Fierbe Apa La Logan 1.2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Fierbe Apa La Logan 1.2

    Am nevoie de ajutor.
    De un an de zile am aceasta problema.
    Cand merg mai mult cu masina prin oras, peste 4-5km, dupa ce opresc motorul imi mai merge electroventilatorul cateva minute.
    Daca merg mai mult, temperatura creste de la 4 liniute la 7 liniute.
    Ca sa pot merge totusi la 4 liniute, dau aeroterma la maxim si pe cald in habitaclu si se mai racoreste motorul.

    Cand n-am fost atent am patit-o de 2 ori de am ajuns la maximul de liniute si inclusiv cu un martor de bord rosu de temperatura plus dat afara putina apa din borcan.

    Lichidul de racire are culoarea buna, miros ok, nivelul nu scade, iar uleiul e curat, deci nu cred ca e garnitura de chiulasa.

    Ce sa mai fac? Cum citeste CB temperatura din motor? Am scos mufa de la sonda de la radiator dar nu porneste electroventilatorul.

  • #2
    Termostat si/sau senzor temperatura defecte.
    Ca sa elimini orice risc schimba-le pe ambele, nu costa o avere.

    Comment


    • #3
      O pornesti si astepti sa se incalzeasca, apoi verifici daca radatorul este cald dupa ce apar 4 liniute in bord. Daca stai cu ea pornita si radiatorul nu se incalzeste niciodata, inseamna ca ai termostatul blocat pe inchis si trebuie inlocuit.
      Se poate chiar ca termostatul sa fie "partial defect", adica sa nu deschida maxim.
      Oricum, termostatul este primul pe care l-as verifica.

      L.E. Sonda nu as lua-o in calcul, atata vreme cat arata toate liniile in bord si porneste GMV-ul.
      Last edited by vitriol; 14 April 2017, 09:55.
      sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

      Comment


      • #4
        Originally posted by Kojak View Post
        Termostat si/sau senzor temperatura defecte.
        Ca sa elimini orice risc schimba-le pe ambele, nu costa o avere.
        E vorba de senzorul de pe radiator?

        Comment


        • #5
          eu zic ca ar trebui sa fie pe motor senzorul... ce senzor ai pe radiator(cum arata) ?

          Comment


          • #6
            Porneste AC; daca nu porneste electroventilatorul, ai rezistenta acestuia arsa. Ar mai puea fi contactele mufei, dar...
            Dupa ce o inlocuiesti, evident daca e arsa, faci acelasi test sa vezi daca porneste GMV-ul. Lasa senzorul deocamdata; nu cred ca are vreo vina.
            In alta ordine de idei nici termostatul nu functioneaza corect.
            Calculatorul de injectie citeste temeratura motorului pe baza informatiei senzorului fixat in chiulasa
            Last edited by IancuMIC; 14 April 2017, 09:59.
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • #7
              Originally posted by IancuMIC View Post
              Porneste AC; daca nu porneste electroventilatorul, ai rezistenta acestuia arsa. Ar mai puea fi contactele mufei, dar...
              Dupa ce o inlocuiesti, evident daca e arsa, faci acelasi test sa vezi daca porneste GMV-ul. Lasa senzorul deocamdata; nu cred ca are vreo vina.
              In alta ordine de idei nici termostatul nu functioneaza corect.
              Calculatorul de injectie citeste temeratura motorului pe baza informatiei senzorului fixat in chiulasa
              Cand pornesc AC merge si electroventilatorul.

              Originally posted by sorin1983 View Post
              eu zic ca ar trebui sa fie pe motor senzorul... ce senzor ai pe radiator(cum arata) ?
              In partea laterala stanga a radiatorului este un senzor infiletat in radiator cu o mufa cu 3 fire.
              Last edited by lucilache; 14 April 2017, 10:02. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • #8
                Atunci inlocuieste termostatul.
                Esti sigur ca atunci cand iti creste temperatura peste 4 pavele, nu intra si GMV ul?
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • #9
                  S-a mai discutat discutat.
                  de verificat în ordine
                  -diagnoza pusă pe mașină și verificată temperatura motorului și comparată cu temperatura de pe TdB
                  -verificat cablurile de masă (99%)
                  -verificat termostat (50%)
                  -verificat sondă temperatură (50%) - sunt 2 senzori, în aceeași carcasă, cel către injecție nu are nevoie de masă, cel pentru TdB are nevoie de masă (vezi pct2)

                  Fără pasul 1 orice altceva = bani și timp pierdut
                  Last edited by t0rquemada; 14 April 2017, 10:09.
                  Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by IancuMIC View Post
                    Atunci inlocuieste termostatul.
                    Esti sigur ca atunci cand iti creste temperatura peste 4 pavele, nu intra si GMV ul?
                    Cand creste peste 4 liniute GMV face ca elicopterul.

                    Originally posted by t0rquemada View Post
                    S-a mai discutat discutat.
                    de verificat în ordine
                    -diagnoza pusă pe mașină și verificată temperatura motorului și comparată cu temperatura de pe TdB
                    -verificat cablurile de masă (99%)
                    -verificat termostat (50%)
                    -verificat sondă temperatură (50%) - sunt 2 senzori, în aceeași carcasă, cel către injecție nu are nevoie de masă, cel pentru TdB are nevoie de masă (vezi pct2)

                    Fără pasul 1 orice altceva = bani și timp pierdut
                    Ce este TdB?
                    Exista vreun soft si cablu de diagnoza disponibile de cumparat la un pret rezonabil?
                    Last edited by lucilache; 14 April 2017, 10:23. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • #11
                      Torque ti-a indicat pasii standard, pentru e se evita o eroare de afisaj; ; eu nu am niciun dubiu ca temperatura apei sare de 100*C. , caz in care vasul se umple si ar trebui sa purjeze.
                      Inlocuieste totusi termostatul.
                      Mai vorbim dupa aceea.
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • #12
                        TdB = tablou de bord, ăla pe care ai display-ul cu pavele pentru apă

                        1,2 16V(D4F732) de pe Logan I ph2 e pe CAN
                        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                        Comment


                        • #13
                          Scuze ca postez aici . La mine in 7 ani de cand am masina nu am vazut niciodata electroventilatorul de la radiator functionand. O singura data masina a depasit cele 4 liniute la temperatura. Uneori ma intreb daca este ventilatorul , sau motorul nu s-a incalzit niciodata deajuns pt a-l declansa.

                          Comment


                          • #14
                            La mine nu a depasit niciodata 4 pavele, dar cateodata pe caldura mare porneste electroventilatorul cand pornesc masina dupa opriri scurte.

                            Comment


                            • #15
                              Daca va porneste ventilatorul cand considerati ca nu ar trebui puteti verifica si calitatea antigelului.La vechea masina am avut radiatorul interior(pt caldura) spart si completam la 2-3 zile, iar pt o scurta perioada nu am mai pus antigelul recomandat si am luat alte prostii din benzinarii fiind mai ieftine si surpriza incepuse sa imi porneasca ventilatorul dupa ce opream masina, ceea ce nu se mai intamplase pana atunci.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google