Sacadare Motor Intre 2000 Si 3000 RPM

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    fise magnecor
    busi ngk iridium
    bobina de pe alta masina care nu face
    corpul clapeta de pe alta masina care nu face

    nu am gpl ! o sa am de saptamama viitoare.

    alimentez cam din acealsi 2 pecouri sacadarea o am deja de vreo 30.000 de mi de km.
    http://www.youtube.com/watch?v=CqjwtuQAk-A

    Comment


    • #62
      Tu omiti ceva sau sari peste ceva....sau cei care au verificat

      De la inceputul topicului ai tot schimbat, verificat reglat....ceva tot se afla

      Sacadarea e scurta? daca da, este electric.....daca e lunga, e alimentare-benzina

      Pe loc, cand accelerezi in 2000-3000 rpm iti apare? Sau doar in sarcina?

      Ai masurat sa vezi in mufa bobinei daca e alimentata? firele pana la bobina sunt verificate( sa nu fie intrerupte etc etc?)

      Ai masa buna la masina?

      Canistra de carbon e verificata (sparta, rasufla...)...?

      Aer fals prezent pe undeva?

      Astea toate trebuiau sa le verifice mecanicii....sunt chestii de baza


      Degeaba ii pui iridium si fise magnecor.....sa stii, din verificate la mine ca de multe ori la Renault apar "conflicte" intre UCE si restul "aprinderii" pe motiv de rezistenta in circuit ( fise+bujii)....cei care se pricep mai bine la electronica sa explice, eu doar am constatat asta practic

      Comment


      • #63
        De la inceputul topicului ai tot schimbat, verificat reglat....ceva tot se afla

        Sacadarea e scurta? daca da, este electric.....daca e lunga, e alimentare-benzina
        Sacadarea apare ca ajung pe la 2000 2200 rpm apoi se pastreaza... incontianuare pana la 3000 peste se simte dar la intensitate mai mica.
        Si se simte si cand exemplu accelerez de la 1500 pana la 3000 fara sa iau picioarul de acceleratie se simte ca si cum nu ar alimenta cum trebuie sa cum ar da explozia prea repede !

        ii destul de greu de descris, si plus ca ii INTERMITENT defectul !



        Pe loc, cand accelerezi in 2000-3000 rpm iti apare? Sau doar in sarcina?
        W3f: sacadarea apare in sarcina (in mers)

        Ai masurat sa vezi in mufa bobinei daca e alimentata? firele pana la bobina sunt verificate( sa nu fie intrerupte etc etc?)
        W3f: nu, dar ii o idee buna, o sa vad cine imi poate verifica asta !

        Ai masa buna la masina?
        W3f: nu stiu..... cum se poate verifica? se poate la electrician?

        Canistra de carbon e verificata (sparta, rasufla...)?
        W3f: nu stiu cum pot sa verific? ce simtome ar trebui sa aiba?

        Aer fals prezent pe undeva?
        W3f: verificat peste tot, si ii ok carcasa nu prezinta sparturi, clapeta sta bine pe admisie

        Astea toate trebuiau sa le verifice mecanicii....sunt chestii de baza


        Degeaba ii pui iridium si fise magnecor.....sa stii, din verificate la mine ca de multe ori la Renault apar "conflicte" intre UCE si restul "aprinderii" pe motiv de rezistenta in circuit ( fise+bujii)....cei care se pricep mai bine la electronica sa explice, eu doar am constatat asta practic[/QUOTE]
        http://www.youtube.com/watch?v=CqjwtuQAk-A

        Comment


        • #64
          Mie imi sacada pe la 2500 - 3000, mai ales in a 5-a; o serie rapida de mici smucituri, nu tot timpul...aleator.

          Initial tindeam sa cred ca-i de la gpl...l-am sunat pe moog la Iasi si din ce i-am descris prin telefon mi-a zis ca e de la aprindere.

          Doar schimbasem bobina Sagem cu una Beru nou - nouta; bujiile nu aveau nici 10.000 si erau K20TT; fisele aveau aproape 20.000 si erau Bosh = porcarii curate...ele erau de fapt pagubele.

          Am luat un set de fise BERU noi si totul a revenit la normal...

          Trimis de pe al meu Orin_QS folosind Tapatalk

          Comment


          • #65
            Daca magnecor nu sunt ecranate....
            De la beru cele de fabrica am trecul la cele mentionate mai sus !

            Daca reusesc am sa postez un grafic al acceleratiei.
            Am interfata obd cu care as putea sa inregistrz !
            http://www.youtube.com/watch?v=CqjwtuQAk-A

            Comment


            • #66
              Sal!
              W3f, daca am retinut bine: spuneai ca ai avut mapa modificata dar, ai pus-o inapoi pe cea de fabrica. Nu stiu cat de meserias este cel care ti-a umblat in soft dar, eu iti recomand sa verifici din nou mapa, mai ales ca vrei sa-ti pui gaz si, din momentul ala, problema se va amplifica. Si eu am patit la fel (1,6 MPI, GPL, soft Dimsport), imi tremura motorul in tr. II si tr. III intre 2000 si 2500 de ture cand acceleram moderat. S-a dovedit a fi de la resoftarea, total aiurea, facuta de Doc. Am revenit la el dupa un an si ceva de chin, a refacut mapa si acum, aproape ca am scapat de problema. Spun: aproape, deoarece mai am un foarte mic tremurat doar in tr. III (2100-2400 ture) si doar pe GPL. Nu am revenit la softul de fabrica, prefer castigul de putere vis-a-vis de acest mic impediment. Deocamdata!

              Comment


              • #67
                am alt ecu (nesofat) + uch si cheie. (ii al meu si pot sa il pun oricand)

                le-am pus, si face la fel, ii drept ca nu la aceasi intensitate, da consumul.... creste cam cu 1 litru la %


                in caz ca o sa tremure tare si pe GPL o sa il testez si pe ala!

                o sa verific daca am planetare defecte gen: https://www.youtube.com/watch?v=bmbvtDelaT0

                o sa vad senzorul de pe clapeta cel care citeste pozitia clapetei. (inlocuiesc)
                7700273699

                senzorul de detotanatie (inlocuiesc) 7700732262
                senzoru de turatie (inlocuiesc) 8200643171

                o sa verific si presiunea sa fie 3.5 bari.

                si canistra de carbon.... desi asta nu stiu ce o sa verific la ea si nu stiu daca da simtomul acesta. eventual furtune...

                nu exclus si ceva supape arse ( am vazut ca si pe reno forum sunt care au aceasi problema)

                sau ghidaje supape uzate, am si consum de ulei aproximativ 300, 400 grame la 10.000 km. masina are acuma 135 mii

                simtomul il am cam de 30 de mii
                intre timp am schimbat

                corp clapeta de pe masina care nu prezenta acest simtom
                bobina de pe aceasi masina ( o sa iau noua)
                fisele magnecor noi
                bujii noi ngk iridium
                kit de abreiaj sachs nou (volanta nu prezenta uzura sa fie nevoie de schimbare)
                injectoare noi bosch
                senzor de vacuum nou
                ecu +uch si cheie de pe alta masina.
                am facut tester ( nu apar erori)
                am facut distributia pe la 120 mii
                revizii i-am dat la fiecare 10 mii elei elft
                caucurile care le rulez acuma si jantele nu bat si cele de vara sunt ok.
                stiu ca sonda lambda are totusi interval de schimb 120 mii desi nu am erori. sper sa nu gresesc.
                am reglat si tacheti, aveam ceva tacanit la un moment dat.
                compresia este buna am intreb 10.2 pana in 10,9 cred ca sunt poze in tread

                am vut sa mai adaug ca ii ulei in admisie si cat de curand o dau jos si o curat.
                Last edited by W3f; 13 February 2017, 23:31. Reason: am adaugat inca cateva informatii
                http://www.youtube.com/watch?v=CqjwtuQAk-A

                Comment


                • #68
                  intre timp am pus gpl

                  am reglat si culbutori, si pe gaz nu face chiar asa de rau
                  http://www.youtube.com/watch?v=CqjwtuQAk-A

                  Comment


                  • #69
                    up, poate stie cienva?
                    http://www.youtube.com/watch?v=CqjwtuQAk-A

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google