Schimbare Curea Accesorii !!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    cu siguranta , scrie negru pe alb in devizul de plata .

    Comment


    • #62
      Un scan, te rugam, cu devizu' ala de plata unde scrie ca ai garantie 3 ani sau 60.000km.

      Comment


      • #63
        Oricum asta cu garantia la distributie este ca frectia la piciorul de lemn.
        Am vazut cateva cazuri, atat in reprezentanta cat si in service-uri mai mici, unde nu s-au remediat pe garantie curele rupte si supapele aferente la 1000-3000 km de la schimbarea distributiei fara nici o explicatie pertinenta. Explicatii fara nici o argumentare, ca nu e de la curea ca s-a blocat nu stiu ce alta piesa aiurea exact dupa schimbarea distributiei...
        Deci garantia la distributie = multa bafta.

        Comment


        • #64
          Când este vorba de o reparaţie atât de costisitoare cum este cea rezultată din ruperea curelei de distribuţie, fii convins că toţi se fofilează.

          Comment


          • #65
            Stie ce dimensiune are surubul care intinde cureaua de accesorii?

            Comment


            • #66
              cheie inelara de 13
              „Nu ne tragem din maimuță, dar ne îndreptăm cu pași repezi spre asta.” — Arsenie Boca

              Comment


              • #67
                Vrea sa stiu ce dimensiune are filetul surubului deoarece la mine a inceput sa patineze cureaua pe fulia de la alternator si vrea sa string mai tare cureaua. Din pacate loganul meu nu are acel surub care preseaza rola intinzatoare pe curea.

                Am rezolvat.... surubul care preseaza rola intinzatoare pe cureaua de accesorii este de 8 iar lungimea recomandata este de 50 mm.
                Last edited by usr1; 23 January 2015, 21:41. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • #68
                  Originally posted by cristiboerica View Post
                  Oricum asta cu garantia la distributie este ca frectia la piciorul de lemn.
                  Am vazut cateva cazuri, atat in reprezentanta cat si in service-uri mai mici, unde nu s-au remediat pe garantie curele rupte si supapele aferente la 1000-3000 km de la schimbarea distributiei fara nici o explicatie pertinenta. Explicatii fara nici o argumentare, ca nu e de la curea ca s-a blocat nu stiu ce alta piesa aiurea exact dupa schimbarea distributiei...
                  Deci garantia la distributie = multa bafta.
                  Am coleg care a schimbat distributia in acelasi service la ww pasat si i sa rupt cureaua la 3000 km si i-au facut motorul fara nici un fel de obiectii

                  Comment


                  • #69
                    De unde a cumpărat kit-ul de distribuţie colegul la care faci referire, din Service-ul unde a realizat schimbul distribuţiei sau din afara lui?

                    Comment


                    • #70
                      Da, de la ei a cumpărat piesele.
                      Last edited by 77sky; 22 February 2015, 12:06.

                      Comment


                      • #71
                        Salutare tuturor, am înlocuit și eu kit ul de accesorii, e simplu, cu o cheie de 13 , dar ce vreau să menționez ptr cei ce n au mai făcut această operațiune, undeva am citit de acel știft pe rolă întinzătoare, după ce poziționați cureaua pe canalele exterioare pui cheia în galetul întinzător si misti putin după care ștuțul îl scoți cu mâna foarte usor. Spor la treabă și grijă la mâini

                        Comment


                        • #72
                          Pentru logan 1.4 model preferance , cu servo dar fara ac , pozitia curelei de accesorii este cu santul exterior liber sau e ca la ac cu santul interior liber? Imi scartie uneori cand sunt consumatori ca dezaburirea aprinsa. Din ce am.vazut , la pompa de servo cand scartaie , marginea curelei freaca de fulie. Toate problemele de genul asta au aparut la vreo 2000 km dupa schimbarea distributiei la 120.000.
                          Last edited by tTrust; 6 February 2017, 19:18.

                          Comment


                          • #73
                            Dupa cum vezi mai jos in poza, correct este cu santul exterior liber

                            Daca ai garantie, du-te peste ei, nu e ok sa faca asa in primii 2000 km

                            verifica sa nu ai rolele uzate, devin conice si o imping catre exterior pana o taie....te uiti cum calca pe role, trebuie sa fie pe mijlocul rolei si 2-3 mm liber catre exterior....daca calca pe exteriorul rolei, schimbi rola


                            verifica sa nu fie de la rulment/fulie alternator zgomotul sau de la servo ....

                            vezi deasemenea cu ea in mers, sa nu fuleze vreo piesa ( rola intinzator si fulii)


                            nu in ultimul rand, curelele Dayco se stie ca scartaie la cea mai mica ne-aliniere a rolelor/fuliilor.....fara sa fie ceva stricat, pur si simplu asa sunt facute curelele dayco, trebuie piesele aliniate perfect, altfel fluiera....unul din motivele pt care Renault nu le foloseste oem (cred)
                            Attached Files

                            Comment


                            • #74
                              Originally posted by csabi78 View Post
                              la logan nu creste temp. la apa din cauza ca pompa de apa este antrenata de cureaua de distributie,dar ramane fara incarcare si fara servo.dupa cate stiu eu nu se blocheaza si nici nu se strica pompa servo ci are un senzor care intrerupe curentul de la servo daca nu ai incarcare,ca pompa servo comsuma destul de mult curent
                              Scuzati,intrebare de nespecialist:daca pompa servo e actionata prin curea de la arborele cotit,de ce mai consuma "destul de mult curent?De ce mai are nevoie de curent?
                              Cureaua de accesorii antreneaza alternatorul,compresorul AC,pompa servo-directie?Trebuie trecuta peste 4 fulii?(inclusiv cea a arborelui cotit)
                              Last edited by gdinca58; 11 April 2017, 10:48.

                              Comment


                              • #75
                                La unele loganuri pompa servo este actionata direct de cureaua de accesorii....iar la altele este actionata electric. De asta apare situatia in care servodirectia consuma, sau nu, curent.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google