Schimbare arcuri şi amortizoare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Arcurile noi a trebui sa le am la dispozitie atunci cand schimb amortizoarele ca sa pot face comparatia cu arcurile vechi, insa eu ma duc direct cu piesele pe care vreau sa le schimb la service. Service care nu are si magazin.
    Oricum, cred ca o las balta cu arcurile, vb. lu' mrK, mai bine torn niste RedLine in motor ca numa' maine nu-i poimaine si tre' sa schimb uleiu.

    Comment


    • #47
      Dragi colegi, am si eu o mare nedumerire. E normal sa ti se invarta amortizorul daca in rasucesti cu mana (am refer in partea de sus sub capota), cu masina stand pe loc si rotile drepte? Nu de alta, dar am observat ca doar pe dreapta face asa, pe stanga nu se clinteste.
      Dar...sa o iau cu inceputul. Masina este destul de ingrijita. Piese de origine, schimbate la timp, nu bate, nu troncane, estetica excelenta. Acum..., de 3 luni de zile, a inceput sa se auda o bataie ca un troncanit cand se trece peste gropi sau denivelari, pe partea dreapta.
      Am fost cu masina in service, urcata pe elevator, controlata si singurul lucru ce a necesitat schimbare au fost flansele cu rulmenti cu tot. In urma cu un an am schimbat bielete, capete de bara, bascule, bucsi fata/spate, etc. Toate bune si frumoase, problema e ca troncaneala la viraj s-a acutizat dupa schimbarea flanselor. Astazi dupa un drum in oras am urcat masina pe cric si am luat roata la verificat (tras de ea, zdruncinat, zdranganit, etc). Nimic! Nu se misca nimic. Din prostie am pus mana pe partea de sus a amortizorului (sub capota in dreptul oalei) sa vad daca se misca amortizorul si am constatat ca pot roti cu mana tot ansamblul fara sa opuna rezistenta, si ca se aude un trosnit la imbinarea amortizorului in partea de jos. Pe stanga nu face asa, nu troncane nu se invarte.La mers normal peste denivelari, in linie dreapta, nu se aude nimic, dar la viraj si denivelare imediat se aude la amortizorul din dreapta. Cred ca asta este cauza, amortizorul este defect, rupt sau fisurat ceva, dar vreau sa stiu daca a mai patit cineva asa. Am mers cu ea asa 3 luni de zile, nestiind ce are din moment ce nu avea niciun joc pe nicaieri. Ce parere aveti?

      Comment


      • #48
        S-a rezolvat in final. Am schimbat amortizoarele astazi si am rezolvat problema. Este alta masina. Cele 2 amortizoare erau uzate; cel drept despre care vorbeam mai sus nu mai revenea inapoi dupa presare. O zi buna la toti!

        Comment

        Working...
        X
        Anulare DPF
        Politica de Securitate Google