Roata Rezerva GPL

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by leopardu View Post
    Oricum daca as face pana oriunde si ar ploua rau de tot credeti-ma ca as prefera sa chem platforma decat sa ma faca ciuciulete si sa ma mai si imbolnavesc stand si schimband roata.
    Si cand se umple scrumiera, preferi sa schimbi masina decat sa arunci mucurile la cos, nu?
    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

    Comment


    • Isi ia alta noua.Ma refer la masina.
      Vand becuri cu led SMD pentru autoturisme si locuinte.

      Comment


      • Originally posted by vitriol View Post
        Si cand se umple scrumiera, preferi sa schimbi masina decat sa arunci mucurile la cos, nu?
        Nu se pune problema asa.Gandeste-te ca sunt oameni care nu au facut o pana in viata lor si nu stiu cum se schimba o roata,sau poti face doua pene la un drum si degeaba ai una bucata roata de rezerva.Ca sa nu mai punem la socoteala ca multe masini vin din fabrica cu kit de pana si nu cu roata de rezerva.Crede-ma,ai mei merg cel putin o data pe luna la bucuresti cu fiesta fara roata de rezerva,doar cu spray si n-au avut probleme.Oricum tata nu a schimbat niciodata o roata de rezerva.Daca s-ar intampla sa faca pana si nu s-ar descurca cu spray-ul acela as scoate roata de la boxa,as pune-o la mine in portbagaj si m-as duce sa i-o schimb eu sau l-as suna pe varul meu cu platforma din Bucuresti si ar rezolva problema,ca sa nu mai spun si faptul ca ginerele lui (cumnatul meu) locuieste in bucuresti si poate sa-l ajute oricand.Deci solutii se gasesc.Eu n-am spus-o ca pe o litera de lege,ci am facut cateva recomandari.La fiesta daca ii pui orice roata in portbagaj cat de subtire crede-ma ca i-ai redus considerabil spatiul de depozitare.La mine la megane break e altceva ca am portbagaj de 1600 L (poti sa te joci de-a v-ati ascunselea fara nici o problema).
        Last edited by leopardu; 22 December 2015, 22:54.

        Comment


        • Treaba e ca tu ne certi pe noi ca ne complicam cu improvizatii, dar spui niste lucruri de-mi sta mintea in loc.
          Sa te vad cum faci pana pe la 500 km de casa si cum vine varul tau cu platforma sa te "platformeze" pana la prima vulcanizare, sau tatal tau cu rezerva din boxa. Ajung in maxim 20 minute (asta daca e aglomerat)...

          Nimeni nu cara rezerva aia ingusta pentru ca arata frumos in portbagaj, sau sa se laude pe forum ca are asa ceva, si nici nu pleaca de acasa cu gandul ca o sa faca pana. Roata aia te salveaza de niste ore bune petrecute pe marginea drumului asteptand rude cu platforme, sau prieteni/parinti/prieteni care iti aduc rezerva din beci.

          Aia cu "prefer sa chem platforma decat sa stau sa schimb rezerva in ploaie" m-a amuzat teribil. Ca si cand, daca vine platforma, tu o sa stai in masina si ala o sa faca toata treaba; apasa pe un buton (sau o aplicatie pentru "aifon") si cat ai zice "pana" esti pe platforma in drum spre prima vulcanizare.

          L.E. Iar la faza cu kit-ul de pana - la fel: apesi un buton de pe consola centrala si "zup" pana dispare. Nici nu trebuie sa cobori in ploaie.
          Last edited by vitriol; 22 December 2015, 23:52.
          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

          Comment


          • Odata am facut pana la 500 de km de casa.
            Deci, da, se poate intampla ... atunci am avut roata de rezerva si totul a fost ok.

            Kit ul de pana care vine la masinile noi e degeaba.
            La Opel aveam kit de pana original cu lichid de etansare si compresor.
            Un coleg avea pana si am zis sa incercam kitul meu de pana.
            Am urmat instructiunile de pe cutie si nu am rezolvat absolut nimic.

            Pe de alta parte, odata am reparat o roata folosind un spray de pana.
            Am reusit sa repar roata si totul a decurs foarte usor.

            Pentru mine topul solutiilor de pana este:
            1. Roata de rezerva normala - iti poti continua drumul ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat
            2. Roata de rezerva ingusta - trebuie ceva atentie, ideal ar fi sa pui roata ingusta pe spate.
            3. Spray pentru reparat pene
            4. Kit de pana OEM

            Spor la kilometri si cat mai putine pene ...
            Logan GPL 1.4

            Comment


            • vitriol,apropo de ce spui tu,hai sa-ti povestesc o intamplare.Plec intr-o toamna in delta la o intalnire cu niste prieteni de prin tara si,fiind gazda,am facut cumparaturile de la braila si am umplut loganul pe care-l aveam atunci cu varf,de abia au mai incaput doua persoane inafara de mine.Trec cu bacul catre tulcea si la iesirea din macin,intr-o curba,imi intra o potcoava cu caiele cu tot si imi face roata din spate franjuri cu janta cu tot.atunci a fost prima oara cand am lasat roata de rezerva acasa fiindca nu aveam unde sa o pun,in locul ei fiind gpl-ul.la inceput m-am panicat,am scos cricul,am scos roata si am facut semn la masini,iar prima masina care mi-a iesit in cale m-a luat cu roata cu tot (era un nene cu o masina de scoala si cu un cursant) si m-a dus la o vulcanizare unde mi-a indreptat janta,mi-a dat o saracie de cauciuc sh cat sa-mi fac treaba,dupa care acelasi nene cu scoala m-a dus inapoi la masina,nu a vrut omul sa-mi ia nici un leu si m-a ajutat sa-mi pun si roata inapoi.Mi-am continuat calatoria pana la murighiol,m-am intors acasa dupa cateva zile si totul a fost ok.Ai mei cand pleaca la drumuri asa lungi(cum spui tu 500 km) isi mai iau roata de rezerva la ei,iar eu de obicei merg la mare (180 km de casa) si la munte (maxim 250 km).Dar daca faci doua pene la un drum ia zi-mi ce mai faci atunci cu roata de rezerva?Nu ajungi sa suni pe cineva sa-ti aduca o roata sau sa te ajute cumva?pana nu este singurul mod in care poti sa ramai in drum cu masina cu tot.A ramas tata cu meganul in drum fiindca i s-a descarcat bateria complet si am venit,i-am dat curent si am venit cu masina acasa.Se pot intampla atatea la un drum lung,nu neaparat o pana de cauciuc.
              Last edited by leopardu; 23 December 2015, 08:38.

              Comment


              • Sunt zone in tara unde zici ca esti la capatul lumii, alta planeta, 100km de jur imprejur fara civilizatie, unde o masina trece la o ora daca ai noroc si nu opreste de frica, fara semnal la telef esti terminat. Cand planifici o calat trebuie sa iei in consid aceste lucruri si sa nu uiti roata rez plus un chit de pana.

                Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
                „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                Comment


                • Kitul de pană e inutil dacă nu citești instrucțiunile: repară întepături de până la x mm iar soluția trebuie să fie în termen de valabilitate (la fel ca stingătorul și trusa) uzual 12 luni, după care alta.

                  Worst case scenario: in the middle of f...g nowhere, noapte, ploaie, faci pană, pui rezerva, faci pană din nou folosești kitul de pană, mai faci o pană game over... dacă nu cumva dispui de al2lea kit de pană
                  Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                  Comment


                  • Carati 4 roti de rezerva dupa voi, sa eliminati riscul de a ramane in drum daca faceti pana pe toate rotile.

                    Kitul ala de pana e pistol cu apa daca perforati in vreun bolovan ascutit cauciucul pe talon, nu poate etansa.

                    Si la Touareg exista kit de pana daca nu s-a optat pentru rezerva plasata in exterior.
                    Oricum daca as face pana oriunde si ar ploua rau de tot credeti-ma ca as prefera sa chem platforma
                    Si in functie de ce distanta ai de parcurs, platesti intre 1 si 3 roti complete cu cauciucuri noi.
                    Nababule! Tu te-ai potrivi in Dubai, daca nu-ti place ploaia. Problema e masina, nu stiu daca ai voie sa circuli cu Logan-ul pe acolo, pe motiv ca strici imaginea tarii. Adica, ori camila, ori de la Mercedes in sus.
                    Last edited by mr.K; 24 December 2015, 09:54.

                    Comment


                    • La ei camila este simbol national, de aia se merge de la mertan in sus, la noi, boul cu doua picioare, si se merge cu Loganul tras la caruta in caz de pana la motor, este love cost asa.

                      Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
                      „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                      Comment


                      • Are cineva de vanzare vreo rezerva subtire sa incapa lipita de bancheta? M-ar interesa una gata alezata/pregatita, sa mearga direct pusa. Mersi.

                        Comment


                        • Originally posted by andreyi View Post
                          Are cineva de vanzare vreo rezerva subtire sa incapa lipita de bancheta? M-ar interesa una gata alezata/pregatita, sa mearga direct pusa. Mersi.
                          Salut gasesti in targ vitan duminica am vazut eu este mai in spate unde vin toti cu de toate

                          Trimis de pe al meu SM-J500FN folosind Tapatalk

                          Comment


                          • Mersi, dar mai greu sa ajung in Bucuresti, ma gandeam ca poate are cineva o rezerva deja pregatita si nu-i mai trebuie/vinde masina/etc. Mersi oricum.

                            Comment


                            • Targul din Vitan este deschis zilnic ? Ce targuri mai sunt prin Bucuresti ?

                              Comment


                              • Da, zilnic.

                                Targuri cu piese auto, nu mai sunt in afara de Vitan. Doar magazine cu piese auto sau centre de dezmembrari.
                                Pe vremuri mai era ala (nu auto sau cu piese) in spatele magazinului Bucur Obor, unde printre altele, veneau ucrainieni isi basarabenii cu makaroave.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google