Am probleme grave cu caldura la 1,4 benz+gpl va rog ajutati-ma.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    big_electro61 nu crezi??? intreaba orice taximetrist si-ti va confirma,am lucrat la taxiuri si stiu problema,mai ales cu calorifere infundate
    la o masina care merge pe saptamana 40-100 km problema nu va pare prea curand,la taxiuri care merg zilnic 100-150 km problema apare mai des
    Last edited by nikuniku; 19 January 2013, 23:28.

    Comment


    • #77
      Salut !
      Am si eu o problema asemanatoare... tevile ce intra in radiatorul de caldura de aub bord ard de nu poti tine mana pe ele, insa caldura nu prea baga, doar asa amortita. Masina 1.4 benz+gpl. In plus cand pornesc caldira simt si eu miros de ars sau ceva degenu ala, asa innecacios.

      Comment


      • #78
        Originally posted by vladovici View Post
        Salut !
        Am si eu o problema asemanatoare... tevile ce intra in radiatorul de caldura de aub bord ard de nu poti tine mana pe ele, insa caldura nu prea baga, doar asa amortita. Masina 1.4 benz+gpl. In plus cand pornesc caldira simt si eu miros de ars sau ceva degenu ala, asa innecacios.


        Daca ai rezolvat problema problema spune-mi si mie cum
        multumesc

        Comment


        • #79
          se rezolva prin inlocuirea caloriferului,sau spalarea lui cu jet puternic de apa

          Comment


          • #80
            Originally posted by nikuniku View Post
            se rezolva prin inlocuirea caloriferului,sau spalarea lui cu jet puternic de apa

            Pe langa cele mentionate de tine as mai adauga verificarea vasului de expansiune daca mai are dublura de perete daca nu trebuie inlocuit

            Comment


            • #81
              Verifica daca robinetul rece-cald mai functioneaza poate fi el un factor;daca ai decupat filtru de habitaclu curata radiatorul de caldura;termostatul sa il schimbi apa nu trebuie sa urce pana la 5-6 linii NICIODATA

              Comment


              • #82
                colegu kornelush24 poti sa ne spui si noua unde se afla robinetu de care zici tu,am schimbat cateva calorifere de logan+conductele de aluminiu cu oringurile de etansare si nu am gasit nici un robinet,
                nu confunda dacia clasica cu loganu

                Comment


                • #83
                  Salut..astazi am pus mana sub cutia aerotermei si ce sa vezi..este umed si este antigel.acum nu stiu daca este radiatorul fisurat sau poate curge pe la imbinarea tevilor de aluminiu cu radiatorul.se poate da jos radiatorul fara demontarea bordului??se schimba decat oringurile sau trebuie schimbat cu totul.am intrebat la magazin si au la 68 de lei si la 240 de uzina,dar vine fara tevile de aluminiu..
                  Multumesc ...poate ma ajuta cineva..miroade rau dimineata a antigel

                  Nu a demontat nimeni acest radiator de caldura??
                  Last edited by VIORE_L; 13 February 2015, 16:11. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • #84
                    Radiator bde caldura breckner a pus cineva pe logan.este made in germany sau china?

                    Comment


                    • #85
                      China toata ziua...
                      Parca sunt cativa care si-au pus, nu mai retin exact cine sau daca pe forumu' asta sau de pe dac.ia club.

                      Comment


                      • #86
                        Am inteles ca nu face caldura cum fac cele de uzina...dar si diferenta de pret este mare 64 fata de 250 cel de uzina.
                        de care sa cumpar?

                        Comment


                        • #87
                          Nu e bun de nimic, am eu pus, acum in primavara sunt hotarat sa-l schimb, m-am saturat sa deger de frig!

                          Comment


                          • #88
                            Atunci n-am decat sa cumpar unul de uzinz la 250 ca sa ma satur de caldura.
                            Tot ma gandesc ...decat la 2 colegi s-s spart acest calorifer sau nu vor sa ne ajute....rusinicaaaa.....

                            Comment


                            • #89
                              Originally posted by vampyru View Post
                              Va rog mult sa ma ajutati sau macar poate aveti alte idei in urmatoarea problema: am un Log 1,4 benz +GPL si de o saptamana a luat-o razna,nu mai baga caldura decat cand vrea ea si atunci nu baga decat la 80%din cat ar trebui.Temperatura la bord este normala(4-5 linii) baga cald si cand ti-e lumea mai draga incepe sa bage aer rece ,va dati seama ce senzatie placuta e pe timpul asta.Am verificat conductele care intra in calorifer si in momentul cand baga rece turul este cald si returul se raceste.Am fost pe la mecanici (culmea cand am ajuns baga caldura ,nu mai facea figuri)si nu mi-au dat o explicatie concreta si sincer nu stiu ce sa mai fac.Macar nu se strica de tot sa stiu o treaba. Am facut aerisirea,am verificat sa fie totul etans,am verificat clapetele,A.C. functioneaza normal,mai ramane termostatul de ver. dar nu cred ca are nimic ca functioneaza nomal(se incalzeste ,porneste ventil,nu se incinge si nici nu ramane lichidul la temp mica,furtunele sunt fierbinti),v-am spus baga cald 5 min apoi nu mai baga ,iar i-si revine 10 min. iar baga rece.....m-a disperat.Si mai nou acum nu mai baga la ralanti,trebuie sa stau cu ea turata sa prind alea 10 min de caldura.
                              Va rog dati-mi ceva idei .Multumesc de intelegere.
                              Am aceeasi problema.
                              Am constatat ca radiatorul de incalzire este partial infundat.Se poate incerca spalarea lui pe loc.Eu am inversat furtunele,tur la retur si invers.Si-a revenit un pic.Apoi am spalat radiatorul de incalzire cu o instalatie confectionata dupa una vazuta pe youtube.Acum am incalzire,nu la capacitatatea de nou dar acceptabil fata de ce a fost.Succes!

                              Comment


                              • #90
                                Asa am patit si am facut si eu la tigaia mea.....

                                Am spalat radiatorul, l-am dichisit....caldura acceptabil insa in timp...devenea din nou "rece" in masina

                                Poti sa-l speli si cu mama solutiilor si youtubului pana nu-l desfaci la bucata, nu baga ca lumea

                                L-am scos, l-am desfacut ca in tutorialul lui streulea si pana nu am scos fizic toate mizeriile si dopurile din el.....nu a bagat caldura ca lumea, adica caldura- la -15 grd deschideam geamul si stateam in camasa.....


                                Cauza pt care se infunda, la masinile cu gpl este fix membrane vaporizatorului care din cate am inteles nu prea se impaca cu antigelul.....apoi mai este fundul vasului de expansiune din care se desprind bucati de plastic....si apoi silicon folosit aiurea si in exces....

                                La mine nu a fost vorba de silicon, nu am etansat nicaieri la motor cu silicon insa tot s-a infundat....de la gpl, de la vas de expansiune.....

                                I-am scos inclusiv rezistentele termice din radiator si a fost plin de dopuri.....

                                Dupa ce l-am repus, am caldura, dar pierde lichid.....deci trebuie unul nou, pe care o sa-l pun in primavara pt ca acum mi-e lene de asa ceva....

                                Chestia e ca nu-mi curge sa faca balta, de fapt nu se vede nimic acolo in zona.....dar stiu ca el curge pt ca pierd lichid mai ales cand masina e rece .....cand se incalzeste, se dilata si porul se astupa+ evapora "lacrimile" pe unde plange.....

                                Asta e, are 13 ani aproape....merita un calorifer nou, o sa iau valeo

                                Ti-am scris astea ca sa inveti cate ceva din ce am patit eu

                                Deci pt a economisi bani, poti incerca sa il cureti.....daca insa iti curge dupa desfacere, trebuie unul nou

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google