Suspensie Sport, De Care Si De Ce?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • presupun ca 99.99% suspensii logan2=suspensii logan1 intreaba la vocea clientului daca poti pune arcuri de logan1 sau ph2 pe logan2, zi ca ti s-a rupt arcul, daca aia zic ca da, ai 78 de pagini pe topicul asta de unde poti sa te inspiri
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • h&r montate cand aveam 40.000 peste amortizoarele cu ulei.

      schimbat la 60 k amortizoarele spate cu unele monroe pe gaz.
      schimbat cele fata la 80 k la fel cu unele monroe pe gaz.

      azi am 125 k si trebuie iar schimbate cele de pe spate

      per total sunt multumit.

      Pro : stabilitate mult mai buna, si aspect deosebit

      Contra : Distruge amortizoarele destul de repere, scutura foarte tare (telescopul este foarte comprimat in special pe spate), arcul din spate este comprimat mai mult de jumate ce-a ce nu ii ok.
      in timp vor ceda bucsile de la puntea spate datorita virajelor pe care poti sa lei iei cu o viteza mult mai mare!



      intrebare:

      oare se potrivesc amortizoare de pe alta masina am vazut ca pe E30 si E36 amortizoarele sunt asemanatoare ca si prindere ?

      intreb asta pentru ca amortizoarele spate sunt foarte comprimate si ar ajuta la decomprimarea lor, datorita unui amortizor mai scurt !

      Teoretic s-ar putea lua la strung 4.5 cm ( atat coboara si arcurile h&r garda pe spate )

      Daca aveti sugestii INCERCATE, nu din povesti va rog sa postati!
      Last edited by W3f; 19 August 2016, 17:30.
      http://www.youtube.com/watch?v=CqjwtuQAk-A

      Comment


      • Asa arata cu h&r
        Attached Files
        http://www.youtube.com/watch?v=CqjwtuQAk-A

        Comment


        • Incercat de mine: mai dai 4cm de filet la amortizor in jos si refa gulerul unde se opreste saiba, pe strung.
          Last edited by al!n; 19 August 2016, 19:12.
          AG 16 Y M A

          Comment


          • amortizoare sachs noi, puse acu aproximativ 10k km, poate nici atat, s-ar preta mai bine cu arcuri H&R sau Eibach? vreau doar sa coboare masina si sa nu ma rastorn in caz de ceva, de dat "tare" nu ma dau..iar la capitolul confort habarn-am, momentan ma plimb mai mult prin oras si drumuri de max 200-300 de km pe drumuri asfaltate..
            Semințele acelaș gust are.

            Comment


            • am trecut pe eibach +kayaba
              masina dupa cum au spus si altii coboara 2-3 cm ,suspensia este mai rigida dar comfortul nu este afectat.cel putin pt mine este exact ce am vrut.in special atunci cand franezi nu ti se mai ridica portbagajul in cap.ma saturasem de adrenalina de care beneficiam la fiecare franare mai in scurt.
              masina sta mai bine pe sosea, iar la viteze mai mari nu mai face balansul acela la ocolirea unui obstacol neprevazut, practic o simti mai manevrabila.
              recunosc ca nu sunt dintre cei ce folosesc masina pentru circuit sau alte liniute.pentru uzul de zi cu zi este ideala suspensia asta
              vand fonomin (pasla) pentru antifonare, pret avantajos
              vand lampa adaptabila la torpedo

              Comment


              • nu e vorba de circuite, dar e diferenta mare intre eibach si h&r.
                cam aceeasi diferenta dintre arcuri stock si eibach.
                dure sau nu, n-as mai trece de la h&r la eibach niciodata. e cu totul alta masina.

                Comment


                • Originally posted by W3f View Post



                  intrebare:

                  oare se potrivesc amortizoare de pe alta masina am vazut ca pe E30 si E36 amortizoarele sunt asemanatoare ca si prindere ?

                  intreb asta pentru ca amortizoarele spate sunt foarte comprimate si ar ajuta la decomprimarea lor, datorita unui amortizor mai scurt !

                  Teoretic s-ar putea lua la strung 4.5 cm ( atat coboara si arcurile h&r garda pe spate )

                  Daca aveti sugestii INCERCATE, nu din povesti va rog sa postati!

                  Am eu montate amortizoare de Clio 4 RS CUP pe spate. Atat corpul cat si tija sunt substantial mai groase, corpul este mai scurt si permite coborarea garzii muuuult. Masina se comporta excelent cu arcurile reglabile KW si aceste amortizoare pe spate.

                  Mai poti incerca amortizoare spate de orice Clio 2 RS, sunt convins ca sunt mai scurte si se potrivesc la fix pe Logan, fara modificari
                  _
                  B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                  sigpic

                  Comment


                  • Poti sa dai un pret si de unde ai luat cele de Clio rs cup ?

                    Ma intereseaza varianta asta cu "Clio 4 RS CUP pe spate" pentru ca in toate combinatile pana acuma imi "sare spatele" ... nu stiu daca ai avut vreodata senzatia asta ..
                    Last edited by need4speed; 14 December 2016, 02:53. Reason: Automerged Doublepost
                    Degeaba gandesti daca esti prost!

                    Comment


                    • Acum, cu KW pe fata si combinatia aia pe spate este perfect. Scutura nitel pe denivelari mici, este foarte docila pe denivelari mai mari si este foarte stabila pe viraje denivelate.

                      Oricine are un pic de habar stie ca suspensia spate conteaza enorm la o masina cu solutie "totul in fata"

                      Amortizoarele de 4RS Cup au fost "one time offer" - o masina care a sfarsit la Remat ca dauna totala. I-a scapat intreg spatele
                      _
                      B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                      sigpic

                      Comment


                      • Ok ,am sa sap in internet sa vad ce gasesc ... eu m`am jucat un pic cu greutatea masini si sa "incarcat" prea mult pe fata si cred ca mai mult din cauza asta sare spatele
                        Degeaba gandesti daca esti prost!

                        Comment


                        • Arcuri Sport!

                          Buna ziua!
                          Ma gandeam sa schimb arcurile stock cu unele sport...as vrea sa cobor garda masinii cu cativa cm.
                          Ceva sfaturi? Cat de mult pot sa o cobor? Ce model de arcuri sunt folosite?
                          Nu am gasit nici un topic cu tema asta...sper sa fie cineva care si a montat asa ceva.
                          Multumesc.

                          Comment


                          • Serios? N-ai gasit niciun topic, nu?
                            Rasfoieste-l pe asta si vezi, gasesti ce te intereseaza?
                            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                            Comment


                            • salut. este normal la schimbarea arcurilor stock cu unele h&r si cu repozitionarea bucselor facuta ..sa stea partea din stanga mai jos fata de partea dreapta cu 1cm? am masurat azi dupa aproape 3 ani de cand am montat arcurile. la cei ce au astfel de arcuri este la fel pe partea stanga? multuesc anticipat.

                              Comment


                              • ai masurat pe plan pefect drept? cate kile ai si cat timp din cat folosesti masina mergi singur in masina (stg fata)? nu vreau sa fiu ironic, dar ar putea fi una dintre cauze. si mie-mi pare la ochi ca masina sta un pic lasata stg-fata dupa 8 ani de arcuri sport, dar ma gandesc ca una din cauze e ca merg preponderent singur in masina si in plus, am si 110kg
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google