Zdranganit La Plecarea De Pe Loc(cand Subtureaza)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Cand dai drumu' la dezaburire, initial scad turatiile pana compenseaza calculatorul. Daca se aude doar cand scad turatiile alea, pe durata aia scurta de timp, inseamna ca e o tablie (ceva metalic), ceva care intra in rezonanta si atinge de altceva tot metalic.
    Ce am observat eu la unele logane ca ale noastre (la al meu am distanta suficienta incat sa nu ating in nicio conditie), este ca una din conductele de la servodirectie are traseul la un moment dat f. aproape de semilonjeronul stanga (zona orizontala, adica paralele cele 2 elemente), deci posibil sa atinga acolo, nu permanenet, doar in conditiile descrise (sau la demaraje usor subturate, marsarier etc). Tot acolo, unde spuneam, exista si o prindere gen sudura a conductei de semilonjeron, prindere care, normal, e ruginita.
    Nu zic ca e de acolo, dar la prima ridicare pe elevator (cu scutul dat jos), e bine de verificat.

    Comment


    • #17
      Dar esapamentul l-ati verificat daca atinge scutul?

      Se verifica batand cu mana in scut....

      Tampoane uzate de la cauciuc imbatranit pot face ca esapamentul sa atinga in scut...

      Mai poate fi inel de foc dus, zornaie saxofonul la contact direct cu galeria ( lipsa inel de foc)

      Sau protectia de otel a galeriei...

      Comment


      • #18
        Cand ajung la mecanic verific si chestiile spuse de voi:
        - inel de foc (Garnitura ( Inel ) Etansare Catalizator-Galerie Logan??)
        - esapament daca atinge de scut (cred ca a mai verificat un mecanic asta si nu atingea)
        - conducte servodirectie daca ating pe undeva
        Repet, la mine e strict o baraiala/zornaiala de subturat care apare doar in sarcina si la turatii mici in orice treapta de viteza. La relanti nu se aude absolut nimic, si nici in gol daca o turez.
        Exemplu: urc o rampa finuta cu treapta 4 la 50 kmh, si dozez mai mult acceleratia in loc sa retrogradez, baraie incontinuu pana dispare "sarcina". Practic la o apasare de acceleratie mai brutala in orice treapta de viteza in turatie mica face rau, apoi trece de pragul ala si dispare. Daca o calc finut in orice treapta nu face nimic. Dar repet, zgomotul e gros/serios, se aude parca de peste tot, si intra rau in rezonanta cu nu stiu ce, nu e ceva izolat si finut.

        Comment


        • #19
          Cand vezi ca zdrangane la relanti e destul de avansat

          Cred ca sunt tampoane uzate si in sarcina isi arata uzura....fie ca e bieleta antirasturnare, support hidroelastic, tampon cutie sau ce mai vreti voi

          Totodata daca zdrangane metallic, uitati-va dupa metal lustruit, Lucios....unde se freaca metal pe metal ramane urma vizibila

          Comment


          • #20
            Ambreiajul e scos din discutie?

            Comment


            • #21
              Originally posted by vitriol View Post
              In cazul meu, zgomotul seamana cu cel de cutie filtru de aer care are suruburile slabite (ca am avut si problema asta ).
              Fix acolo era problema...
              sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

              Comment

              Working...
              X
              Anulare DPF
              Politica de Securitate Google