Gj 60 vdm

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Corect !
    Eu in locul lui as cauta o chiulasa de GPL sau poate cea veche merge tratata pentru GPL.
    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

    Comment


    • Daca sa apucat de rectificat asta e....insa poate sa schimbe doar ghidurile, e sg diferenta intre chiulasa GPL si cea normala....

      Chiar si cu o chiulasa normala, rectificata, daca sa lucrat correct la ea nu va avea probleme......eu am 200 000 km numai pe GPL cu chiulasa normala....

      Data viitoare sa aibe grija la cati km schimba uleiul si....eventual ce ulei foloseste....

      Comment


      • Salutari, deocamdata nu am facut nimic deoarece mai am si alte belele care mai cer bani si nu imi revin asa usor. Am vazut ca pe net, chiuloasele second se invart pe la 2000 lei iar una noua cam sare de 1000€.
        Hirayama ar fi ok sa o rectific pe asta si sa o adaptez pt gpl? Ulei am folosit elf, e bun de folosit in continuare? Bineinteles, acum o sa il schimb la 10000, ca vad ca am sfeclit-o cu el schimbat "ca la carte" .
        Sincer, as exclude o chiuloasa noua, sunt prea multi bani de bagat si nu cred ca se merita. Intre una second si rectificarea actualei mai degraba as alege rectificarea, cine stie ce chiuloasa nimeresc, nu prea ma stiu norocos.
        Tu esti omul care trebuie intrebat despre uleiuri! Ce sa folosesc in continuare? A avut efect mai daunator intervalul mare de schimb sau gazul in sine? Cunosc masini cu mult mai multi km pe gaz ca mine care inca merg, dar intradrvar nu cunosc intretinerea lor.
        Drumuri bune!

        Cristi, Ranger as vrea si eu, dar nu prea imi vine sa scot un rinichi pt el . Oricum, tot o sa iau iar un e class, chiar mi-a placut masina aia! Dar...in viitoru' mult mai indepartat, dupa toate belelele astea . Bun si smartu' .
        Last edited by vdmihai; 21 September 2016, 21:26.
        sigpic
        !

        Comment


        • Principalul daunator este GPL-ul + un factor important poate ca a fost si uleiul schimbat la 20.000 de km ca la "carte" numai ca manualul nu specifica acei 20k cum trebuie facuti (adica 100% pe autostrada) de aici si problema chiulasei facute muci!!

          Daca vrei sa o repari, conteaza mult cam cat vrei sa mai ti masina ! > 4 ani se merita o chiulasa noua de GPL vezi D4F-734 cu GPL din fabrica -chiulasa tratata pentru mesul pe gpl. In 4 ani scoti banii pe reparatie !!chiar si cu o chiulasa noua.
          Last edited by prometheus; 21 September 2016, 21:36.
          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

          Comment


          • Nu cred ca o sa o mai tin atata vreme, eu unul vroiam sa o dau si sa iau pe cel nou, dar m-am razgandit, am zis hai sa o mai tin un an ca mi-e drag de ea si numai bine iau faceliftu' prin 2017. Dar uite ca nu vrea ea sa plece de la mine .
            Dar nici nu vreau sa fac o carpeala sa nenorocesc pe altcineva cu ea.
            sigpic
            !

            Comment


            • Buba e de la gaz. Un prieten a schimbat chiuloasa la 60000km pe garanție, masina avand gaz din fabrica. Cat despre schimbarea uleiului, am mers 220000in cu un logan 1 si schimb facut la 15000km ( masina e4 din 2007 1.4 doar benzina) si nu am avut nicio problema la motor, nici măcar reglat supape, absolut nimic.
              sigpic

              Comment


              • S-a spus pe aici de motoarele din generatia K de la Renault care au fost foarte fiabile !!! restul...cum sunt cele din seria D... nu mai sunt atat de campioane la fiabilitate, asta-i adevarul.
                sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                Comment


                • Salutari colegi loganari.
                  Dupa muuuulta vreme am repus cioara pe "picioare"., care deja prinsese paienjeni pe acolo(foto) .
                  In tot acest timp cat am analizat mai multe posibilitati, i-am stresat si pe cei de la VC, si ce sa vezi au oferit si eu o mana de ajutor, dar nu cum as fi vrut eu. Au zis ca ma ajuta la reconditionatul ei, adica: toata treaba la ei ar fi facut 5100 lei(wtf!!?), din care eu as fi dat 4100 si mi-ar mai fi dat inca 10% reducere. Daca reuseam cumva sa fac cumva cu ei cu una noua acceptam fara probleme.
                  Buuun, si astfel am decis: una noua sa iau am considerat ca nu se merita plus ca erau niste costuri mari, la mana a doua nu am vrut deoarece exista riscul sa iau tot una bulita si sa arunc 500 euro pe geam. Celelalte optiuni gen vanzare, dezmembrare etc etc au disparut.
                  Am rectificat actuala chiuloasa, am cumparat restul pieselor si m-am prezentat la reprezentanta cu speranta ca o sa fie bine.Ca o paranteza, am rasuflat usurat cand mecanicii au vazut chiuloasa si au zis ca este ca noua. Dupa ce au montat totul, stateam cu sufletul la gura inainte sa o porneasca, dar ce sa vezi ca totul a mers struna si motorasu zici ca era nou, asa frumos suna. Ne-am invartit o jumatate de ora pe langa ea si pana la urma verdictul a fost ca merge ceas si merge zici ca e noua. Am facut cam 100 km si totul este OK.
                  Ca si costuri, am scapat cat de cat bine:
                  -rectificat chiuloasa ~1000 lei
                  -filtre, ulei, distributie(doar cureaua si rola), garnitura chiuloasa etc 750 lei
                  -semering ax cu came 50 lei
                  -manopera service ~500 lei redusi de la vreo 700 lei
                  -alte maruntisuri, drumuri, etc sa zicem vreo 200 lei
                  Sunt multumit de rezultat, daca am facut bine/rau voi vedea pe parcurs !. In teorie ar trebui sa ma tina inca atat, dar voi avea mai multa grija de ea, voi face schimburile la max 10.000, benzina mai buna, o sa o alerg mai putin, reglaj culbutori la 30.000 etc etc, toate astea nu vor fi o avere . Dupa o spalare si ceva ingrijire o sa mai pun poze
                  Drumuri bune!


                  Mi-a dat eroare la upload de pe forum.
                  Last edited by vdmihai; 30 September 2016, 20:33.
                  sigpic
                  !

                  Comment


                  • Deci ai rectificat actuala chiulasa la pretul de 1000 de lei , destul de convenabil!!!
                    Ce s-a facut mai exact la rectificare ? s-a adaptat pentru GPL sau doar s-a adus la specificatiile de fabrica pentru chiulasa normala adica D4F732 ?
                    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                    Comment


                    • Originally posted by prometheus View Post
                      ....merita o chiulasa noua de GPL vezi D4F-734 cu GPL din fabrica -chiulasa tratata pentru mesul pe gpl......
                      Legat de chestia asta ca tot mi-ai zis de cod, am uitat sa iti spun, cand aveam ideea in cap sa iau una second cei de la service mi-au spus ce sa caut si mi-a scris pe foaie (ca eu tufa la din astea) codul asta spus de tine D4F-734 urmat de mai multe cifre. A zis ca trebuie sa caut dupa cod D4F-734 nu D4F 732 sau altceva ca eu aia am pe masina! Acum eu nu mai inteleg nimic, masina nu a venit cu gpl din fabrica, l-am montat eu la vreo 8000 km!

                      Legat de rectificat, au schimbat o supapa pe admisie, scaune supape pe evacuare(zic bine?), garnituri, si nu mai stiu ce naibi a mai zis, aa au facut si planeitatea. Au zis ca mi-o fac ca noua, exact cum a fost ea. Nu prea le am cu mecanica asa complexa, doar in mare
                      Last edited by vdmihai; 30 September 2016, 21:11.
                      sigpic
                      !

                      Comment


                      • Eu stiu ca D4F 734 e codul motorului daca vine din fabrica cu GPL si D4F732 pentru cel fara GPL.Inseamna ca a ta e deja tratata pentru GPL ?!
                        Last edited by prometheus; 30 September 2016, 21:27.
                        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                        Comment


                        • Eu sincer nu stiu codurile lor, doar ce stiam ca D4F e mititelu' 1.2 16v, dar inca am foaia pe care mi-au scris codurile si o sa le pun maine caci acum nu o am la indemana. Mi-au scris exact ce sa caut in eventualitatea in care sa nu iau din dezmembrari de pe vreun motor de clio sau pe ce o mai fi pus asta micu'. Poate difera si dupa data fabricatiei?, care apropo la cioara este 01.12.2011 , asta o face mai speciala . Eu am achizitionat-o in mai 2012.
                          sigpic
                          !

                          Comment


                          • Salutari, am facut peste 8000 km de cand am reparat masina, toate bune si frumoase, motorul merge rotund, nu are erori, pe scurt: sunt multumit de reparatie.
                            Zilele trecute mi-am facut timp si i-am schimbat capetele de bara, discurile de frana si placutele si bonus, bucsile de la bara stabilizatoare: una era rupta! si cealalta nu o mai ducea mult, in conditiile in care inainte cu o saptamana le-am verificat si nu parea nimic suspect.
                            Nu a fost necesara inlocuirea sabotilor.
                            O surpriza neplacuta mi-a facut pompa de servo(nu este cea originala), se pare ca ar ^curge^, e umeda la baza. Din pacate nu am urmarit nivelul uleiului, am completat pana la max. si il tin sub observatie.
                            Scaunul soferului inca rezista eroic, ma asteptam sa se rupa materialul mai devreme.

                            PS: scuzati murdaria, maine va fi curata

                            Last edited by vdmihai; 5 December 2016, 21:01.
                            sigpic
                            !

                            Comment


                            • Intre timp am mai facut o victima in randul patrupedelor, nici nu mai stiu a cata . Lasand gluma la o parte, sunt destul de ofticat, s-a spart farul, s-a idoit aripa! iar vopseaua de pe bara a plesnit in mai multe locuri dar totusi a rezistat eroic la ce bubuitura i-am tras. Oricum, in realitate se vede mai rau.
                              Ca si alt necaz, mi s-a mai rupt planetara pe dreapta, noroc cu userul @planetara ca mi-a trimis doar capul si am refacut-o pe cea originala. Trebuia sa il fi ascultat eu de mult
                              Trecand peste astea, urmeaza sa ii fac revizia, motorul merge bine(Doamne ajuta), am trecut la jantele de vara si continuam sa adunam km . Vroiam sa ii fac cateva poze dar m-am suparat si nu i-am mai facut, ca e putin trosnita si nu da bine, apropo, ca solutie de moment am lipit farul cu banda adeziva lata transparenta .
                              Attached Files
                              sigpic
                              !

                              Comment


                              • He he, de cand nu am mai scris pe aici
                                Masina inca mai merge, inca isi mai trage fiarele dupa ea , ce-i drept nici nu am mai facut km multi cu ea. Mai mult a stat pe la tatal meu si el nu prea merge asa mult. Acum are cam 193.000 km si trebuie sa precizez ca face iar figuri pe gaz (mai intrerupe, mai creste apa , cateodata nu vrea sa porneasca si dau de 3-4 ori la automat) asa ca mai mult merg pe benzina. Recent i-am schimbat uleiul si filtrele ca nici nu mai stiu cat aveau, iar planul este simplu, o sa merg cu ea pana crapa, pana nu o mai porni deloc , sincer nu imi mai pasa, si-a facut treaba. Ma gandeam sa o vand, dar decat sa o dau pe nimic... Momentan merg cu un E65 735i.
                                Upload files, for free, securely, anonymously, without limits. @UploadFilesFree

                                Upload files, for free, securely, anonymously, without limits. @UploadFilesFree

                                Upload files, for free, securely, anonymously, without limits. @UploadFilesFree

                                Upload files, for free, securely, anonymously, without limits. @UploadFilesFree
                                Attached Files
                                sigpic
                                !

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google