Probleme Motor 1.4, Mers Intrerupt Ralanti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pentru W3f: Reglajul de culbutori l-ai făcut vreodată ? Câți km are mașina ?
    sigpic

    Comment


    • ar merge curatata si rampa cu injectoare.

      Comment


      • Salut am si eu o problema la un logan 1.4 mpi + gpl de 20 000 km .
        Problema se manifesta in felul urmator https://www.youtube.com/watch?v=U7UJf0ilmsw
        Am reglat culbutori, am schimbat MPP, curatat senzor volanta, clapeta. Face asa doar la prima cheie sau dupa ce stationeaza un timp mai lung 8 ore +. Ar putea fi de la pompa de benzina. Am observat ca atunci cand masina sta in soare toata ziua , pornirea la prima cheie este mai buna ca trece in cateva secunde pe gpl.
        Mi-ar fi de mare ajutor un sfat, deoarece intentionez sa fac niste drumuri prin tara mai lungi si sa nu raman cu masina in drum.
        Multumesc
        P.s Mi s-a intamplat de 2 ori sa moara motorul la prima cheie in decursul unei luni.
        http://dintrafic.files.wordpress.com/2010/09/w.jpg

        Comment


        • Salut asa face si a mea, dar mie imi scade mai mult turatie in prima secunda cand porneste,apoi face exact ca a ta. Am sa efectuez urmatoarele, merg pe benzina pana termin toata benzina din rezervor si apoi alimentez cu benzina 98 sa vad daca merge mai bine. Daca asta nu merge voi demonta pompa benzina sa curat sorbul (sita). Am schimbat si eu ca fapt divers bobina inductie, fisele, bujii, curat MPP si injectoare benzina, senzorul de turatii este curat, senzorul de apa functioneaza bine. Pe gpl masina merge bine, chiar mai bine ca pe benzina. Mai am sa incerc sa curat sorbul ala nenorocit si daca asta nu merge, o sa fac o reinitializare a parametrilor pe benzina si reglare ECU GPL.

          Comment


          • Pana sa umblu la corpul clapeta sa curat mpp ca mi se parea ca merge nitel ciudat ,n-am avut astfel de probleme. Imediat dupa asta m-am pricopsit cu problema la pornire. Cam de o saptamana am observat o chestie, daca pun contactul si il tin pus vreo 15 20 sec porneste 95% normal. Nu mai scade turatia brusc, porneste acceptabil. Pompa de benzina se aude cand pun contactul, se amorseaza. Nu i dau de cap de ce nu porneste normal ca inainte ,dupa stingerea martorilor.

            nu mai folosi "quote" ca sa raspunzi ultimului post!
            Last edited by Seba; 18 July 2016, 12:11.
            http://dintrafic.files.wordpress.com/2010/09/w.jpg

            Comment


            • Originally posted by stifler cmv View Post
              Pana sa umblu la corpul clapeta sa curat mpp ca mi se parea ca merge nitel ciudat ,n-am avut astfel de probleme. Imediat dupa asta m-am pricopsit cu problema la pornire. Cam de o saptamana am observat o chestie, daca pun contactul si il tin pus vreo 15 20 sec porneste 95% normal. Nu mai scade turatia brusc, porneste acceptabil. Pompa de benzina se aude cand pun contactul, se amorseaza. Nu i dau de cap de ce nu porneste normal ca inainte ,dupa stingerea martorilor.

              nu mai folosi "quote" ca sa raspunzi ultimului post!
              Am rezolvat problema. Am schimbat bujiile !!! Acum porneste normal
              http://dintrafic.files.wordpress.com/2010/09/w.jpg

              Comment


              • eu am rezolvat dupa ce am resetat timpi de injectie la parametrii de fabrica...asta fiindca mersul pe gpl i-a dat peste cap ...(dupa ce am schimbat 132812371 de pompe de benzina,ansamble pompa, bobine,bujii, fise, curatat injectoare,curatat corp clapeta, motoras...)

                Comment


                • Buna ziua, am un Logan 1.4/2007 si de cateva zile s-a aprins martorul de ckeck engine la bord si tremura la relanti. Am schimbat bujii si fise si are aceleasi simptome. Am scos pe rand fisele din bujii cu motorul pornit si da scanteie doar la trei(cea de-a patra care nu da este ultima in partea stanga cum privesti motorul). Inainte de a avea simptomele astea am dat cu wd-40 pe capetele fiselor pe interior si a mufei care se conecteaza la bobina. Este posibil sa fi afectat sprayul bobina? A si inca o intrebare, daca inlocuiesc bobina, ramane in memoria calculatorului vreo eroare care trebuie stearsa? Va multumesc si astept cateva raspunsuri.

                  Comment


                  • Inainte sa arunci cu banii pe piese, marcheaza cu 1 marker fisa de la cilindru cu probleme si inverseaz-o cu celelalte

                    Daca face tot pe cilindrul acela, verifici bobina

                    Daca problema se muta cu fisa, e de la fisa

                    La fel incearca si cu bujiile, chiar daca sunt noi, nu inseamna ca nu pot intrerupe

                    Apoi treci sa verifici bobina.....nu neaparat inlocuire, o verifici...o masori cu multimetru ( am mai scris cum, nu mai stiu pe unde)

                    Deasemenea nu ar strica un test clip, sa vezi si sa stergi erorile

                    Si...ai grija la wd 40, nu merge la orice....

                    Curata bine fisele in ambele capete sa fie uscate si fara praf

                    Tine-ne la curent!

                    L.E : nu trebuie sa stergi nimic daca schimbi bobina

                    Comment


                    • daca ai scanteie pe 3 bujii din 4, n-are nimic mufa aia cu wd, pt ca semnalul de activare scnteie vine pe doi cilindrii deodata. ori bobina e fisurata si un caopat da la masa, direct pe motor, iar celalalt merge bine la cilindrul 1, ori fisa e busita. apropo, pune fisa sa dea scanteie pe motor, nu in capul bujiei. daca dau toate 4, e bujia sau bobina defecta, nu fisele.
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • Am pus bujii noi, fise noi, am schimbat si fisele intre ele si tot nu da scanteie. Astazi am cumparat bobina noua Delphi pret 148 ron. Maine am sa o pun pe masina si va spun ce se intampla!

                        Comment


                        • Maine va merge bine...teoretic, din ce scrii tu...

                          Daca poti, pune o poza cu bobina veche, inclusiv "fundul"

                          Comment


                          • Am schimbat bobina si merge bine, se pare ca problema a fost aici. M-am uitat pe spatele bobinei si era crapata pe toate cele patru colturi acolo unde sunt niste saibe de masa sau ceva de genu. Am vrut sa pun si niste poze dar nu stiu cum. Deci, va multumesc pt sfaturi, daca mai sunt probleme am sa va intreb din nou!

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google