Intrebari Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Poate fi folosita si la scos vinul din butoaie.

    Comment


    • Originally posted by mr.K View Post
      Si totul din cauza unor supermecanici de la Dacia.
      Nu-ti face griji, ca si la alte marci e la fel. Nu tine de marca ci de "specialistii" din service.
      Daca ar folosi de fiecare data fisa de revizie cu cantitati specificate in ea, nu ar mai fi astfel de probleme. Dar mentalitatea multor "Dorei" este ca stiu ei mai bine ce a de facut...

      Comment


      • Unde e filtru de polen la Logan 2 ?

        Comment


        • De studiat





          Ca de obicei, atenție la data postărilor!
          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

          Comment


          • Originally posted by darksun View Post
            Unde e filtru de polen la Logan 2 ?
            Unde e si la Logan1.
            sigpic

            Comment


            • Originally posted by MihaiiahiM View Post
              Unde e si la Logan1.
              La Logan 1 nu am avut deci nu am avut "problema" asta.

              Ms Torq, de nota 10+ as usual.

              Am spalat motorul (rat problems) si miroase cam naspa in masina, cred ca a ajuns umezeala la el si as vrea sa-l schimb.
              Last edited by darksun; 20 February 2017, 09:54.

              Comment


              • Originally posted by mr.K View Post
                Si totul din cauza unor supermecanici de la Dacia.
                Iata ca cineva a sezizat esenta. Si cine stie cate or mai fi?

                Comment


                • Originally posted by darksun View Post
                  ...Am spalat motorul ...
                  Nu ca am inca motorul "murdar", dar am "boala" nebuna de a fi curat (pitici pe creier, unii zic sa-l las asa "prafuit si unsurors" in timp, altii dai bice si curata-l) , la fosta 1.4 mpi dadeam cu jet de n-aveam probleme, era "nou-nout" mai tot timpul.

                  Intrebare: cum l-ai spalat? cu ce mai exact, jet sub presiune (vad ca are semn de interzis) sau cu spray special (de care?), daca e cu spray, clatirea cum ai facut-o, sau nu necesita ?

                  Comment


                  • il tii din scurt, asa cum fac eu.
                    Tot timpul e curat, nu suport un firicel de praf la motor... Cu o pensula, o carpita si atentie. Nu e nevoie sa te pui cu jetu pe el ...

                    Comment


                    • GuGu21 cand spui la motor ,te referi la capac sau bagi mana peste tot ,cat de mult si cureti?daca faci treaba asta pai ai rabdare mare,omu'.spor!

                      Sent from my XT1068 using Tapatalk

                      Comment


                      • peste tot bag mana, ce am rezolvat daca am capacul curat si-n rest numai namol si mizerie ?! Nu dureaza mai mult de 15-20 minute si asta fac o data pe luna ...
                        Valabil si pentru restul masinii, imi fac timp o data pe luna sa o fac boboc peste tot ...
                        Astia-mi sunt piticii de pe creier, nici la spalatorii nu o duc, o spal eu la benzinarii cu sampon cald si jet ( autoservire ) si apa osmozata la final. Se usuca singura, eventual mai dau cu carpita pe ea mai tarziu prin cateva locuri. Inca ma mai intreaba lumea pe strada daca o am data cu ceara si le explic ca asa e ea din fabrica ...
                        2 ani are si coafura inca rezista, poza facuta ieri
                        Attached Files

                        Comment


                        • Hmm,pe la motor nu m.am bagat sa o curat,prin interior si mie.mi face placere sa petrec timp cu carpa)...arata bine,ce sa zic...a mea e varianta pe alb,in momentul asta e varianta alb murdar,dar la tine vad ca e zapada pe jos la noi baltoace :-D.
                          La cat mai multi km cu ea!!!

                          Sent from my XT1068 using Tapatalk

                          Comment


                          • Originally posted by McDan View Post
                            Intrebare: cum l-ai spalat? cu ce mai exact, jet sub presiune (vad ca are semn de interzis) sau cu spray special (de care?), daca e cu spray, clatirea cum ai facut-o, sau nu necesita ?
                            L-am spalat de nevoie, s-au urcat sobolanii la caldura si mi-au facut KKT + pisat peste tot.

                            Dat cu spuma, spalat peste tot (mai putin in dreapta unde sunt sigurantele), tinut masina 1 ora jumate sa mearga + aer comprimat (au pistol pt tapiterie la spalatorie).

                            Comment


                            • Intrebare: in cazul unui schimb de ulei si filtru de ulei este in regula sa nu se desfaca busonul de umplere si filtrul de ulei inainte de golire?

                              Comment


                              • Nu este problema...doar ca este din categoria "bad practice". Se scurge mai greu. La unele motoare (mai vechi...si nu stiu cazuri, doar am auzit povesti)...s-a deformat filtrul de ulei si a iesit greu (la scurgere, uleiul sigilieaza destul de bine busonul de golire...prin urmare nu intra aer, prin urmare, se formeaza o zona de presiune foarte scazuta...care-i la fel de rea ca presiunea crescuta. Dar la motoarele fabricate dupa caderea imperiului roman nu cred ca mai este problema asta.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google