Prima Masina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Deci nu am vazut un posesor mai nemultumit de masina ca Prometheus. Nu inteleg de ce nu o vinzi sa-ti cumperi un bmw din 1990 si gata. :-j. In rest felicitari pentru masina si multi km! Ai facut o alegere foarte buna.
    Last edited by mar1us1405; 12 April 2016, 11:18.

    Comment


    • Eu am incercat sa-i dau cateva sfaturi pentru ca am inteles ca este la inceput in ale sofatului si sa nu aiba surprize el fiind foarte euforic ca masina se misca foarte bine etc.

      Si da sunt nemultumit de performantele motorului nu de masina in general .
      Nu-mi plac Bmw-urile din 1990.
      sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

      Comment


      • Originally posted by Selep View Post

        Cum am specificat si mai sus, de 8 ani nu am mai condus nimic (foarte ocazional cate o ora masina vreunui prieten, dar asta nu se pune), cum o sa pot invata mai ok sa ma descurc prin jungla urbana din Cluj mai ales la orele de varf? Sa merg singur in masina, gresesc, invat din greseli, sau cu un prieten care sa imi mai spuna ce sa fac in situatii mai limita? Pana acum am parcurs 180 km, din care vreo 60 singur (un drum Cluj-Turda dus-intors) care nu prea a fost prin oras. Restu de 120 prin oras, cu un prieten care mai ma ajuta.

        Din experienta avuta pana acum, tin sa felicit toti soferii clujeni cu care m-am intalnit ca nu m-au claxonat/flashuit/injurat cand mai opream motorul la vreun semafor ) (am lamaia pusa).
        Am luat permisul in 2010 si mașina in 2013. O perioada de 3 ani nu prea am condus. Înainte de a lua mașina am făcut 5 ședințe auto pentru familiarizare. Când am luat mașina, am mers cu un coleg si am condus vreo 50 km prin oraș si pe centura București. Ulterior am început sa merg singur cu mașina prin oraș, la ore matinale (7-8), sâmbătă, duminica si seara ca sa ma obișnuiesc cu mașina. Apoi am mers prin oraș după amiaza, un rodaj pe autostrada București - Constanta, cu nasul in dreapta si pasageri si cu vreo 2 sperieturi si cu mustrare ca nu tin volanul dreapta. Apoi am mers singur spre părinți si la 3 luni am mers pe serpentine pe DN1 București - Brasov, Cristian - Poiana Brașov - Brașov. Motorașul este micuț si atenţie la depășirea tirului, după 20000 km se va mai lăsa și consumul va mai scădea. Important este să ai încredere în tine și să treci cu bine peste orice situație. Bafta si bucură-te la maxim de mașinuță.

        Comment


        • Multumesc tuturor de sfaturi. E usor sa imi propun sa imi pastrez calmul dar cand mai prind primul la semafor si in rampa, ma trec toate ) Momentan si eu merg mai mult seara, dimineata si in weekend, oricum peste zi toata ziua sunt la servici si nu pot. Dimineata de la 6 la 7 jumate pana plec la servici traficul e ok, seara e mai mare da totusi nu e ca peste zi. Trebuie sa ma obisnuiesc cu masina, cu plecarea de pe loc. Nu mai opresc motorul, dar plec ca un melc si la sensurile giratorii imi cam primesc de sanatate de la ceilalti. Inca nu sunt obisnuit cu numerosii soferi care nu semnalizeaza DELOC si trebuie sa reactionez repede la ce fac ei, in rest incepe sa se miste treaba.

          Am consum mixt de 7.5, dar nici nu ma mir la cum merg eu momentan (sau e ok?). O sa pun mai incolo niste poze cu ce mai arata computerul in bord.

          Comment


          • Originally posted by Selep View Post
            E usor sa imi propun sa imi pastrez calmul dar cand mai prind primul la semafor si in rampa, ma trec toate )
            Faci plecarea din rampa cu ajutorul franei de mana. Eu asa procedam pana am inceput sa invat cum se pleaca din rampa din ambreiaj si din frana de serviciu.

            Comment


            • Originally posted by Selep View Post
              Multumesc tuturor de sfaturi. E usor sa imi propun sa imi pastrez calmul dar cand mai prind primul la semafor si in rampa, ma trec toate ) Momentan si eu merg mai mult seara, dimineata si in weekend, oricum peste zi toata ziua sunt la servici si nu pot. Dimineata de la 6 la 7 jumate pana plec la servici traficul e ok, seara e mai mare da totusi nu e ca peste zi. Trebuie sa ma obisnuiesc cu masina, cu plecarea de pe loc. Nu mai opresc motorul, dar plec ca un melc si la sensurile giratorii imi cam primesc de sanatate de la ceilalti. Inca nu sunt obisnuit cu numerosii soferi care nu semnalizeaza DELOC si trebuie sa reactionez repede la ce fac ei, in rest incepe sa se miste treaba.

              Am consum mixt de 7.5, dar nici nu ma mir la cum merg eu momentan (sau e ok?). O sa pun mai incolo niste poze cu ce mai arata computerul in bord.
              E ok consumul pentru oras, in Bucuresti e mai mare. In Cluj, am observat ca se merge mai incet (alt tip de circulatie) si de obicei nu prea se semnalizează. Succes si incredere in tine ca te descurci, nu te mai gandi ce s-ar fi intamplat daca...., ce se intampla daca..... Traiescte clipa, momentul si bucurate de fiecare reusita.

              Comment


              • Tin minte o faza amuzanta cand luasem un amic la o plimbare prin oras cand avea masina cateva luni si cum plecarea de pe loc la D4F e putin in suturi incepuse sa faca misto de mine ca nu stiu sa conduc la care eu i-am dat volanul sa vada cum e cu plecatul de pe loc la 1.2 16v ...Priceless si acum imi aduc aminte de cum a reactionat si nu putea sa priceapa de ce fluctuteaza turatia la plecarea de pe loc
                sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                Comment


                • Stie cineva de ce s-au sters posturile de ieri (13 aprilie)? Am postat poze si o intrebare in legatura cu sistemul de asistenta plecare in rampa (HillStartAssist), un coleg de forum din Cluj mi-a si raspuns ceva legat de activare aici in Cluj, dar trebuia sa plec de la servici si azi nu mai erau postarile.

                  Reformulez, sper sa ramana de data asta pentru ca sunt interesat de acest sistem HillStartAssist. Nu stiu daca e activat pe masina mea, voi incerca deseara, dar nu prea cred. Ce ma intereseaza e daca stiti ceva despre asta la Sandero 2/Logan 2 ca ma gandesc ca e aceeasi treaba.

                  PS: Sper doar sa nu fie ceva cu conexiunea mea de internet si cumva sa nu apara si sa postez acelasi lucru de doua ori (sa imi fie cu iertare).

                  Pun iar si pozele.
                  Attached Files

                  Comment


                  • Buna ziua,eu sunt posesorul unui ligan 1.4 MPI 2010,pe care o vând zilele astea,chiar daca este o maina foarte buna pentru necesitile familiei mele, urmtoarea maina va fi tot un Logan Prestige 1.5 dCi 90 cai. Din experiena mea motoarele pe benzina gen 1.2 sau 1.4 sunt lenee.este clar ca nu te pti atepta sa zboare,depinde de ceea ce vrei de la maina.chiar daca in 6 ani am facut doar 48500 km si costurile unui dCi nu se regsesc pentru km astia, atunci cand merg la un drum lung sau litoral sau o depire vreau plaja aia de confort a unei maini mai puternice. Singura mea suprare e ca cei de la Dacia au renunat la motoarele 1.6 benzina,daca mai aveau de la imi luam(cel de 90 cai)


                    Sent from my iPhone using Tapatalk

                    Comment


                    • Va salut din nou,

                      Revin la acest thread cu ocazia implinirii a unui an de cand am masina.

                      Maine am programare la prima revizie la Dacia Cluj Feleac. Din estimarea celui care a facut rezervarea, revizia va costa in jur de 600 de lei (cam mult zic eu). Voi reveni cu detalii despre cum a decurs operatiunea, pentru ca mai am si alte "bube" la care vreau sa se uite.

                      Pana acum am facut 15650 de km si am fost peste tot prin tara: oras, drumuri de munte, nationale, autostrada. Sunt multumit de masina, chiar daca in depasiri ma cam rog de ea, dar lucrul acesta m-a invatat sa fiu mai precaut inainte sa fac o depasire si sa nu ma grabesc. Fiind prima masina, eu zic ca m-a ajutat sa imi formez un obicei bun de a gandi de 2 ori o depasire.

                      In oras se misca foarte bine, consum decent, in afara la fel. Singura problema e pe autostrada la 120-130, zgomotul e foarte deranjant. Si pe la 100-110 are zgomot puternic dar cu el m-am obisnuit. Nu e problema mare pentru ca nu circul foarte des pe autostrazi.

                      Vara asta am facut un drum de mare: Cluj - Eforie Sud - Cluj cu oprire de o zi in Poiana Brasov unde am fost multumit de motor la urcari.
                      Plan pentru vara asta e Transfagarasanul. Daca a mai fost cineva cu acest motor pe acolo, cum se descurca?

                      Probleme pana acum (pe care vreau sa le rezolv maine la revizie):
                      - cutia agata in treptele 1, 2 si ceva mai usor in 3. Asa era si la inceput doar ca am crezut ca fiind masina noua, se va aseza. Sper sa rezolve problema in garantie.
                      - acum cateva zile am incercat sa o pornesc si nu am reusit nici cum. Puneam contactul, se aprindeau martorii dar cand dadeam cheie se stingea tot si nici macar nu se auzea ca se chinuie sa porneasca. Am chemat pe cineva sa imi dea curent, a pornit si dupa aceea nu am mai avut probleme. Suspectez ceva problema la baterie care la fel, sper sa se rezolve la revizie. Sunt sigur ca nu am lasat nici un consumator peste noapte pornit.
                      - greier mic la ramele de la acele de turatii/vitezometru, s-au desprins putin si uneori vibreaza

                      In rest toate bune si frumoase. Ma bate gandu sa cumpar un batator acustic (dar mai trebuie sa ma documentez pe tema asta) si jante dar vedem in timp.

                      Comment


                      • Va salut,

                        As avea cateva intrebari, poate isi da cu parerea cineva: As vrea sa imi vand masina, 20150 km, garantie pana in aprilie 2019, nu are nici o problema. (cumparata in aprilie 2016, 1.2 16V)

                        Prima intrebare ar fi: cam cat ar valora sau mai bine zis cam cat as putea spera sa primesc pe ea?
                        A doua intrebare ar fi: Merita sa o dau la buy back chiar daca imi vor oferi mai putin sau merita sa imi bat capul si sa o vand direct?
                        Ultima intrebare: La cluj (Feleac sau Dorobantilor) au sistemul de buy-back?

                        La buy back m-am gandit pentru ca ma tenteaza un stepway diesel si poate e mai ok daca o dau direct la ei plus diferenta.

                        Mersi pentru pareri.

                        Comment


                        • Pot să iți spun eu cât câștigă dealerul Dacia la buy-back. Eu am cumpărat un Stepway diesel la buy-back. Am văzut in contractul inițial că fostul posesor (la fel ca tine, a dat-o după 2 ani) a primit un preț mai mic față de cel plătit de mine cam cu 1000€ (sau puțin peste). Cum mă uitam și la alte ocazii pe autovit, celelalte nu prea s-au vândut. Aș spune că dacă accepți să nu câștigi acești 1000€ și lași prețul mai jos, ai putea să o vinzi pe cont propriu. Altfel, o mașină buy-back se vinde mult mai repede ca una de la privat. Eu când am aflat că mașina fusese vândută de același dealer, făcuse reviziile la același dealer și o preluaseră de la proprietar la 2 ani, am cumpărat-o fără niciun test, cu ochii inchiși. Am verificat doar interiorul să nu fi fost de fumător.

                          Am vrut să spun "să nu câștigi toți acești 1000€". Să mai lași din preț față de cel pe care ar incerca să il obțină dealerul la revânzare.
                          Last edited by gecmc94; 15 January 2018, 11:25. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • Dealerul cand o revinde isi pune si tva.ul fiind pers juridica.Mie mi a cumparat masina cu 3000 euro(Logan chel 1.2..doar alarma avea) si a pus.o in vanzare cu 4330 euro.
                            Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

                            Comment


                            • Tocmai am primit o oferta de la DasWeltAuto: "4500 de euro tva inclus, sub rezerva unei evaluari tehnice". Am completat la ei pe site un formular despre masina si am atasat si poze.

                              Mie mi se pare cam putin... Masina a costat 9100 (eu am dat 8300 pentru ca era o promotie atunci cu 800 de euro reducere).

                              Posibil ca la Dacia sa fie ceva sanse sa obtin mai mult?

                              Comment


                              • Aha. Deci doar statul câștigă din buy-back. Dealerul mult prea puțin.

                                Dealerul va incerca să o vândă cu 6000 €. Mai bine incerci singur.
                                Last edited by gecmc94; 15 January 2018, 11:40. Reason: Automerged Doublepost

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google