Revizii Dacia Logan Diesel

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Se face doar in reteaua Dacia.
    Du-te la Simpo, acum o saptamana eu am platit aprox. 650 lei, prima revizie 1.5 dci 90 cp. Totul de la ei, mi-au dat si restul de ulei.
    "ana pauker si cu dej au bagat spaima-n burgheji".

    Comment


    • Si ce au schimbat în tia 650 de lei? Mi se pare foarte mult dac vorbim doar de ulei i filtru..

      Sent from my A0001 using Tapatalk

      Comment


      • Toate filtrele si uleiul.
        Depinde la ce te raportezi. Restul, fara exceptie, mi-au cerut 870.
        "ana pauker si cu dej au bagat spaima-n burgheji".

        Comment


        • Pai... Ma raportez la preul filtrelor i uleiului + manopera într-un alt service autorizat. Plus ca eu nu îmi pun ulei dacia în motor (dac pot alege ceva mai bun ). La fel i cu filtrele. Sper mcar sa ma lase sa vin eu cu ce îmi trebuie i ei doar sa le schimbe i sa le pltesc doar manopera.

          Sent from my A0001 using Tapatalk

          Comment


          • In decembrie am facut revizia de 20000km la Amat Pitesti. Manopera a fost 75 lei. Piesele le-am cumparat eu si au costat: 150lei uleiul (Elf Fe), 30lei filtrul de ulei (de origine) si 55lei filtrul de aer (de origine).

            Cartusul filtrului de motorină (include si toate garniturile) costa 70 lei (de origine)
            Last edited by MihaiiahiM; 23 January 2017, 17:40. Reason: Automerged Doublepost
            sigpic

            Comment


            • Filtrul de motorina de origine la Euro3 (codul 7701066680; K0404-17) aveti idee ce firma e?

              De ceva vreme vanzatorii nu prea mai aduc asa ceva si cauta sa te abureasca cu filtre MANN si BOSCH care se potrivesc. Eu nu vreau sa se potriveasca vreau unul similar.
              Daca as sti firma producatoare eventual un cod as lua originalul-aftermarket de pe net.
              Attached Files
              Last edited by lord_wader; 8 May 2017, 12:09.

              Comment


              • Original aftermarket?
                Ia piesa de origine si asta e. Cred ca Delphi e producatorul la E3.
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • filtrele de motorina E3 si E4 sunt Delphi.

                  astea sunt

                  Cel mai complet catalog de piese auto din Romania ce cuprinde atat producatori OEM cat si aftermarket. Identificare dupa serie sasiu, consultanta de specialitate, retur in 14 zile.


                  Cel mai complet catalog de piese auto din Romania ce cuprinde atat producatori OEM cat si aftermarket. Identificare dupa serie sasiu, consultanta de specialitate, retur in 14 zile.
                  Last edited by B997NDL; 8 May 2017, 12:36. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • Originally posted by IancuMIC View Post
                    Original aftermarket?
                    Ia piesa de origine si asta e. Cred ca Delphi e producatorul la E3.
                    Multumesc! Ma refer ca iau produsul aftermarket de la producatorul de la care le aduce Renault si isi pune sigla pe ele;

                    E cel pus de NDL, Delphi HDF583. Am mai gasit alte filtre care par identice la prima observare: Comline EFF194, Knecht KL404-25( codul KL 404-17 a fost inlocuit cu KL 404-25 deci ce se mai gaseste in magazine cu KL 404-17 e marfa mai veche), Mahle KL404-25, Sofima S5393 GC, Ufi 55.393.00(China)

                    Comment


                    • Trebuie sa ma corectez: nu cred ca filtrul de origine la logan Euro3, este Delphi!

                      De ce spun asta: am piedut din vedere un amanunt esential: filtrul de origine are o siguranta sub forma de urechi de soricel si niste capacele galbene si un cod KL 404-17. Daca ar fi Delphi de ce ar pune cod de Mahle? Ei bine ce filtru credeti ca seamana perfect cu el? Mahle KL 404-25! o sa pun poze:

                      Cel mai complet catalog de piese auto din Romania ce cuprinde atat producatori OEM cat si aftermarket. Identificare dupa serie sasiu, consultanta de specialitate, retur in 14 zile.
                      Attached Files
                      Last edited by lord_wader; 8 May 2017, 21:37.

                      Comment


                      • Repet pentru a n oara.
                        Piesele de origine respecta anumite specificatii, impuse de producator.
                        Daca ei filtru de combustibil Mahle, nu inseamna ca e acelasi, dpv al filtrarii cu cel de origine; chiar daca e produl tot de Mahle.
                        Exista si unele exceptii, dar in general asta e regula; nici pretul nu va fi identic.
                        Eu la E5 folosesc filtru de combustibil de origine de provenienta UFI, care e in jurul a 180-200 de lei. Filtrul OM produs de UFI, care poate fi folosit la Megane e maxim 150. Seful unui site renumit de piese auto reno, m-a lamurit ca nu e acelasi filtru.
                        De aia zic.
                        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                        Comment


                        • Am inteles, doar ca nu prea mai aduc astia pe la magazine in localitati mici.

                          Comment


                          • Comandă de pe internet de la site-uri de incredere, atunci. Ar fi și culmea pentru 15 lei dați în plus la o revizie (transportul comenzii care de multe ori oricum se acoperă din diferența de preț a produselor față de magazinele din localitățile mici) să nu cumperi ce trebuie dintr-o sursă de încredere (nu dau nume dar sunt 2-3 site-uri cu care nu am avut probleme în ceea ce privește originalitatea produselor până acum).

                            Comment


                            • Cred ca asa am sa fac.
                              Referitor la filtrul de aer pentru logan Euro3, sunt la al 2-lea filtru Mahle LX1849, il recomand, se potriveste perfect(nu ca alte facaturi "de origine" luate chiar din magazine mari), e pentru conditii grele, e bine facut, si costa doar 38RON.
                              Cel mai complet catalog de piese auto din Romania ce cuprinde atat producatori OEM cat si aftermarket. Identificare dupa serie sasiu, consultanta de specialitate, retur in 14 zile.

                              Comment


                              • Bună ziua,

                                Urmează să schimb uleiul.
                                Mașina are 170 de mii de km.

                                Ce îmi recomandati? Până acum schimburile au fost făcute la reprezentanță cu ulei Dacia Oil Plus Diesel 6001999710 și filtre de origine.

                                Ar trebui să folosesc ulei DPF? Nu sunt sigur dacă modelul meu are DPF.

                                Mulțumesc, numai bine.
                                Florin

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google