Recomandari Brat (bascula), Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Multumesc!
    Si ca sa fiu si on-topic: am vazut pe diverse site-uri online:
    montare Stanga fata
    Dreapta fata
    La alte produse nu scrie nimic, doar montare punte fata(fara sa aiba 2 brate in prezentare). Sa inteleg ca astea la care nu specifica stanga/drepata sunt universale sau cum?

    Comment


    • #92
      Nu exista bascule/brat universal - sunt dedicate stanga sau dreapta


      Motivul este simplu, fortele care actioneaza si la care trebuie sa reziste nu-s simetrice stanga/dreapta ci sunt asimetrice....


      Daca erau simetrice si se putea, crede-ma ca le faceau universale pt reducerea costurilor......sau cine stie, mai nou or fi si "de origine universale".......

      Ai link?

      Comment


      • #93
        basculele sunt stanga dreapta... difera oricum gaura de prindere pentru bielete antiruliu...
        cauta dupa codurile astea:
        6001547519 - brat dreapta
        6001547520 - brat stanga
        Last edited by sorin1983; 27 April 2017, 18:37.

        Comment


        • #94
          Da Sorin, dar nu e numai din bieletele anti ruliu diferenta


          Am schitat pe poza axele 1 si 2 care reprezinta de fapt fortele care actioneaza asupra intregii bascule printr-o miscare de rasucire, daca va puteti imagina


          Acestor forte li se opune prinderea de lonjeron (galben), respective acele bucse si axele (suruburile cu care vin prinse)


          Simetrice nu pot fi si se observa ca oricum punctul de sprijin (pivotul) este deplasat mereu catre bratul din fata masini (axul 2)


          Asta duce la o tendinta de torsionare pe care proiectantul incearca sa o contracareze cu un ax suplimentar ( axul 1) precum si cu bara/bieleta antiruliu montata sub si catre spate......


          In plus la treburile astea, la unele masini preparate pt raliu/coasta etc se sudeaza suplimentar pe acea bascula un element de metal care intareste si contracareaza aceste forte ( in poza elemental 3 - verde- exact acolo).....practice se sudeaza un fier care sa impiedice torsionarea.....



          LE : scuze pt caricatura, nu stiu sa desenez.....sper ca se intelege
          Attached Files

          Comment


          • #95
            Originally posted by Kojak View Post
            Vezi sa nu fie vreun rulment.
            Originally posted by Hirayama View Post
            Din ce descrii, pare rulment....
            Kojak, Hirayama ati avut dreptate. Am identificat, este un rulment dreapta spate. E asa de uzat incat si fara sa suspend roata are un joc 12/6 inconfundabil. Chiar nu ma asteptam. Pe spate am anvelope 195/15 iar pe fata 185/15 cu jante ET35 Cauciucul dreapta spate e sensibil mai uzat(cam 3mm mai mult decat stangul). Ma gandesc daca e posibil sa fi cauzat pagube la tambur. La Bosch service ma costa 50RON manopera si 80 rulmentul, doar ca acum e supraaglomerat. Ramane totusi si jocul pe fata(9/15) care trebuie rezolvat(banuiesc capete bara+bielete prioritar). Nu stiu daca rulmentul da si zgomot si vibratie.
            Am cam creat off-topic aici, daca poate cineva sa mute postul la rulmenti/roti.

            Comment

            Working...
            X
            Anulare DPF
            Politica de Securitate Google