Logan 1.6 MPI By Renault

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    gaurile pe unde intra prezonul sau gaura pe unde trece spre butuc prezonul? e o diferenta in a nu intra prezonul deloc si a nu calca cum trebuie unde se strange.

    Comment


    • #77
      Originally posted by andrei_mircea View Post
      Poate la jantele de tabla sa nu trebuiasca.
      Tu citesti ce scriu altii ?
      sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

      Comment


      • #78
        daca au pus vaselina pe prezoane ce se poate intampla ?
        o/____\o
        (i)
        .........

        Comment


        • #79
          Vaselina faciliteaza strangerea mai tare.....combinata cu "dorel" cu pistol de impact poate duce la ruperea filetului /prezoanelor

          Deci daca nu ai "mana" si strangi ca apucatul, e bine fara vaselina

          Comment


          • #80
            Cred ca intra prezoane de M14 pe gaurile de la jantele de vara pe 15''.
            Attached Files

            Comment


            • #81
              Andy, cel mai bine masori cu sublerul diametrul prezonului si il compari cu diametrul gaurilor ( masurat tot la subler)

              Daca se incadreaza, te uiti cum calca capul prezonului in locul de strangere.....de la nepotriviri de diametru/cap prezon poti sa ai dupa aceea vibratii in volan, jante descentrate etc...

              Comment


              • #82
                Originally posted by Hirayama View Post

                Inca o data....nu-i mai lasa sa stranga la impact

                E moda la noi, romanii au descoperit cheia de impact, mai nou desfacem si motoarele cu impact....muschii au ramas acasa.....problema e la strans, ca nu se strange la cuplu si e ff usor sa bulesti filete cu cheia de impact
                Stii o vulcanizare care nu demonteaza/monteaza rotile fara acele pistoale cu aer comprimat?!
                Unde merg eu, cel putin, le apropie cu pistolul apoi le strange cu cheia.

                Comment


                • #83
                  Poate sa le desfaca cum vrea.....nu la desfacut e problema, ci la strans

                  La strans eu le dau cheia in mana de fiecare data, fara discutii......

                  Daca ii avertizez de la inceput, am observat ca nu par suparati....oricum clientul are intotdeauna dreptate, nu?

                  Comment


                  • #84
                    Salut ! Am schimbat tamburul cu filetele defecte cu unul de la dezmembrari. A aparut o alta problema... huruie rulmentii de la tamburul dreapta fata si am desfacut pentru prima data tamburul si am curatat pe acolo, am gasit rugina pe capac si pe axul sau ca a intrat apa pe la capac. Dupa curatare aproape nu mai huruie. Rulmentii merg greu fata de cei de la tamburul cu filetele defecte si o sa i-au rulmentii de la tamburul cu filetele defecte si o sa ii pun la tamburul cu rulmentii defecti.

                    Masina a implinit 10 ani la mine si o sa o spal si ii fac poze ca sa vedeti cat e de uzata si o sa va spun cat de multumit sunt de ea dupa 10 ani in care nu am tinut-o ca pe un bibelou in vitrina.
                    Attached Files

                    Comment


                    • #85
                      Ce am mai facut la masina: am schimbat cilindrul de frana de la roata dreapta spate pentru ca curgea lichid de frana pe la el, am schimbat cd player-ul clasic cu unul cu USB si aux, am pus covoras pe mijloc la locurile din spate de origine si i-am pus cauciucuri noi de iarna Nokian.

                      Comment


                      • #86
                        Masina a fost inut în garaj aproape jumate din viata ei i tot a ruginit de pe la vârsta de 10 ani. Oglinda retrovizoare s-a deteriorat,capacul de la airbagul pasagerului din dreapta fa s-a deteriorat. Masina are rugin putina i pe compartimentul motor. I-am schimbat radiatorul de rcire pentru c cel Valeo (radiator nou) fcut în China pus acum aproape 2 ani s-a spart, am dat 250 lei pe el, sa nu cumprai radiator pentru Logan de 250 lei c nu sunt fiabil. Daca vand Loganul pe piese fac bani mai multi de pe el decat daca l-a vinde întreg?

                        Trimis de pe al meu SM-G930F folosind Tapatalk
                        Last edited by Andy96; 26 April 2018, 16:38.

                        Comment


                        • #87
                          Care a fost motivul pentru care mașina a stat mai mult de jumătate din viața ei în garaj?

                          Sau lasă, nu-mi răspunde... mai bine ai face o faptă bună și ai da-o cuiva moca, cuiva care o va ține mai mult la drum întins și o va bibili mai des. Sau vinde-o așa, dar n-o mai păstra, că doar nu ai de gând să-ți faci muzeu.

                          Am un vecin care deține un Logan1 de prin 2008-2009, un nene pe la vreo 75 de ani. Știi câți km. are mașina? Sub 3500 km. în 10 ani, da, aceasta stând mai mult în parcare. Dar tot el este cel care se plânge de brandul Dacia și că raportat la vechimea acesteia mai mult a bâgat banii în ea decât să se bucure...

                          Acum nah, fiecare le știe pe-ale lui, dar dacă spui că a început s-o mânce rugina și dacă nu vrei s-o dai vreunui tânăr care să-și ajute familia cu mașina, mai bine ai aranja-o puțin și ai vinde-o cuiva dar care să o folosească din plin.
                          http://www.loganclub.ro/forum/pictur...pictureid=8026

                          Comment


                          • #88
                            Va salut! I-am mai facut loganului urmatorele: schimbat discuri si placute pe fata cu unele noi de la trw, sunt bune la franare, am schimbat parbrizul cu unul nou cu parasolar, am schimbat uleilul si filtrele de ulei si aer si am pus oglinzi electrice si cu incalzire + vopsirea lor in culoarea caroseriei.
                            Cauciucurile nokian de pe ea sunt cam proaste la franare la viteza mica pe zapada inghetata, nu mai pun nicidata modelul ala pe nicio masina din acest motiv.
                            Defectiuni aparute: opritor usa sofer trozneste si scartaie, nu sia revenit dupa ungere cu spray cu ulei, o sa-l schimb cu unul nou, s-a stricat butucul cu buton de dechifdere al portbagajului, o sa-l schimb cu unul sh ca nou e foarte scump si e o risipa de bani sa-i pun unul nou, a mai ruginit foarte putin ca nu prea mai e tinuta in garaj, i sa albit farul dreapta fata putin pe colt unde se imbina sus cu oglinda becului de semnalizare si servodirerctia a fost moarta 2-3 secunde la manevre la parcare din cand in cand probabil ca merge cu ulei castrol, o sa-l schimb cu unu de origine si poate si revine.
                            Dacia asta nu o mai vand ca sa o inlocuiesc cu alta masina straina mai buna ca ea ci doar ca sa cumpar un logan 2 in locul ei pentru mers in oras ca am cumparat un bmw seria 5 break 2.5 diesel cu 177 cp din 2006 care foarte bun, e o vechitura dar nu se simte ca e veche ca e adusa din Germania, a facut 15.000 de km in romania si ntr-o vacanta in strainatate si nu sa stricat deloc de sa ma lase pe drum, am renovat-o putin, e renumita pentru ca rugineste foarte greu, a mea nu are rugina, m-a impresionat asta la ea, a stat in primncipiu afara neacoperita si nu a rugInit.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google