Ce Alarma Folositi/recomandati Pe Logan II ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu cred ca taie fire ci le curata izolatia...oricum e o solutie urata.

    Sent from my HUAWEI NXT-L29 using Tapatalk

    Comment


    • Ceva pareri despre alarmele Carguard, mai exact Carguard G2500.

      Comment


      • Originally posted by invisibleman View Post
        Ceva pareri despre alarmele Carguard, mai exact Carguard G2500.
        Nu stie nimeni nimic despre alarmele astea ?

        Comment


        • Am recitit tot acest topic si nu am inteles, se pare ca sunt mai greu de cap.
          Masina pe care o sa vreau eu alarma presupunem, ca va fi un Logan 2 Mcv , 1.5Dci+EasyR

          Din ce am citit aici sunt alarme care se instaleaza direct pe CAN? Ptr pornire motor, mai trebuie vreun modul separat?
          DBALL 2 imi trebuie doar daca alarma nu stie CAN?
          Daca iau orice alarma ce stie pornire motor + DBALL2, imi mai trebuie ceva ptr pornire motor?
          Prin pornire motor, ma refer la pornirea din telecomanda alarmei fara a lasa vreo cheie in masina sau alte nebunii de genul?
          Daca masina este cu EASY-R, stie alarma cum sa vada in ce treapta este cutia de viteze, sau mai bine zis daca este in N?

          *La loganul vechi il lasam tot timpul pe liber si facuse baiatul de la instalare prin programarea/setarea alarmei si ceva fire ca alarma sa vada tot timpul ca este in N si sa fie conditionata doar de tragerea franei de mana. Astea pentru a evita procedura cu apesi pe butonu telecomenzii, scoti cheia din contact, masina ramane pornita, pui alarma si se opreste motorul. Si bla bla...
          Ma poate lamurii cineva, concret?

          Pe scurt vreau alarma cu pager, pornire motor si montaj cat mai invaziv, fara sa fiu nevoit sa mai fac inca o rata

          sigpic

          Comment


          • Din câte știu nu ai încă versiune de soft la DBall pentru AT pe Dacia - trebuie verificat.

            Ce vrei tu e pe la 2000ron, sper că ești conștient

            La partea de safety e simplu, cutia nu te lasă să pornești motorul dacă nu e în N
            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

            Comment


            • Bun atunci renunt la ideea de a citi AT, ma gandeam ca poate ies putin sub 2000 cu o alta alarma decat VIPER.
              Dar vreau sa ma asigur de un lucru: cu DBALL pot pune orice tip de alarma care sa aiba pornire motor, fara a fi nevoit sa fac improvizatii cu a2a cheie?
              Sa zicem un E8+DBall?

              sigpic

              Comment


              • DBall-ul comunică digital cu unitatea viper, iar E8 nu se mai fabrică de 4 ani.

                Soluții mai ieftine(aici depinde), inclusiv cu gps/gsm se găsesc la ruși: pandora &co dar merg pe alte frecvențe
                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                Comment


                • Pe anumite siteuri E8 inca apare pe stoc...
                  La viper mi-se pare exagerat prețul, aproape triplu, iar garanția pe viață mă lasă rece, că nici mașina nu o țin o viață.
                  Altceva similar E8 un Tomahawk?
                  Care ar fi avantajele la viper, prin comunicarea digitală cu dball

                  sigpic

                  Comment


                  • Un prim avantaj ar fi ca nu mai folosești cheia de rezerva, ți se pare putin?

                    Comment


                    • Pai asta incerc sa ma lămuresc, chestia cu cheia e valabilă doar la viper? Sau la orice altă alarmă, atât timp cât am DBALL?

                      sigpic

                      Comment


                      • Dball-ul merge doar cu viper.(punct)
                        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                        Comment


                        • Ok, multumesc pentru info. Eu credeam ca Dball este un fel de convertor de la digital la analog, si ca poți pune orice alarma cu ajutorul lui. Pai si atunci colegii care ziceau in acest topic ca au pus alte alarme cum au făcut? Improvizații, sau cum?

                          sigpic

                          Comment


                          • Eu am asa ceva: http://www.loganclub.ro/forum/showpo...&postcount=900, adica improvizatii.
                            Last edited by ctropett; 27 May 2017, 21:30.

                            Comment


                            • Ok, trebuie sa aleg alarma:
                              Am de ales intre 3305V, alarma analogica, cu pager (care mi-ar place) si 3903v (alarma can-bus)
                              Intrebarile mele ar fi:
                              - cate fire trebuiesc "belite" ca sa fie montata alarma analogica?
                              - alarma can-bus poate crea interferente pe magistrala de date a masinii?
                              - pot avea probleme cu softul alarmei cu can-bus la o cadere de tensiune?

                              Va multumesc.


                              LE: exista oare vreo alarma cu pager, cu can, la un rpet de maxim 1200 de lei?

                              LE2: @torq (poate am noroc sa imi raspunda). Tu ce ti-ai pune pe masina ta?

                              PS am tinut cont de sfatul tau si am pastrat MCV-ul simplu.
                              Last edited by sebibv; 14 June 2017, 21:52. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment


                              • Tomahawk 9010, cu pager și pornire motor, cu cheie incorporata în masina.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google