Logan 2013 1.2 16v Probleme

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Logan 2013 1.2 16v Probleme

    Bună ziua , am un Logan din ianuarie 2013 1.2 și 16v , cu instalatie GPL Tomaseto montata la 70.000 km, fără filtru de benzina și am constatat recent următoarele probleme :

    -Miros greu la interior când pornesc ventilația
    -am găsit ulei în vasul de antigel de 2 cm deasupra
    - când deschid capacul de la ulei motor face spuma groasa ca o pasta vâscoase de culoare alb- crem
    - la pornirea motorului când sta la 800 de turatii/min se oprește după 30 secunde , iar alte dați sta turat la 1800-2000 de turatii/min ( oscileaza)
    -vara sau iarna dacă sta mașina mai mult de 1-2h oprita , pornește mai greu pe GPL.

    Dacă ma poate ajuta cineva cu sugestii sau soluții. Mașina are 250.000km la bord în acest moment. Mulțumesc.

  • #2
    Pare ca s-a dus chiulasa .GPL montat aftermarket pe chiulasa netratata pentru gaz = kaput . Te-a tinut decent.
    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

    Comment


    • #3
      Eu ma gandesc asa :


      - daca este ulei in vasul de expansiune ( subliniez ulei ) atunci garniture de chiulasa e fisurata, trebuie schimbata, verificat planeitate si rectificat+ alezat chiulasa etc


      - daca substanta care este in vasul de expansiune pare sa fie ulei, dar nu e ulei, atunci poate fi de la membrane vaporizatorului GPL fisurata.....iti arunca in instalatie tot o mazga neagra, ca pacura.....

      Comment


      • #4
        Aici e problema, am fost la un mecanic și a zis ca nici el nu-și da seama . Mi-a expus la fel 2 ipoteze ( chiuloasa sau garnitura ) Mi-a sugerat sa merg sa cumpăr o garnitura și sa merg la el sa mi-o înlocuiască în schimbul sumei de 500 lei manopera și apoi sa merg asa și sa observ dacă s-a remediat problema. În caz contrar sa vin iar la el și sa înlocuiască chiuloasa în schimbul a 1000 lei.

        Acuma ma întreb, nu este mai bine dacă îmi cumpăr o chiuloasa noua speciala pt instalații GPL + garnitura și tot kitul aferent și o schimb cu totul !? Doar ca nu știu unde o sa găsesc chiuloasa speciala de GPL și cam cat costa...

        Cat despre cealaltă problema , un prieten neavizat mi-a spus ca a avut o problema similara cu un Logan 1.4 , tot GPL și la fel când nu stătea în ralanti și se Oprea motorul, când se urca la 2000 de rotații/min. La el a fost problema cu clapeta de accelerație dacă am înțeles bine și a remediat-o în București la un service , însă piesa a costat....( țineți-vă bine) 1400 lei pe original. Este posibil sa coste asa mult un kkt de motoraș !?

        Originally posted by Hirayama View Post
        Eu ma gandesc asa :


        - daca este ulei in vasul de expansiune ( subliniez ulei ) atunci garniture de chiulasa e fisurata, trebuie schimbata, verificat planeitate si rectificat+ alezat chiulasa etc


        - daca substanta care este in vasul de expansiune pare sa fie ulei, dar nu e ulei, atunci poate fi de la membrane vaporizatorului GPL fisurata.....iti arunca in instalatie tot o mazga neagra, ca pacura.....

        Mulțumesc mult !

        Originally posted by prometheus View Post
        Pare ca s-a dus chiulasa .GPL montat aftermarket pe chiulasa netratata pentru gaz = kaput . Te-a tinut decent.
        Mulțumesc frumos !
        Last edited by Măgaru Vesel; 27 February 2017, 22:19. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • #5
          Trecem peste faptul că topicul nu e pe secțiunea de Logan II:

          Ai 1,2 16v fără GPL D4F732 și 1,2 16v cu gpl D4F734, gazul pe 732 nu e o idee prea bună.

          Preturi în euro fără tva, pentru mașină fabricată 01/2013

          p.s. mai trebuie 10 șuruburi chiulasa 69euro
          Attached Files
          Last edited by t0rquemada; 28 February 2017, 01:33.
          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

          Comment


          • #6
            Originally posted by Măgaru Vesel View Post
            Aici e problema, am fost la un mecanic și a zis ca nici el nu-și da seama . Mi-a expus la fel 2 ipoteze ( chiuloasa sau garnitura ) Mi-a sugerat sa merg sa cumpăr o garnitura și sa merg la el sa mi-o înlocuiască în schimbul sumei de 500 lei manopera și apoi sa merg asa și sa observ dacă s-a remediat problema. În caz contrar sa vin iar la el și sa înlocuiască chiuloasa în schimbul a 1000 lei.

            Acuma ma întreb, nu este mai bine dacă îmi cumpăr o chiuloasa noua speciala pt instalații GPL + garnitura și tot kitul aferent și o schimb cu totul !? Doar ca nu știu unde o sa găsesc chiuloasa speciala de GPL și cam cat costa...

            Trebuie sa stai si sa gandesti un pic - tu pari speriat si repezit, iar mecanicul ala al tau pare sa profite ca te vede asa

            Mecanicul trebuie sa stie ce are motorul tau, ca doar l-a vazut in fata, real

            Ipoteze si scenarii facem noi aici, ca nu vedem motorul


            Daca nu e sigur, un mechanic serios, face teste......de-aia sunt teste, nu ca sa decartezi tu bani de 2 ori la el....

            Daca nu e sigur ca e chiulasa sau garnitura, sa faca un test cu aer comprimat pe fiecare cilindru la PMS si se edifica.....astea sunt chestii de rutina si ultra stiute....theoretic


            Daca se desface chiulasa, automat se verifica TOT....adica si chiulasa, se schimba garnitura, se verifica planeitate ( si se corecteaza) se verifica supape, ghiduri, simeringuri etc etc......si asta e rutina si bun simt in mecanica


            Deci nu are de ce sa zica ca iti pune o garnitura acolo si daca "nu merge" mai vii ca sa mai vedem ce are.....asta e prosteala pe fata dupa mine, odata ce desfaci motorul omului il faci ca lumea la loc, altfel esti un cacanar - parerea mea


            Referitor la intrebarea cu chiulasa pt gpl, da......e o idee buna sa iei o chiulasa pt gpl, desi dupa cum am mai scris dpdv al constructiei doar ghidurile difera, sunt mai rezistente la GPL decat la cea normal

            La o chiulasa cand o cumperi, cea mai mare belea este sa aiba o fisura in ea si sa nu o sti....pt ca va pierde compresie sau dupa caz, va manca ulei; acest lucru se afla testand-o cu aer comprimat intr-un bazin cu apa- se observa porul/fisura imediat

            Din punctul asta de vedere, eu cred ca chiulasa ta de pe masina e ok, e cea de fabrica si sigur nu are por.....dar daca garnitura e rupta, trebuie verificata la planeitate si eventual rectificata

            Comment


            • #7
              Garnitura chiulasa i planeitate. Curare clapeta

              Trimis de pe al meu SM-N910F folosind Tapatalk

              Reglaj culbutori pt gaz

              Trimis de pe al meu SM-N910F folosind Tapatalk

              Schimbare radiator

              Trimis de pe al meu SM-N910F folosind Tapatalk
              Last edited by ciprian2001; 1 March 2017, 08:47. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • #8
                Rezolvare?...Cu un rspuns poi ajuta ali colegi de pe forum sa stii

                Trimis de pe al meu SM-N910F folosind Tapatalk

                Comment


                • #9
                  Schimba mecanicul, gaseste pe cineva priceput pt ca oricum va trebui desfacut motorul.
                  sigpic
                  !

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Anulare DPF
                  Politica de Securitate Google