Kit Ambreiaj EXEDY

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Da, dar in asemenea operatiuni e bine sa nu te bazezi pe noroc...e prea mult de lucru si piesa prea importanta, d-asta zic ca nu m-as complica cu o piesa care a fost incercata de colegi si au avut rezultate nasoale.
    Adica e deja prea mare coincidenta, tocmai la niste colegi de forum sa fie cu ghinion, e clar ca nu e ok kitul (ai noroc daca prinzi un set care a fost facut ok...)

    Am zis...si eu am vrut sa pun d-asta, chiar aici am zis, dar m-am schimbat radical.

    Comment


    • #62
      Dupa o experienta neplacuta cu ambreiajul Luk care m-a tinut 40.k km am trecut pe exedy. La montaj s-a potrivit perfect . O mica problema am intampinat sa ii zic asa, fiind un ambreiaj cu cursa scurta , dupa montaj apasam pedala si era cam degeaba nu puteam sa bag in nici o viteza, si cablul de ambreiaj era intins la maxim. Am facut o improvizatie la cablu sa il intind mai mult si a fost foarte bine. Acum am aprox 30k cu el, nu zdrangane cum facea cel stock sau luk. Sunt multumit de el , kitul exedy are rulment skf ( unul din cei mai buni rulmenti de pe piata) va tin la curent cat poate sa duca. Masina este in regim taxi cu 2 soferi, deci este destul de forjat acest ambreiaj.

      Comment


      • #63
        a mai montat careva exedy? ma bate un gand la logan... mai ales ca il fac cu ambreiaj de 200

        Comment


        • #64
          astazi se incepe demontarea in vederea schimbarii ambreiajului la logan(si a altor piese). am mers pe mana mea si am luat exedy... discul si placa sunt made in japan(stantate) si rulmentul vine separat in cutie SKF. calitatea pare macar ochiometric peste valeo turcia... toate arata mai bine decat valeo, parere si de la prieteni sa speram ca e ce trebuie.
          daca nu uit revin cu poze.

          Comment


          • #65
            Am pus kit exedy in ajunul Craciunului 2015,

            si de atunci isi face trreaba corespunztor, si fac naveta zilnic circa 30-35 kilometri plus alte deplasari.

            Scuze pentru felul postarii, figuri de telefon.
            Last edited by moses; 22 April 2017, 10:42. Reason: Automerged Doublepost
            a good plan today is better than a perfect plan tomorrow

            Comment


            • #66
              cam cati km ai de atunci?

              Comment


              • #67
                Vreo 33.000 km. Ma gândesc totusi ca si stilul de condus influienteaza uzura unor piese sau subansamble.
                a good plan today is better than a perfect plan tomorrow

                Comment


                • #68
                  sa revenim... ambreiajul original valeo de 180mm la 153.000km, arcurile zdranganeau foarte tare, rulmentul de presiune avea un zgomot mare, placa de presiune cred ca a fost mai vinovata ca discul nu ajunsese inca la nituri
                  Attached Files
                  Last edited by sorin1983; 25 April 2017, 11:52.

                  Comment


                  • #69
                    diferente intre volante
                    desi au aceeasi suprafata si cam aceeasi masa(nu am avut cu ce sa le cantaresc), se vede diferenta intre suprafetele de frictiune.
                    Attached Files
                    Last edited by sorin1983; 25 April 2017, 12:05.

                    Comment


                    • #70
                      ambreiajul nou care pare mult mai bine lucrat decat valeo turcesc(pe care l-am dat inapoi), nu numai parerea mea dar si a celor din jur si diferente intre nou si vechi... acum totul s-a potrivit ok dar parca la plecare cu treapta 1 trebuie sa fii un pic mai atent ca pleaca mult mai agresiv si putin agresiv schimba toate treptele dar probabil te obisnuiesti in rest totul ok din prima, intra perfect in viteze fara nici un miau la marsarier(a fost prima viteza bagata dupa montaj la iesirea din garaj)
                      Attached Files

                      Comment


                      • #71
                        sa nu ma injurati dar nu stiu cum sa leg reply-urile intre ele
                        per total ambreiajul isi face treaba bine, prietenul mecanic a zis ca parca urca mai bine viteza de la turatii joase si a ramas sa mai merg azi, maine cu ea si eventual sa mai reglam cablul ca eu parca as mai cobori un pic pedala. diferenta intre 180mm si 200mm e vizibila, acum sa vedem fiabilitatea si functionalitatea.
                        s-a schimbat preventiv si semeringul de palier(era putin umed dar nu curgea asa tare) cu unul elring
                        inca o poza cu rulmentul pe spate si diferenta intre discuri:
                        Attached Files
                        Last edited by sorin1983; 25 April 2017, 12:11.

                        Comment


                        • #72
                          Si eu am schimbat zilele trecute ambreiajul la cca. 230 mii km. Am optat tot ptr. Valeo OEM (made in france), pe principiul - daca ala de prima echipare m-a tinut atat, asta sa ma tina macar 1/2.
                          Discul avea cam aceasi uzura ca al tau, din ce vad in poze. Cica pana la nituri m-ar finut inca 100 mii. (o sa incarc poze)
                          La fel, rulmentul era foarte uzat si la mine.
                          Placa de presiune, idem.

                          Pana acum, sunt foarte multumit, nici nu mi-am data seama cate de puturoasa devenise masina. Totodata am schimbat si cele 2 bucse de la levierul schimbatorului de viteze, lucru care se simte categoric.

                          Care e si unde e dispus semeringul ala de palier, e cumva ala de la distributie? Mie nu mi-au pomenit nimic mecanicii de semeringul ala.
                          Last edited by Kojak; 25 April 2017, 13:33.

                          Comment


                          • #74
                            este in spatele volantei...dar daca nu aveai urme de ulei pe acolo nu e cazul de schimbat... la mine daca s-a dat volanta jos pentru inlocuire s-a vazut ceva bruma de ulei pe acolo si pana la urma am optat sa il inlocuim preventiv daca te uiti la poza cu volantele invers o sa vezi ca aia din stanga(Cea veche) e mai neagra... aia era o bruma de ulei cu praf de ambreiaj

                            Comment


                            • #75
                              Unde sta pedala cand e in repaus?
                              La mine e reglata usor sub nivelul cele de frana, mi se pare optim, nici prea jos, nici prea sus. Si inainte aveam ambreiajul reglat destul de jos, asa m-am obisnuit. Asta dupa ce in primii 4-5 ani, dadeam cu genunchiul in plafon de sus ce era. (reglajul by default din fabrik).
                              Cablul nu l-ai schimbat?
                              Last edited by Kojak; 25 April 2017, 14:31.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google