Revizii Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Macar daca mecanicii aia ar fi pregatiti cum trebuie...deh.
    SI inca una apropo de preturi la piese si manopera: http://www.automarket.ro/stiri/deale...uni-76499.html
    Last edited by razvanCC; 29 March 2017, 14:07.

    Comment


    • Am inteles din prima postul referitor la Logan 1, insa, eu am dus discutia catre Logan 2, de asta am si precizat garantie de 3 sau 5 ani. Dupa ce iese din garantie, fiecare e liber sa realizeze reviziile unde vrea. Eu m-am lamurit cu un service, urmatoarea revizie o voi efectua in alta reprezentanta Dacia (inca 1 an garantie mai am).

      Caz intalnit: 2 reprezentante au recomandat Elf in locul uleiului Dacia, ulei ce este recomandat de Dacia.

      Comment


      • Din cate stiu eu, dar nu sunt sigur, uleiul DACIA este TOTAL.
        Despre ELF se vorbeste in targ ca ceea ce se gaseste in comert ar fi romanesc si ar fi mai slab decat ELF-ul original care tot asa, se vorbeste in targ ca se gaseste numai la dealerii Renault.

        Pe de alta parte am vazut stikere lipite pe lunete de Logan cu DACIA & ELF, ceva similar cu cel consacrat cu mult timp in urma de pe masinile Renault: "RENAULT a choisi ELF".
        Intre uleiul ELF (choisi par Renault) si TOTAL ar trebui sa fie compatibilitate tehnica, aparitia brandului DACIA (care este by Renault) pe bidoanele de ulei TOTAL nefiind decat o gaselnita de marketing.

        Asadar comparatiei "piese originale/ piese recomandate" nu ii vad rostul aici, deoarece ambele sunt agreate oficial de RENAULT/DACIA, ba chiar se bate bine saua pe acest mariaj prin reclamele comerciale... daca discutam despre ELF vs MOBIL sau ELF vs TEXACO, etc atunci ar avea rost comparatia.

        Nu stiu exact ce scrie in manualul de operare si intretinere al unui L2 (dar voi vedea cand voi ridica masina), pentru ca daca se face referire expresa la un indice de performanta ACEA/API, atunci chiar nu conteaza brandul de ulei folosit, conteaza numai indicele de viscozitate si incadrarea ACEA/API. Si atunci cel ce tine la masina lui si isi permite si cheltuiala aferenta, poate veni cu un ulei mult mai bun decat ELF si/sau TOTAL, oricat de mult ar incerca dealerul sa-si vanda el uleiul din depozit.
        Last edited by tipicarul; 29 March 2017, 16:15.
        „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

        Comment


        • Pai uite ce scrie:

          Comment


          • Deci este clar! Uleiul Dacia este doar recomandat, nu si impus.
            In schimb respectarea incadrarii ACEA A3/B4 este impusa.
            Daca pui Mobil1 pe a carui eticheta scrie ACEA A3/B4 sau o incadrare superioara, nu au ce sa comenteze!
            „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

            Comment


            • Atentie...incadrarea superioara...nu mai este incadrarea impusa
              Daca-i pui ulei cu o incadrare superioara...iti pot anula agarantia. Depinde cum interactioneaza cu metalul...si modul de lucru a motorului (tolerante interne etc)

              Comment


              • Normal si logic este sa accepte orice brand care indeplineste ACEA A3/B4 si zzW40 cum scrie acolo.

                Comment


                • Uleiurile DACIA/ELF/TOTAL se fabrica in Romania, la Brasov, in aceeasi fabrica: LUBRIFIN

                  Comment


                  • Originally posted by bolovan View Post
                    Atentie...incadrarea superioara...nu mai este incadrarea impusa
                    Daca-i pui ulei cu o incadrare superioara...iti pot anula agarantia. Depinde cum interactioneaza cu metalul...si modul de lucru a motorului (tolerante interne etc)
                    Asta este tot o vrajeala gogonată de dealer. Cine știe în ce consta clasificarea aia, nu înghite gogoșile de la dealer.

                    Adică eu in diesel nu pot sa pun Mobil1 API CI4, pentru că ei vor sa-mi pună din magazia lor pishatul ala făcut la Brasov cu clasificare inferioara API CF/CG!!
                    Maine, poimâine o sa-si scoată și norma lor internă de ulei, și o sa ne vanda ulei de lubrifin cu eticheta Renault la un preț de cinci ori mai mare.

                    N-ar fi singurul, sunt deja destule nume celebre care au procedat așa!
                    Last edited by tipicarul; 29 March 2017, 22:48. Reason: Automerged Doublepost
                    „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

                    Comment


                    • Originally posted by m3dic911 View Post
                      Uleiurile DACIA/ELF/TOTAL se fabrica in Romania, la Brasov, in aceeasi fabrica: LUBRIFIN
                      http://uleideulei.ro/elf-evolution-9...6a6095ed548c92
                      Gama de uleiuri ELF comercializata pe site-ul nostru este in totalitate fabricata in FRANTA.
                      Uleiurile din Europa vin pe vapor pana la Varna sau Burgas si de la granita cu trenul pana la Brasov, unde urmeaza sa fie aditivate si ambalate. Procentul de aditivare este intre 2-3% pana la 25% cele mai performante produse. Lunar, la fabrica Total din Romania vin doua trenuri care fac in jur de o saptamana de la granita pana la Brasov. Unele uleiuri vin de la Mol Ungaria si sunt tinute in 6 rezervoare in curtea fabricii.
                      http://www.wall-street.ro/articol/Au...a-renault.html

                      Comment


                      • Eterna poveste cu uleiul " base stock"! Cu alte cuvinte: uleiul de bază folosit de ei este o minune dumnezeiasca, care doar se aditiveaza la Brasov.

                        Era și pe vremea lui Ceaușescu, un mit oarecum similar: uleiul românesc de bază produs de industria comunistă, era foarte căutat la export datorită calității sale, dar în benzinăriile de atunci se vindea ulei prost din cauza calității aditivilor utilizați în RSR.

                        Interesant de știut ar fi pentru care piețe de desfacere se fabrica uleiul de la lubrifin!?
                        Last edited by tipicarul; 29 March 2017, 23:25.
                        „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

                        Comment


                        • E diferenta intre Elf 5w40 și M1 0w40.

                          Comment


                          • M10W40 nu a existat! Se găsea M10W30 recomandat a se folosi iarna. Pentru vara era M20W40. Uleiurile astea cu toate că erau multigrad, erau gândite spre a fi utilizate pentru anotimpul adecvat!
                            Nici nu se punea problema de a exista ulei sintetic... ELF-ul menționat de tine este sintetic.
                            Last edited by tipicarul; 30 March 2017, 00:03.
                            „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

                            Comment


                            • Originally posted by tipicarul View Post
                              M10W40 nu a existat!
                              Se referea la M1 0W40 (Mobil1) nu la M10W40


                              Originally posted by tipicarul View Post
                              Eterna poveste cu uleiul " base stock"!
                              Interesant de stiut ar fi pentru care piete de desfacere se fabrica uleiul de la lubrifin!?
                              Peste 50 la suta din productia de la Cristian pleaca la export în 15 tari, între care Rusia, dar si Franta. Pe plan local, unul dintre principalii parteneri este fabrica Dacia de la Mioveni pentru care TOTAL produce lubrifianti de prima umplere (de motor si de transmisie).
                              Peste 50% din productia anuala de la fabrica Total de la Cristian este exportata, acoperind 15 tari din regiune
                              Exista si topic dedicat uleiurilor.
                              Totul despre intretinerea Daciei Loganr. Uleiuri logan, filtre logan, placute de frana logan,consumabile logan etc.
                              Last edited by Fanez; 30 March 2017, 00:20. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment


                              • Originally posted by Fanez View Post
                                Se referea la M1 0W40 (Mobil1) nu la [b]M10W40
                                Atunci este vorba de o dubla diferența!
                                Una este de calitate și alta de cifra de viscozitate.
                                „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google