Revizii Dacia Logan Benzina

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Revenind la reviziile de reprezentanta si la cum le divinizeaza unii, am fost si eu pentru o evaluare in prima faza. Nu ma dau banii afara deoarece am alte cheltuieli in perioada asta.
    Deci: filtru aer, filtru ulei, placute frana fata, desprafuire tamburi spate, ulei de frana, bujii, pret piese 360 lei. Pret manopera 420 lei. Cu uleiul vin eu.
    Sunt pe bune reprezentantele astea? In Cta la piese de 220 lei manopera 80 lei.
    Daca nu isi vor schimba comportamentul cred ca nici aia cu masinile in garantie nu o sa mai vina. In timp ce eram acolo vine o doamna cu un Duster la prima revizie. Stau de vorba si ii zice costul reviziei...980 lei. Doar ulei si filtre. LOL. E acelasi motor ca pe Logan sau alta masina unde preturile la primele revizii nu sar de 300-400 lei.

    Comment


    • Originally posted by Archangel80 View Post
      Revenind la reviziile de reprezentanta si la cum le divinizeaza unii, am fost si eu pentru o evaluare in prima faza. Nu ma dau banii afara deoarece am alte cheltuieli in perioada asta.
      Deci: filtru aer, filtru ulei, placute frana fata, desprafuire tamburi spate, ulei de frana, bujii, pret piese 360 lei. Pret manopera 420 lei. Cu uleiul vin eu.
      420 lei e foarte mult ptr operatiunile alea (banale, care se pot face si in fata blocului cu 2 surubelnite si 3 chei). Dar cine se mai duce dupa ce expira garantia la nesatuii de la reprezentanta?
      Eu n-am mai calcat pe acolo.

      Vrei sa spui ca vor 360 lei pe filtre, placute si bujii, fara ulei?
      E cam dublu fata de cat ar trebui sa coste, si la piese si la manopera. Merita spanzurati.
      Last edited by anto84; 12 March 2016, 23:01.

      Comment


      • Logan 1.6 MPI

        Salut, aceasta este mergatoare mea:
        2005, Ambition (full option), 86CP, 92 000km (nu stiu cat sunt de reali, masina a fost cumparata cand avea vreo 60 000 si recent la o mica revizie mi s-a spus ca trebuie sa schimb sabotii si cilindrii de frana alaturi de rulmentii pe spate pe care i-am inlocuit deja dar sper sa fi fost vorba doar de un sofer destul de nervos ptr ca sabotii ar trebui sa tina peste 100 mii)
        Oricum, doresc sa fac pe viitor urmatoarele upgrade-uri:
        -discuri + placute de frana BREMBO;
        -bujii NGK sau Denso, ceva mai bun decat cele de origine in orice caz;
        -folii pe geamurile din fata si pe parbriz (in limita legala; pe spate am deja si sunt omologate);
        -faruri cu lupa;
        -spalatoare parbriz cortina de Logan 2;
        -resoftare (la motorul pe benzina nu prea se merita, dar din ce am vazut pe net pretul e de 150 ron deci why not);
        -oglinzi ph2;
        -sistem de sonorizare mai bun;
        -evacuare sport.







        Comment


        • Revizia nr 4 (10 luni si 11.000 de km de la ultima revizie). Toate piesele originale.

          Ulei Elf Evolution 5W40 3l : 84 lei
          Filtru ulei : 20 lei
          Filtru aer : 35 lei
          Filtru polen : 35 lei
          Spray curatare tubulatura AC : 15 lei (operatie facuta de mine separat)
          Manopera : 80 lei
          Ciubuc : 15 lei

          Total : 284 lei

          Am uitat sa completez ca revizia s-a efectuat in reprezentanta Dacia Sicaro Brasov.
          Last edited by balooo; 14 June 2016, 16:48. Reason: Automerged Doublepost
          sigpic

          Comment


          • Revizie

            07.03.2017 Dacoserv Militari Bucuresti

            Logan 1.4 Ambiance (fara servodirectie)

            fabricat si cumparat in februarie 2007 (primul propietar)

            34.000 Km

            Revizie, ulei (Dacia Oil), filtru de ulei, filtru de aer (ambele de origine), repozitionat cheder parbriz

            Total: 291 lei

            Multumit!

            obs. mecanicii insista cu uleiul Castrol, spun ca este mai bun si mai ieftin decat Elf.

            Comment


            • @abc
              3 litrii Elf x 30 lei = 90 lei, filtru mann 20 lei, schimb ulei la service de cartier 25 lei, filtru aer motrio 26 lei (pus de mine in 2 minute) = total 160 super multumit

              Comment


              • Urmatoarea revizie va fi cu:
                -ulei Valvoline Synpower XL III 5w30,4L=122 lei,
                -filtru ulei Filtron OP642/2 - 16 lei,
                -filtru aer Knecht LX1655 - 31 lei
                -inel etansare surub ulei Swag - 1 leu
                Total=170 lei
                Attached Files

                Comment


                • Filtru de ulei mediocru , eu alegeam unul original fara discutie.Te zgarcesti exact unde nu trebuie.
                  sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                  Comment


                  • Vedem cum se comporta Filtronul.Cel de origine (identic cu mann w66) cat si mahle oc475 in cutie albastra au dat "rateuri" la pornire,rar,dar au dat.Adica zgomot la pornire,la stationare nu tinea amorsat circuitul de ungere.Pana acum cel mai multumit am fost cu Knecht oc475,cel in cutie portocalie,niciun "rateu",folosit la doua revizii.Am zis sa incerc si filtronul,constructia supapei ventil blocare retur este altfel.

                    Comment


                    • Ti-a dat rateu pentru ca filtrul nu a fost strans suficient !
                      sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                      Comment


                      • Originally posted by anto84 View Post
                        S-a desfacut pana la urma cu o tija de la clanta de usa, prinsa intr-o cheie reglabila, ca manerul se rupe rapid.
                        Totusi nu am inteles la ce vand astia gunoaiele alea pe post de chei la magazin...ciudate laturi mai are capitalismul asta...Si la fel de ciudat cum nu se gasesc biti cu cap patrat de 8 nicaieri la magazinele de scule. Traiasca clanta de usa.
                        Dupa ce am cumparat 3 chei din comert si toate s-au strambat am cumparat din Dedeman un patrat de 8mm de la Draper ( a fost 15-20 de lei), nu are moarte!
                        Attached Files

                        Comment


                        • @prometheus,exclus sa nu fie strans suficient.

                          Comment


                          • Atunci cum se explica ca de cand strang filtrul o idee mai mult fata de alte dati nu mai am acele zgomote la pornire dupa o stationare mai lunga ??
                            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                            Comment


                            • Eu il strang cu mana mai mult de 3/4 ture,cat scrie pe el.Mai mult de o tura,pana se opreste el de nu mai merge strans.

                              Comment


                              • Revizie Motor 1.6 MPI 8v

                                Buna seara , urmează sa fac revizia luna asta și as vrea să-mi cumpăr consumabilele (km 93.560) va rog sa îmi Spune-ți ce conține pachetul pentru revizie și de unde le pot achiziționa. Mai vreau sa înlocuiesc și bujiile , și in cazul asta as vrea o părere ( marca , calitate ). Mașina este an 2007 1.6 MPI 8v cu aer condiționat. M-ar interesa pe viitor și un magazin de încredere cu piese originale sau aftermarket dar de calitate

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google