Logan Masina Rezistenta !!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • super multumit de logan 1.4

    Laureat Plus an fabricatie aug 2006-183.000 km
    Ambreiajul nu da niciun semn de "oboseala" iar motorul nu "papa" gram de ulei
    In tot acest timp i-am schimbat ambele capete de bara pe la 100.000,o bascula(sau brat inferior sa nu se supere nimeni) in rest consumabile conform regulilor fabricantului.Important de mentionat ca uleiul l-am schimbat la max 7500-8000 km elf 10w 40.liniute-nu! in schimb in autostrada nu-l scot din 160 km/h sau unde e loc...viteza cat duce.
    Beton masina

    Comment


    • Nu stiu cat de rezistent e noul Logan, dar la un impact lateral ambii ocupanti ai Loganului din poza au murit.

      Viteza masinii care a lovit Loganul era mare, a fost factorul decisiv. Accidentul s-a produs in oras, nerespectare culoare rosie semafor.

      BZI.ro - Cotidian local de investigații și anchete politice. Accesează site-ul nostru pentru a fi la curent cu informația zilei.


      Pare ca nu ajunge sa te poata duce masina din punctul A in punctul B, important e si sa ajungi teafar in punctul B.
      Attached Files
      Last edited by mr.K; 7 February 2017, 09:44.

      Comment


      • Daca era alta masina cu airbag cortina si laterale crezi ca erau ok? avea cel putin 100 km/h audi ...si daca te uiti putin la audi fata nu prea este sifonata grav. Orice masina este praf in lateral...nu comparam cu suv-uri
        A mai fost un accident asemanator la Piata Romana...atunci cand loganul a intrat in balans si a intrat lateral in alte masini care stateau la semafor...si atunci au murit.
        Last edited by Andyno; 7 February 2017, 10:41.

        Comment


        • Daca era alta masina cu airbag cortina si laterale crezi ca erau ok?
          Depinde cat se deforma caroseria.
          Putea scapa cu viata pasagerul din dreapta, soferul murea oricum.
          Last edited by mr.K; 7 February 2017, 10:47.

          Comment


          • e al dracu de important sa ajungi teafar. de aia iti cumperi masina macar cu airbaguri laterale, pe care nu le-am vazut in alte poze de la accidentul respectiv. daca nu ma inseala memoria, logan/sandero cu airbag lateral au luat 4 stele la euroncap. nu ca ar fi foarte relevant, pt ca masinile sunt testate la impact lateral cu viteza de 40km/h, nu la 80km/h. am avut coleg de servici mort in masina de 5 stele in urma unei lovituri laterale la 40km/h, ca la teste. nu era s-klasse, ci o masina din clasa compacta. dinamica accidentului, localizarea impactului maxim, e al dracu' de importanta. in loganul din poza, poate scapa macar cel din dreapta, daca masina avea airbaguri laterale/cortina. uita-te la loganuri din 2006 incoace, pana in 2013, cate au airbag lateral. al dracu de putine, ca nu s-a inghesuit lumea sa dea 200 de euro in plus, in schimb multi voiau 200cp, frane pe disc si motor diesel de 1.9...noroc cu reglementarile ue care te obliga sa fabrici masini cu cel putin 4 airbaguri, ca altfel dacia si-acu punea airbagul lateral pe lista de optionale si multi nu-l cumparau.
            Last edited by Seba; 7 February 2017, 10:48.
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • Pe vremea cand iesea Loganul ala pe poarta fabricii, nici pe optionale nu erau airbagurile laterale.

              Comment


              • Loganul e slab tare pe laterale. Asta ma cam speria cand aveam Logan.
                Cel mai bine se vede la impactul lateral cu stalpul de la EuroNcap.

                Oamenii aceia ar fi avut o sansa doar daca erau intr-un SUV masiv care sa incaseze lovitura in prag in loc de portiera.
                Logan GPL 1.4

                Comment

                Working...
                X
                Anulare DPF
                Politica de Securitate Google