Revizii Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bun; despre revizii cand vorbim?

    La subiect, va rog.
    Last edited by IancuMIC; 20 March 2017, 13:57.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • Am verificat acum nivelul uleiului, pe joja, si este putin peste buza liniei de maxim. Nu stiu daca este ulei acolo datorita surplusului de pe teava aia, sau daca este intr-adevar ulei peste maxim. La reviziei mecanicul a bagat 4litri. I-am luat la intrebari cu privire la limita maxima etc, si mi-au aratat in sistem, acolo unde sunt trecute operatiunile si cantitati/timpi, si apare ca directiva de la producator (evident Dacia), sa bage 4 litri de ulei. Am vazut cu ochii mei asta. Mentionez ca citirea nivelului pe joja s-a facut pe suprafata perfect plana, cu motorul rece, si de mai multe ori, consecutiv. Credeti ca ar fi vreo problema? Avand in vedere fiscutiile aprinse de pe aici, vis-a-vis de cantitatea de cantitatea de ulei optima

      Sent from my 6055K using Tapatalk

      Comment


      • Eu zic ca este o problema. Din aceasta cauza am si scos din el, dar tot la maxim este. Am schimbat garnitura de la motor anul trecut, prin aprilie si anul acesta am descoperit ca e umed in 2 zone (am pus si poze). Singura cauza pe care o banui: prea mult ulei in motor. Plus ca el nu se scurge complet la revizie si, pe langa cei 4 litri, mai ai 100-200 ml (sau mai putin).

        Comment


        • Originally posted by m3dic911 View Post
          Am verificat acum nivelul uleiului, pe joja, si este putin peste buza liniei de maxim. ...
          idem si la mine ..masina noua 4000 km... 0.9 TCe...deci?..
          No comment..."ASA FACE TOATE"

          Comment


          • Din ce stiu eu (daca gresesc, cineva sa ma corecteze), mai mult ulei decat trebuie, mai mult decat recomanda producatorul, poate sa afecteze catalizatorul.
            Pe mine asta ma "roade" cel mai tare.

            Comment


            • si mie tot 4L mi-au pus, au zis ca asa au ordine de la fabrica si cu asta basta. Dar nici nu mi-a aparut vreo pata, totul este impecabil ( momentan )

              Comment


              • Mai mult ulri poate sa afecteze motorul, nu numai catalizatorul (nu cred ca ar avea vreo legatura catalizatorul cu surplusul de ulei). Si la mine e peste maxim. Am constatat asta de cand am luat masina. Se presupune ca ar consuma ceva ulei (scrie in carte ca asa e normal ), prin urmare se pune un pic mai mult (100-200 ml) din fabrica si probabil d-aia pun si la revizii. E doar o presupunere a mea. La L1 n-am avut consum de ulei, la L2 o sa pun mai putin de 4L si verific, daca mai e nevoie completez.
                Nivelul uleiului poate sa creasca si din alte cauze (de ex mers mult bara la bara, lasat mult la relanti etc) - patrunde combustibil nears in baie, sau in cazuri mai grave patrunde antigel.

                Comment


                • Din punct de vedere al petelor de ulei, momentan (dupa un an de zile), nu am identificat. Chiar si la revizie m-am uitat foarte atent inclusiv pe dedesubt. Singura zona unde au aparut vapori cu ulei, este pe la carter, furtunele acelea care nu au coliere - dar cica este normal, mai ales la astia care merg des bara la bara (stau in Bucuresti, si in primul an, 85-90% din timp am mers doar in oras)

                  Comment


                  • Salut!

                    Aveti idee daca exista ceva promotii pentru revizie luna asta? Deobicei verificam in contul MyDacia, dar nu mai functioneaza de ceva vreme.

                    Masina este Sandero Stepway iunie 2014 1.5 dci euro 5 cu 57350 km si trebuie sa fac revizia de 3 ani / 60000 km.

                    Bujiile trebuie verificate/schimbate la 60000 km? Va intreb deoarece dupa cum ziceam nu am acces la fisa de intretinere din MyDacia, iar in fisa de intretinere pe care am primit-o capsata de manualul de utilizare nu este specificat nimic despre bujii (doar despre revizie, desprafuire tamburi, igienizare AC, etc.)

                    Multumesc!
                    Tutorial montaj conducte ventilatie pentru locurile spate: http://www.loganclub.ro/forum/showpo...postcount=1156

                    Comment


                    • La diesel, nu cred ca este necesar sa schimbi bujiile.

                      Comment


                      • Se schimba doar daca exista probleme, in special pornire mai greoaie. La masina veche, in 9 ani si 80k km, nu am schimbat bujiile. Daca nu da semne de "oboseala" mai bine nu umbla

                        Comment


                        • Daca sunt identice, 1.2-ul de pe l2 ar trebui necesite 3.7l de ulei. Ciudat ca la vag la 1.9tdi este 4.2l, iar la 1.2 va pune 4l. )

                          Comment


                          • In regula atunci, chiar ma miram de ce nu apare nimic despre bujii in fisa de intretinere. Masina porneste impecabil "la sfert" si vara si iarna, n-am avut nici macar o pornire greoaie de cand o am. Probabil ajuta si faptul ca merg mult cu ea in exterior si nu o frec toata ziua cu porniri/opriri dese. Chiar n-aveam chef sa schimb bujiile doar de dragul de a le schimba, atat timp cat masina porneste perfect.

                            Multumesc!
                            Last edited by epuru; 27 March 2017, 17:44.
                            Tutorial montaj conducte ventilatie pentru locurile spate: http://www.loganclub.ro/forum/showpo...postcount=1156

                            Comment


                            • La Diesel, "bujiile" sunt incandescente, nu aprind efectiv combustibilul ci doar îl încălzesc la pornire atunci când are o temperatură mai mică de x*C (în special iarna, unde, dacă ai obs, pentru câteva secunde apare martorul de bujii la pornire și este recomandat să îl lași să se stingă înainte să acționezi mai departe demarorul).
                              Din experiență, la Loganul meu au picat toate ~odată, la cca. 105k km (m-am trezit că pornea la a 3-a cheie la rece odată cu venirea iernii). De avut în vedere și faptul că mașina este folosită mult în oraș (5-6 porniri pe zi, iarnă de iarnă) deci pot presupune că uzura a fost mai accentuată decât ar fi în mod normal în regimul descris de tine.

                              Comment


                              • Bujiile incandescente nu incalzesc combustibilul.
                                Incalzesc aerul/"atmosfera" din camera de ardere astfel incat in combinatie cu incalzirea aerului de admisie la sfarsitul cursei de compresie, sa se creeze conditiile prielnice de temperatura si presiune pentru vaporizarea si autoaprinderea jeturilor de motorina injectate de catre injector.

                                Pentru incalzirea combustibilului exista alte solutii tehnice (nu in cazul Dacia) cum ar fi preincalzitoarele electrice montate in rezervor sau in filtru de motorina si termoinjectorul montat in galeria de admisie (folosit la motoarele industriale mai vechi in zone ale globului unde nu exista norme de poluare prea stricte).
                                Last edited by tipicarul; 28 March 2017, 13:10.
                                „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google