Cat Tine Ambreiajul De La Logan?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • In ceea ce priveste scartaitul la pedala de ambreiaj intr-adevar nu are rezolvare decat inlocuindu-l,iar ambreiajul cum am mai spus inlocuit cu cel original de la RENAULT si sunt f multumit de el.Zgomotul insa de la relanti nu se mai aude decat f putin(eu il recomand),atat cat se poate la o masina ca LOGAN.
    Last edited by costin brs; 28 July 2016, 20:41.

    Comment


    • 140k ma tinut ambreajul mers 70% bucuresti.Am luat sachs 320 kitul.Ce nu inteleg este ca rulmentul de presiune este imbracat in plastici, mi se pare prea fragil.Si inca o problema cand tin rulmentul de presiune in mana orientat cu fata spre mine, tin de suportul acela de plastic cu o mana si cu una misc doar de rulment sus-jos se aude un sune ca si cum sar clipsa dupa o parte pe alta .Am sa intreb luni la mecanic si revin cu noutati

      Comment


      • 140k km ambreaj original 2005 logan ambition 1.6 mpi, mai mergea inca 20 de mii dar daca tot a desfacut cutia de viteze sa vada daca mai rezista (mai patina uneori in accelerari bruste) l-am schimbat. nu stiu ce firma e si nu stiu nici de uleiul din cutia de viteze.
        Semințele acelaș gust are.

        Comment


        • Originally posted by mariusALIN View Post
          ...Am sa intreb luni la mecanic si revin cu noutati
          Ai uitat să specifici în care luni revii cu noutățile, că au trecut 4 săptămâni de la mesaj.
          M-am născut cu prea puține degete mijlocii în raport cu lumea în care trăiesc.

          Comment


          • Buna seara. Sunt hotarat sa schimb kitul de ambreiaj deoarece patineaza cand marina e incarcata, se tureaza in gol, plus ca la rece e foarte greu sa mai plec de pe loc cu ea, din toate cele enumerate clar ambreiajul. Are 126k km masina. Eu am modelul de 85de cai cu ambreiaj hidraulic. Intrebarea mea este daca sunt diferente fata de cele de 68cp, in afara de rulment, si ce marca ma sfatuiti sa iau? Eu inclin spre Luk, dar mai vreau niste pareri ale celor care l.au folosit, si asta exclusiv pe diesel, ca aici cuplul e mai mare si trebuie ceva sanatos. Multumesc

            Comment


            • 234000 km în regim de taxi cu ambreiaj din fabrica. Pus în loc kit Valeo 180 mm pret cu manopera cu tot 620 ron în service cu garantie. Ambreiajul ține cât știe să meargă șoferul cu ea.

              Comment


              • Ambreiajul ține cât știe să meargă șoferul cu ea.
                Deci tu, la 234.000 km n-ai mai stiu sa mergi, ca n-a mai tinut.

                Comment


                • masina mea are 193.000km, cu ambreaijul original si nu da semne de oboseala. Scartaitul pedalei a disparut cand am schimbat cablul de ambreiaj

                  Comment


                  • Eu l-am schimbat saptamana trecuta, am luat Luk, si mare mi-a fost surpriza sa vad ca si cel de fabrica de pe masina era tot Luk, in afara rulmentului, care era valeo. Si am pus tot Luk, am 130 k km, daca ma mai tine si asta tot 130k km eu sunt multumit. Si da recunosc, merg destul de brutal cu masina, deci nu m-a mirat ca m-a lasat.

                    Comment


                    • Originally posted by vstana View Post
                      Scartaitul pedalei a disparut cand am schimbat cablul de ambreiaj
                      O sa reapara cat de curand, stai linistit.

                      Comment


                      • Si mie imi scartaia pedala de ambreiaj la apasare. Am bagat WD40 in camasa in care intra cablul, langa pedala. De atunci au trecut 15.000 KM si 2 ani fara scartaieli sau sa mearga pedala greu. De fapt nici inainte nu mergea greu, doar scartaia cateodata la apasare. Sunetul a aparut la varsta de 8 ani a masinii, iar acum la 10 ani totul e ok. WD40 rezista
                        MULTA LUME, PUTINI OAMENI...

                        Comment


                        • Vezi sa reziste si cablul, sa nu ramai fara ambreiaj cand o sa-ti fie mai greu.
                          Cablul de ambreiaj de origine+ manopera costa 100 de lei.

                          Comment


                          • Intrebare: ca sa schimbi kitul de ambreiaj, dai cutia jos. Asta inseamana ca dai cadrul motor inainte jos. Daca umbli la cadrul motor, din cate stiu, la final se impune refacerea geometriei. Asa e, sau nu e musai sa-i (re)faci geometria?
                            Last edited by Kojak; 8 February 2017, 10:36.

                            Comment


                            • Nu e musai sa dai cadrul motor jos. Eu n-am vazut sa umble la cadrul motor cand mi-au schimbat ambreiajul. (De doua ori, o data "pe genunchi").
                              Last edited by Fanez; 8 February 2017, 10:39.

                              Comment


                              • Da, unii cracaneaza nitel cutia si umbla pe bajbaite la montare.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google