Recomandari Brat (bascula), Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Salutări membrilor forumului. Cum a începutu să cam facă gălăgie roata dreapta față, îmi propun o revizie la suspensia față care să cuprindă bascule, capete de bară, bielete antiruliu și ce o mai intra în kit. Așadar, ce producător este mai răsărit și de unde să le achiziționez? Menționez că sunt din București, deci pot să le achiziționez ori personal ori prin curier.
    Mulțumesc pentru sfaturi.
    O zi faină.

    Comment


    • #77
      Bascule-de origine, capete de bara-Lemforder.
      Ia legatura cu colegul planetara, are preturi bune.

      Comment


      • #78
        Iti recomand piese OEM.

        Ca si achizite, recomand in egala masura atat PieseNet cat si pe @planetara . Ambii vand repere de origine verificate 100% la preturi bune.

        Piese Logan, Piese Logan Originale, Piese Auto Logan, Piese Auto Dacia Logan, Sandero, Duster, Lodgy, Dokker Originale.


        si/sau

        Comment


        • #79
          Salutare la toata lumea!
          Am o intrebare. Am vrut sa-mi schimb pivotii la logan, iar cand am ajuns la cel din dreapta am avut surpriza sa-l gasesc sudat in trei puncte.
          Intrebarea mea este din ce mama dracului de cauza l-o gasit pe fostu proprietar sa-l sudeze? Sau mai exact, desteptu de mecanic care l-o sudat?
          Ce motive ar putea fi gasit sa-l sudeze?
          sper ca nu am gresit locul de postare, daca da, imi cer scuze fata de moderatori.
          Respecte!

          Comment


          • #80
            S-a calicit fostu' proprietar, probabil fost posesor de dacie treispe zece.
            Schimba basculele cu totu', nu costa o avere.

            Comment


            • #81
              Originally posted by bogdan83 View Post
              [...]
              Intrebarea mea este din ce mama dracului de cauza l-o gasit pe fostu proprietar sa-l sudeze? Sau mai exact, desteptu de mecanic care l-o sudat?
              Ce motive ar putea fi gasit sa-l sudeze?[...]
              A schimbat doar pivotul, operatiune care se face cu presa, iar ca sa fie sigur ca nu iese de acolo si avand un aparat de sudura la indemana, a zis "lasa sefule ca o face fratili tau la mare meserie".

              Zic si eu...
              sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

              Comment


              • #82
                I-a dat-o sa-l tina pa viata pivotu' ala.

                Comment


                • #83
                  Romanu' ca tractoristu',pana nu baga el o sudura,o sarma preventiv,nu se simte bine.Chiar daca iese acel pivot din brat,mare lucru nu se-ntampla,cel mult zgomot,bine ca nu i-a dat cordon cu mig-mag-ul,sa fie lucru bine facut,trainic.Mi-aduc aminte la vechea 1300 am dat si eu niste afturi de sudura la "teava" in care intrau bucsile la bascula inferioara,se rotea in bascula,mi s-au retezat urechile exact in dreptul acelor afturi,si am ramas cu masina-n mijlocul drumului,noroc ca aveam vreo 5 km/h.
                  KISS ,1.6 mpi , 90 de gloabe ... inviorate

                  Comment


                  • #84
                    Multumesc frumos tuturor care au scris in legatura cu aceasta problema.
                    Chestia nasoala e ca nu sunt in tara, sunt in ungaria, si sa dea dracii in ei ca astia practica un TVA de nu-mi vine a crede: 27%.
                    Acum o luna a trebuit sa-mi schimb bujiile incandescente. Am dat firar mama lor sa fie de hoti, 20000 de HUF, asta vine cam 280 de lei pe 4 bujii, Beru, nemtesti.Mi-e si frica sa intreb cat costa 2 brate complet echipate sau mai bine, un kit complet de bucsi pt puntea fata.
                    Referitor la bratul pe dreapta, eu m-am gandit ca nu mai avea cota de presare, de aia i-o dat puncte de sudura.
                    Am sa caut pe net sa vad ce magazin livreaza si pe ungaria, si in ce conditii.
                    Multumesc inca odata,
                    Respecte,

                    Comment


                    • #85
                      Nu stiu unde sa intreb....

                      La viteze de peste 50/h am o vibratie cadentata la rotile din fata care se accentueaza spre 80/h(nu risc trec de 80) cand deja devine trepidatie cu zgomot(daca stiti cum fac rotile spate la basculante incarcate). Banuiesc ca treaba e nasoala, la inceput s-a simtit mai putin.
                      Acum astept sa merg la service, nu mai folosesc masina decat daca e urgent. Am suspendat cate o roata si tot asa face. E sigur de undeva de la roti, am schimbat alte jante si cauciucuri, tot asa face. Cand am schimbat capetele de bara mai ramasese putin joc in bielete dar le-am lasat asa.(s-o fi marit jocul si merge roata ca un "sarpe"?)

                      Intrebarea e : ce sa fac? sa schimb tot inclusiv bascule, capete de bara, bielete etc? pentru ca ma duc la Reprezentanta si parca nu as cheltui o multime de bani ca sa fie defapt doar bieletele antiruliu sau mai rau planetarele ori fuzetele strambe, vreau sa repar prioritar pentru siguranta nu sa cheltui o multime de bani luna asta si apoi sa astept inca o luna pana sa rezolv si restu.

                      Multumesc!
                      Last edited by lord_wader; 25 April 2017, 22:08.

                      Comment


                      • #86
                        Vezi sa nu fie vreun rulment. Ai grija ca griparea definitiva a unui rulment la roata = imposibilitatea de mai misca masina = platforma.
                        In volan iti da ceva?

                        Comment


                        • #87
                          Kojak, as zice ca in volan nu se simte, mai degraba simt in podeaua pasagerului trepidatia sau daca tin mana pe usa din dreapta. Nu-i ca atunci cand ai o bolfa in cauciuc, se simte mai mult un fel de trepidatie stanga dreapta ca si cum ar merge o roata ca un sarpe, sinusoidal.

                          Comment


                          • #88
                            Din ce descrii, pare rulment....

                            Ca sa fii sigur, suspenzi masina si invarti de o roata.....daca ai un stetoscop special asculti pe portfuzeta si auzi daca e rulmentu....daca nu ai stetoscop, pui o mana pe portfuzeta si simti vibratiile ca un rontait mai mare sau mai mic ib functie de uzura....


                            Daca din xyz motive nu simti, cu ea suspendata si eventual roata scoasa, o bagi usor in tr 1 si o lasi la relanti...

                            Repet, o lasi la relanti, nu accelerezi prosteste....daca e rulmentul il auzi....ca sa faci diferenta cu planetara, poti vira usor...dacs e planetara se accentueaza daca e rulment ramane la fel...

                            Cam asta stiu...

                            Comment


                            • #89
                              Multumesc !
                              De asta am zis sa intreb, sa am o parere, vreau mai intai sa schimb ceea ce e prioritar, apoi si restul. Dupa cum spuneam masina are sigur si ceva joc din bielete, posibil acum sa fi uzat si capetele de bara. Nu prea am investit bani in suspensii si articulatii.

                              Rulmentul nu ar trebui sa produca zgomote ascutzite in mers si foarte enervante ca atunci cand franeaza trenul?
                              Last edited by lord_wader; 26 April 2017, 21:40.

                              Comment


                              • #90
                                Cel mai bine e sa o iei metodic si sa nu arunci cu banii pe piese schimbate aiurea

                                Iti faci un buget si incepi sa schimbi in ordinea prioritatilor- dupa ce aflii précis care piese trebuie schimbate nu pe ghici

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google