune 115 cai nu e prea reusit (probleme cu consumul de ulei, etc). 1.2tce 130 de pe renault e ok
                    Din fericire Dokker/Lodgy dau clasa loganului la motorizare, insonorizare, confort și tabla.

                    Comment


                    • #40
                      sti tu tabla mai groasa ? da ?

                      Comment


                      • #41
                        Posibil mai groasa și mai rezistenta. Colegul meu a lovit pragul la dokker de un cap de pod de beton cum este la tara la marginea șanțurilor. După câteva luni încă nu a ruginit, pe când la sandero, am lovit pragul, după 2 zile l-a luat rugina ). Concluziile le trage fiecare singur. Nu mai vorbesc ca dokker este insonorizant în habitaclu, carton la șofer cu fonomin, carton cu fonomin la pasager, pasla capota motor, perete de foc și de-a lungul grilei de la parbriz. Motorul abia se aude de la 130 km/h, în rest liniște. Parbriz și geamuri cu protecție UV, etc. Sa știi ca marocanii au început sa facă mașini de calitate, si în 2016, cele doua uzine din Africa au produs mai multe dacii decât fabrica de la Mioveni.

                        Comment


                        • #42
                          table nu e mai groasa si nici mai rezistenta (vezi testele euroncap), motoarele sunt la fel ca pe logan, masina mai grea si mai antiaerodinamica, daca se poate spune asa. cu ce-i da clasa loganului? la confort, cred ca n-ati stat prea mult in lodgy. are exact acelasi spatiu la picioare ca si loganul. unul ca mine daca da scaunul maxim in spate, pe bancheta, exact ca-n logan, mai ramane loc pentru o mapa si-o motan. iar scaunele nu mi s-au parut sensibil mai confortabile. nu vorbesc de lodgy facelift/2, ci de modelul 2013, care drept sa zic, nu m-a dat deloc pe spate. intr-adevar ai senzatia ca motorul are cuplu si trage, de fapt te linistesti la 140, unde parca cineva ii trage o frana. iar dci70 nu e nici o sfaraiala...
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • #43
                            Nu stiu de ce au scos ei 1.6 16v de pe Logan si au bagat rahaturile astea de motoare. Astea noi doar ca sunt mai aratoase, mai bine dotate ce tine de siguranta si interior dragut ca pe parte de motorizare varza. Am condus si diesel-ul de 90 cp, nici asta nu m-a dat pe spate, se comporta ca o baba ( putin zvac si gata, mortus )
                            Cele mai ok motoare au ramas cele de pe Duster ( 1.6 16v - 110 cp sau 115 si 1.5 dci 110 cp) pe cel de 1.2 si 125 cp nici nu il iau in calcul, alt penal.

                            Asa ca, parerea mea e sa ramai pe un Duster.
                            Last edited by Christnacht; 21 January 2017, 23:36.
                            Facebook: https://www.facebook.com/CrisGarage

                            Comment


                            • #44
                              la banii de duster iti iei mazda3, Honda civic, ford focus sau megane si daca nu te duci la munte de 5 ori pe zi prin zapada, macar ai portbagaj mai mare decat la duster, stai mai comod, sunt mai sigure si mai confortabile. a si au si motoare calume,a nu gumele alea de chiloti rasucite pe sarma de la dacia, cum aveau aeromodelele alea de hartie pe vremuri ce le lansam de pe bloc.
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by Christnacht View Post
                                Nu stiu de ce au scos ei 1.6 16v de pe Logan si au bagat rahaturile astea de motoare. Astea noi doar ca sunt mai aratoase, mai bine dotate ce tine de siguranta si interior dragut ca pe parte de motorizare varza. Am condus si diesel-ul de 90 cp, nici asta nu m-a dat pe spate, se comporta ca o baba ( putin zvac si gata, mortus )
                                Cele mai ok motoare au ramas cele de pe Duster ( 1.6 16v - 110 cp sau 115 si 1.5 dci 110 cp) pe cel de 1.2 si 125 cp nici nu il iau in calcul, alt penal.

                                Asa ca, parerea mea e sa ramai pe un Duster.
                                1.2 turbo nu e in nici un caz un "penal". Duster 1.2 turbo face suta in 10 secunde si ceva la fel ca Logan 1 1.6 16v. Daca Loganul era "mirific" inseamna ca si Duster 1.2 turbo se misca bine.
                                Logan GPL 1.4

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google