Tutorial schimbat distributia 1.5dci euro 3, 65 cai, fara AC

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tutorial schimbat distributia 1.5dci euro 3, 65 cai, fara AC

    Mi-a fost groaza sa ma apuc de schimbatul distributiei, chiar nu te joci cu asa ceva. Dar fiind incurajat de Marius, m-am apucat de lucru si pot spune ca nu e chiar atat complicat, trebuie doar sa stii mici detalii, detalii pe care le impartasesc si eu acum cu voi.

    Toate piesele sunt de origine, cureaua, rola si pompa de apa nu sunt cumparate din magazin, deci nu au garantie si au fost mai ieftine. N-am sa va spun de unde am cumparat si va rog nu insistati, fiecare isi cumpara de unde vrea, pe barba lui, nu vreau sa fiu raspunzator de nimic. Cureaua de accesorii a fost cumparata de la magazinul Ciclop din Timisoara cu factura si garantie.

    Am impartit acest tutorial in patru parti, pe etape si in acest fel este mult mai usor de urmarit.
    In prima parte demontez toate cele de pe acolo ca sa ajung la obiectul muncii si anume cureaua de distributie

    In partea a doua am schimbat pompa de apa si am spalat/curatat toate cele pe acolo

    In partea a treia schimb cureaua de distributie, rola intinzatoare si cureaua de accesorii

    In partea a patra pun antigelul si aerisesc instalatia de racire motor

    In urmatorul film arat ce insemna sa pui o curea, probabil, de proasta calitate si care poate creea probleme cand iti este lumea mai draga. Cand sar bucati din ea, pot ajunge la cureaua de distributie si asta nu este deloc amuzant

    In urmatorul film arat diferenta intre pompa de apa data jos si ce-a noua
    Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

  • #2
    Felicitari pentru munca depusa .
    Am vizionat toate clipurile si vreau sa te intreb de rola intinzatoare de la curea distributie.
    Cand ai tensionat-o pentru prima data inainte sa executi 3 cicluri de rotatie , rola a fost tensionata la maxim ? te intreb pentru ca stiu de la benzinare ca se tensioneaza "jumatate de cursa" , dupa care se efectuteaza cele 3 cicluri iar in ultima faza se tensioneaza la maxim rola respectiva.
    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

    Comment


    • #3
      am strans-o si n-am mai pus cheia pe ea. nu scria niciunde in cartea de intretinere ca ar trebui stransa in pasi
      Last edited by crististreulea; 6 November 2014, 09:53.
      Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

      Comment


      • #4
        uite cum se face
        Attached Files
        „Nu ne tragem din maimuță, dar ne îndreptăm cu pași repezi spre asta.” — Arsenie Boca

        Comment


        • #5
          Mie mi-a dat cu virgula la tensionarea curelei, pana la urma cum se tensioneaza rola? In sensul acelor de ceasornic sau invers? Am vazut printr-un manual ca se tensioneaza invers acelor de ceasornic.

          Comment


          • #6
            Dupa cum observi, in sens invers ( trigonometric); posibil de aici sa ti-o fi si aruncat de pe role/fulii
            Attached Files

            Comment

            Working...
            X
            Anulare DPF
            Politica de Securitate Google