Incalzire Motor - 6 Liniute Si Peste, La Reprezentanta ...varza

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Salut, am avut si eu o problema asemanatoare cu a ta . La un logan 1.4 imi crestea temperatura peste 4 liniute , chiar si 8 liniute dintr-o data. Problema am rezolvat-o curatand un contact ce facea masa cu caroseria, deoarece nu avea masa suficienta si imi crestea temp. De atunci au trecut 2 ani si n-am mai avut probleme.
    http://dintrafic.files.wordpress.com/2010/09/w.jpg

    Comment


    • #17
      Am curatat ce contacte am putut .. Mai trebuie sa ajung sa verific masa generala de pe caroserie.
      Pare ca e mai bine (sau poate e doar placebo), dar tot mi-a zburat in 6 liniute ieri pt vre-o 2-3 minute apoi a scazut la 4.
      Sper din suflet sa fie vorba de contacte totusi.
      Faza e ca, daca inchideam motorul si il reporneam in momentul in care arata ca temperatura e crescuta, pornea cu 4 linii by default iar apoi imi crestea in urmatorul minut.

      Comment


      • #18
        Stie cineva de ce contine temperatura de apa (Logan MPI) 2 rezistente NTC ? Am o problema cu pornirea ventilatorului, si e greu sa fac un diagnostic corect daca nu stiu asta.

        Treapta 1. a ventilatorului nu porneste. Porneste numai treapa 2 cand motorul atinge 98 de grade (citit prin OBD), dar din pacate uneori se intampla ca nici treapta 2 nu porneste, nici peste 100 de grade. Cand pornesc AC-ul porneste imediat treapta 1 al ventilatorului, deci cu releuri, cu sigurante, cu cablajul ventilatorului n-am probleme. Daca scot mufa de pe sonzor temperatura, porneste imediat ventilatorul pe maxim.

        Un singur lucru nu e clar, de ce are 3 contacte senzorul de temperatura?




        Multumesc!

        Comment


        • #19
          Salut, eu nu stiu electronica insa la mine GMV nu pornea decat pe tr 2

          Dupa discutii am aflat ca aveam rezistenta aceea de pe radiator arsa, am schimbat-o si merge normal...

          P.s : senzorul de temperatura are 3 iesiri pt ca 2 sunt pt afisajul de pe bord iar una este pt UCE.....

          Comment


          • #20
            Sonda are 2 senzori, cel cuplat la masă e pentru Tablul de bord, celălalt e pentru injecție - chestia asta s-a mai discutat.
            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

            Comment


            • #21
              Multumesc!

              Comment

              Working...
              X
              Anulare DPF
              Politica de Securitate Google