A schimbat careva uleiul la cutia de viteze??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by prometheus View Post
    Ba da scrie , uita-te atent !
    mersi. eu ma uitam doar mai jos, in chenar, unde sunt trecute cutiile.

    Comment


    • Si pe eticheta bidonului scrie(se vede),daca se mareste imaginea.

      Comment


      • la 1800km sa schimbi deja uleiu din cutie?? pe ce motiv? asta se schimba la 60 de mii

        Comment


        • Se schimba si mai devreme daca este necesar. Sau poate nu are ulei suficient in cutie

          Comment


          • Fanez, posibil. Doar ca eu nu am intampinat probleme. Bine, am aproape 20 000 km in 3 ani, dar nu e motiv pentru a spune ca datorita acestui lucru cutia mea schimba bine.

            Comment


            • Cei de la Adras m-au asigurat ca este ok cutia si sa stau linistit sa nu ii schimb uleiul ca n-are rost.Ce sa zic,cutia este ok per total doar ca nu e cum ar trebui in treptele 1-2,nu-mi place pur si simplu oricat ar zice doctorii de la Dacia ca ar fi de normal.Am stat mai intr-o parte cu unul dintre baietii d-acolo si am incercat sa scot de la el intr-un fel ceva info despre ulei.N-am reusit sa.l agat,sa-mi faca treaba in particular , lucru care ma face sa cred ca ori sunt super bine indoctrinati ori habar au ori uleiul ala din cutie este chiar bun,cu tot cu cutie si ca am eu joc in maini)
              M-am exprimat gresit eu,de fapt putin ironic ca voi merge la Adras sa schimb uleiul,daca ei sustin ca este ok si ma duc la insistentele mele sa.l schimb atunci ma vor taxa la manopera mai mult decat ar face.o mecanicul la care merg de mult timp.Asta e motivul pt care as vrea schimbul asta,din cate am citit mai multi s-au plans de cutie ca intra greu si s-a rezolvat prin schimbul uleiului...

              Comment


              • Ziceam ceva timp in urma de Redline....si mai zicea un coleg pe aici....

                Iata ca Renault sport deja a adoptat Redline pt clio grupa N.....

                Cine stie, curand poate si pt motor....
                Attached Files

                Comment


                • Da dar Clio de grupa N nu are sincroane in cutie. Probabil ala este un 80w90 care nu poate fi folosit in cutia de Logan.

                  Comment


                  • Dar Red Line MTL 75W80 GL-4 , poate fi folosit in cutia de Logan ?
                    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                    Comment


                    • Da normal. Merge si este foarte bun. Singura problema este pretul.

                      Comment


                      • Nu-i problema nici pretu....cat dati pe tigari in 6 luni de zile?

                        Ideea e alta....daca francezii de la renault, care sunt foarte stricti cu mecanica si foarte nationalisti....au renuntat la elf si mai mult decat atat...din toate uleiurile au ales tocmai Redline....e ceva...

                        Si cand te gandesti la argumentele unora ca nu are aprobari speciale etc etc.....

                        Comment


                        • Buna Seara.
                          Intru destul de des pe acest forum, dar scriu mai rar.
                          Obtin informatii competente ptr. intretinerea masinii.
                          Am schimbat sambata uleiul la cutia de viteze, singur...nu-i mare lucru
                          Masina merge mult mai bine, parca este alta...plajele de schimbare a vitezelor s-au marit. O treapta de viteze suporta acum alte turatii, mai mari, fara sa se auda acel "uruit " care te face sa schimbi mai repede intr-o treapta superioara.
                          Ulei folosit ELF NFJ 75W80.
                          De ce l-am schimabat?
                          Am considerat ca dupa 4 ani de la inlocuirea planetarei, cand a fost schimbat in sevice, este necesar, indiferent de Km parcursi. Odata ce uleiul este garantat in bidon pe raft 3 ani, nu vad cum ar putea fi garantat pe viata in cutia de viteze, supus la factori diversi de temperaturi si regimuri de functionare.
                          Am avut dreptate, uleiul era la fel de negru ca cel de la motor, dupa 8.500 Km de functionare- atunci schimb eu uleiul Elf 10W40.
                          Am recuperat 2.7L ulei uzat si am pus 3L si cam 100ml din al 4-lea bidon, dar a curs cand am scos furtunul.
                          Schimbati si veti vedea ca aveti alta masina ...recomandare ptr. cei care tin la propria masina.

                          Comment


                          • Mi s-a recomandat de catre mecanic schimbarea uleiului la cutie (zice el ca e un zgomot usor ciudat care zice el ca e de-acolo, plus de asta el recomanda schimbarea uleiului la 90.000 km), si mi-a zis sa ma prezint la el cu 4 litri de ulei.
                            Voi lua Elf NFJ 75W80(conform recomandarilor de pe forum), si maine-poimaine ma duc sa-l schimbe. Masina intra usor in viteze, nu fluiera, nu caraie, dar mecanicul a ridicat-o, a bagat-o in viteza 1 si zice ca are o rontzaiala care poate fi din lipsa ulei cutie(chiar daca nu se observa ca ar fi curs/pierdut pe undeva). Oricum masina are aproape 142.000 km asa ca nu cred ca strica schimbul.

                            Comment


                            • Ieri am fost la mecanic sa schimbe uleiul la cutie, au iesit aprox. 2,5 litri de ulei(foarte apos si negru), si au intrat un pic peste 3 litri. Ulei folosit Elf NFJ 75W80, kilometri masina 142.000 km.
                              Total costuri (28 lei x 4 litri + 40 lei manopera = 152 lei).
                              Nu am observat diferente semnificative dupa schimbare, cred intra un pic mai usor in viteze si nu mai fluiera la 70-80 kmh cu viteza 5, per ansamblu e un pic mai silentioasa. Oricum, avand in vedere cum arata uleiul ala, cred ca a meritat un refresh.

                              Comment


                              • Fluiera in tr. a V-a pentru ca aveai cu juma' de litru de ulei mai putin decat era nevoie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google