discuri de frana pe spate

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • nasol, eu incercam sa fiu cat mai legal cu dimensiunea din talon ptr cauciucuri
    apropo, mai salta garcea talonu + amenda .., daca te prinde cu alta dimensiune pe masina?
    ​​​​​​

    Comment


    • Da , salta si da si amenda . Dar e si la noroc . Eu la Dacia 1310 am mers 5 ani(vb vine am mers , 1 an eu , si 4 tata) cu 175/65/13 si nu s-a legat nimeni de mine .Parca amenda era 200ron si dupa te duci la rar sa iei talonul si mai dai si acolo ceva (100ron ? ) .

      Comment


      • Da, 175/70/13, profilul ala copiat de la Michelin ZXZ sau XZX nu mai stiu exact, ce cautate erau...pe vremea ailalta spui nu ?
        Daca gresesc, scuze...

        Comment


        • Nu stiu la ce vreme te referi . Eu am avut Verdstein Quatrak parca , si am mers cu ele pana in 2009 septembrie , cand am dat masina la Remat . Din noiembrie 2009 am Gologanu , si eu o sa merg pe alta dimensiune (205/50/15 sau 195/45/15 , vedem ce dimensiune gasesc cand o veni vremea ) . Nu cred ca o sa am probleme , si chiar daca as avea se rezolva , ca doar traim in Romania ;)

          Comment


          • ar mai fi o solutie de polizat la flex noua dimensiune de pe anvelope(sa zicem 195/50/15 sau 205/50/15 care ar fi echivalentul vizual aproximativ al lui 185/65/15) iar in caz de ceva, garcea sau rarul mobil, sa nu poata sa isi dea cu presupusul
            pareri?
            ​​​​​​

            Comment


            • @total nu exista "cat mai legal", daca esti prins cu dimensiuni diferite fata de 185/65/R15 sau 165/80/R14, ti se ia talonul. Dupa cum ti s-a mai spus, daca o sa ai 200 cp, n-ai ce cauta sub 205 care din punctul meu de vedere e minim. Plus de asta, nu gasesti cauciucuri performante pe 185/65/R15

              later edit
              Mda, polizezi anvelopele..... buna asta.... Prin absurd(mai degraba imposibil) sa treci cu bine de rar cu anvelopele polizate ), daca se uita la motor? sau il polizezi si pe ala sa arate ca 1.6 mpi? )
              Last edited by Renault; 13 January 2013, 19:05.

              Comment


              • e clar, atuncea 17 sau 18 ma cheama
                ​​​​​​

                Comment


                • Daca tot vrei sa scapi de problema cu dimensiunea anvelopelor, omologeaza-ti masina de raliu si poti sa-ti pui ce dimensiuni doresti.
                  Asa ca o paranteza, esti constient de cati bani ai nevoie pentru aceste modificari? Numai jantele+anvelope costa de la 1000 euro in sus, frane iara, vreo 500 euro ca nimica, supensie etc.

                  Comment


                  • Originally posted by total View Post
                    nasol, eu incercam sa fiu cat mai legal cu dimensiunea din talon ptr cauciucuri
                    Desi e cam off topic pt. a discuta aici, totusi iti adresez o intrebare: ai vazut ce au facut prima data cei cu dacii 1310//SN/Logan etc modificate? Ma refer la cei care au pus 1.4T/1.7T/1.8 16v etc. Prima data au schimbat rotile, adica au trecut la taloane de genul 215/225 pe 15, 16 sau chiar 17 apoi au schimbat puntea spate, oare de ce? Si absolut toti au facut asta.
                    Last edited by lord_wader; 13 January 2013, 21:10.

                    Comment


                    • Originally posted by Nimeni View Post
                      Mergi pe alta dimensiune . Nu trebuie neaparat 185/65/15 , incearca si 195/55/15 sau 195/50/15 sau 195/45/15. Ca profil V poti alege fie intre Toyo Proxes T1r , Maragoni Zeta Linea . Ca pret sunt undeva la egalitate(maragoni fiind ceva mai scumpe chiar) , Toyo fiind mai bune (parerea mea , eu unul o sa merg pe Toyo la anu ) . Mai poti merge si pe NANKANG NS 2 . Daca nu ma insel , pe 185/65/15 mai greu cu profil V si in orice caz , mult mai scumpe
                      Nu exista grad de comparatie intre marangoni zeta linea si toyo proxes t1r.
                      Marangoni e un fel de kormoran pe langa toyo.Eu am avut ambele modele pe masina si chiar nu se compara.
                      AG 16 Y M A

                      Comment


                      • Care stie sa.mi dea codul de masina sau codurile de etrieri si suport etrier pentru puntea spate.
                        As avea posibilitatea sa i.au din dezmembrari dar nu stiu ce sa cumpar.
                        Va multumesc
                        http://www.youtube.com/watch?v=CqjwtuQAk-A

                        Comment


                        • revin poate se indura careva sa posteze niste coduri OE sau AFM pentru etrieri suporti etrieri discuri placute si fuzeta de pe spate.
                          va rog si multumesc
                          http://www.youtube.com/watch?v=CqjwtuQAk-A

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google