Dupa Ce Depasesc 90km/h Mi Se Aprinde Becul Martor Abs Si Sistemul Abs Nu Mai Merge!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dupa Ce Depasesc 90km/h Mi Se Aprinde Becul Martor Abs Si Sistemul Abs Nu Mai Merge!!

    Nu stiu daca s'a discutat problema asta vreodata, daca da imi cer scuze ca postez aici.Am un logan 1.6 mpi Ambition.
    Problema mea este urmatoarea, in urma cu un an de zile am dus masina la un mecanic de tipul "nea gica". Acesta facand o tura cu ea, mi-a spus ca trebuie sa ii inlocuiesc rulmentul dreapta. Ok am mers am cumparat altul iar dupa ce am luat masina de la el am observat ca becul martor de la abs era aprins. Am incercat cateva frane si am constatat ca nu mai intra abs-ul. Am mers la un service unde mi s'a spus ca "nea gica" a pus rulmentul invers iar senzorul abs nu il vede. Ok am cumparat doi rulmenti acum si au fost montati la service-le in cauza. A mers bine pana la primul drum afara din oras, cand am accelerat si am mers constant cu 90 km/h. Dupa aproximativ 10 km s'a aprins becul martor abs din nou. Am franat de cateva ori dar, abs-ul era anulat. Am oprit masina si am pornit din nou si merge ok abs-ul. Problema mea este ca de cate ori merg cu peste 80 km/h, dupa aprox 1 km se anuleaza abs. As dori sa stiu daca cineva a avut probleme de genul acesta vreodata si daca da cum le-a rezolvat.
    ps. Am uitat sa mentionez ca de atunci am fost la foarte multe service-uri dar mecanicii nu au putut constata de unde e problema. Acum vreau sa o bag la norauto pe tester electronic dar mi-e ca dau banii degeaba. Imi cer scuze daca problema mea o sa vi se para penibila sau simpla dar eu chiar nu mai stiu ce sa ii fac.

  • #2
    Unul din senzori nu citeste corect viteza pe roata respectiva.Trebuie sa mergi intr-un service care are o diagnoza buna si sa citesti in parametri de masura viteza pe fiecare roata!Cusiguranta pe una din roti dupa 80-90 km/h o sa vezi ca difera valorile comparativ cu celelalte trei!Asta inseamna montaj necorespunzator pe roata respectiva;sistemul se inhiba si intra in regim de avarie.Este foarte normal sa se intample asta.

    Comment


    • #3
      ok si ce ma sfatuiesti sa fac...........sau macar explica-mi un pic care este treaba si care ar fi rezolvarea........daca e posibil ca rulmentii montati sa nu fie buni ca asa am auzit de la cineva ca sunt doua modele pentru logan tipul cel nou si pentru logan cum am eu din 2005. Daca voi imi explicati cam care ar putea fi problemele nemernicii de mecanici nu mi-ar mai cere sume astronomice de exemplu am postat treaba cu motorasul pas cu pas la care pentru o curatare cu un lichid special spuneau ei (lichidul era wd40) imi cereau 100 de lei si cu ajutorul baiatului din arad am remediat problema cu 10 lei cat costa acea "licoare speciala" )) despre care spuneau mecanicii. Nu suport sa ma prosteasca niste handicapati, din cauza asta apelez la voi
      Last edited by 77sky; 4 February 2012, 20:43.

      Comment


      • #4
        Rulmentul pe care l-ai schimbat e alt model decat cel care a fost pe masina, aia e cauza.
        INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

        Comment


        • #5
          OK!Fiecare avem ce meritam in viata!Medici,mecanici,etc!La 10 lei numai un nemernic de mecanic poti gasi!

          Fara suparare,dar asta este realitatea!
          Last edited by misu13; 4 February 2012, 17:22. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • #6
            Exact cum spune si colegul @fane, ai pe masina un model incorect de rulment.
            Rulmentii pentru abs sunt de doua feluri, cu 44 si cu 48 de poli(parca asa tin minte).
            Ideea este ca tie pe roata in cauza iti citeste o viteza diferita fata de celelalte trei roti, iar de la o anumita viteza(in speta 80-90 km/h) toleranta pe care o poate accepta sistemul abs este depasita si automat sistemul intra in regim de avarie.
            Sfatul meu este sa mergi la o unitate Dacia, unde sa-ti gaseasca codul corect de rulment in programul lor original de piese.
            Bafta!

            Comment


            • #7
              crezi ca daca o bag la tester electronic la norauto, se va depista problema exacta???
              Last edited by 77sky; 4 February 2012, 20:44.

              Comment


              • #8
                Depinde cine butoneaza, ar trebui sa fie o eroare memorata si contextul aparitiei defectului, acolo se vad vitezele pe fiecare roata.
                INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

                Comment


                • #9
                  asta iese din discutie pentru ca din cate am inteles eu, calculatorul loganului nu memoreaza erorile. Ele se observa doar daca se intampla in momentul in care este pe tester
                  Last edited by Seba; 7 February 2012, 00:03.

                  Comment


                  • #10
                    De banii care ii dai la norauto, mergi la un service renault cu clip si au si rulmentul bun in stoc sa-l schimbe.
                    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by ezekiel View Post
                      asta iese din discutie pentru ca din cate am inteles eu, calculatorul loganului nu memoreaza erorile. Ele se observa doar daca se intampla in momentul in care este pe tester
                      Ai inteles gresit.
                      INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

                      Comment


                      • #12
                        Uite aici un printscreen dintr-o fisa de diagnostic Clip, iesise senzorul de pe dreapta- fata dupa ce am trecut printr-un troian, o situatie similara cu a ta am gasit la un coleg de club, a schimbat rulmentul si a scapat de problema.
                        Attached Files
                        INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

                        Comment


                        • #13
                          Salut Fane , poti sa imi spui si mie te rog ce program ai folosit pentru diagnoza si ce marca este rulmentul pe care l-ai inlocuit? am si eu aceeasi problema cu abs-ul dar nu stiu ce marca ar trebui sa ii cumpar , masina este din 2005 1.6 mpi .Multumesc

                          Comment


                          • #14
                            Rulmentul de care ai nevoie are codul 6001547686. Cat despre marca, cat te tine punga.
                            [Decât mult şi fără rost mai bine puţin şi prost!

                            Comment


                            • #15
                              Multumesc de raspuns

                              Am inteles, am sa incerc sa il caut dupa codul acesta , mersi inca odata

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google