Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by S Stepway View Post
    Este ciudat ca aceste probleme sa fie doar la 0.90 TCE pentru ca de vreo luna, termenul de livrare pentru 0.90 TCE este de minim 4 luni pentru ca au foarte multe comenzi!
    Crezi ca termenul de livrare e asa de mare, pt ca vor sa rezolve probleme la 0.9 tce easy r ?

    Comment


    • Originally posted by mr.K View Post
      Stai linistit, ti-au zis multi pe aici ca e ok, ai garantie.
      Acum, la modul serios, nimanui nu-i convine sa-si vada masina noua dezmembrata.
      Pacat.
      Chestia cu "ai garantie" e ok doar jumate. Ma indoiesc de mijloc ca mecanicii vor pune totul la loc folosind cheie dinamometrica, de exemplu...

      Comment


      • Ma bag si eu in discutii...
        Eu am tras nise concluzii din cele discutate pe aici...
        Si dupa mine problema e simpla:
        La 0.9Tce comanda ambreiajului e pe cablu, cablu ala se intinde cu timpul(uzura), contractare/dilatare in functiei de temperaturi, posibil ca pentru softul ce controleaza acei actuatori sa fie prea multe variabile, sau efectiv nu stie sa le ia in calcul si cum sa tina cont de ele, de aici apare o actionare incorecta a ambreiajului(patinare) deci uzura prematura.
        La 1.5Dci comanda ambreiajului e hidraulica, nu exista variatii, actuatorul are un control mai bun asupra ambreiajului.

        Nu intru in polemici cu detalii tehnice exacte, cifre si alte cele. Asta e ceea ce am citit eu aici, si in creierul meu are logica.
        Asta nu inseamna ca eu am dreptate...

        sigpic

        Comment


        • Originally posted by Orednas View Post
          Crezi ca termenul de livrare e asa de mare, pt ca vor sa rezolve probleme la 0.9 tce easy r ?
          Nu stiu ce sa zic, ar fi bine sa fie asa! Ei spun ca nu stiu ca exista probleme la Easy R si ca sunt comenzi multe pentru 0.9 TCE!

          Comment


          • Sunt comenzi multe pt motor. Nu neaparat cu cutie easy-r. Si se stia de mult ca fabrica face fata cu greu cereri de 0.9
            Eu stiam ca-i hidraulica. Iar la easy-r nu exista cablu. Actuatorul este legat cam direct in furca. Eu parca asa tin minte ca am vazut. Dar poate ma insel

            Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

            Comment


            • Atunci am tras eu concluzii greșite

              sigpic

              Comment


              • Originally posted by bolovan View Post
                S...
                Eu stiam ca-i hidraulica. Iar la easy-r nu exista cablu. Actuatorul este legat cam direct in furca. Eu parca asa tin minte ca am vazut. Dar poate ma insel

                Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
                La benzinar actionarea rulmentului de presiune se face clasic prin intermediul clasicei parghii cu furca legata de actuator printr-un cablu, la diesel este rulment de presiune hidraulic. Sunt poze puse cu ambele sisteme, pe topicul asta... daca ai rabdare sa cauti le gasesti!
                Last edited by tipicarul; 24 May 2017, 16:33.
                „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

                Comment


                • Na... contrar aparențelor nu sunt chiar dobitoc...

                  sigpic

                  Comment


                  • Originally posted by bolovan View Post
                    Sunt comenzi multe pt motor. Nu neaparat cu cutie easy-r. Si se stia de mult ca fabrica face fata cu greu cereri de 0.9
                    Eu stiam ca-i hidraulica. Iar la easy-r nu exista cablu. Actuatorul este legat cam direct in furca. Eu parca asa tin minte ca am vazut. Dar poate ma insel

                    Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

                    Pana acum 1 luna, termenul real de livrare pentru Easy R era de 1,5 - 2 luni maxim.

                    Comment


                    • sters.......
                      Last edited by aris86; 24 May 2017, 19:11.

                      Comment


                      • Gata.Astazi de dimineata am fost si am luat masina.Ambreaj+Volanta schimbate pe garantie .Am intrebat daca au pus piese de la acelas producator si mi-au spus ca au schimbat producatorul .Pana aici totul bine, pana cand am deschis capota ,sa ma uit de fata cu cel care preda masina.Si cum deschid capota, ma "izbeste"in ochi patru suruburi desfacute de la bara .Vazand suruburile am intrebat" cine trebuie sa stranga suruburile astea" si iam explicat ca fix de asta imi era teama ,dupa ce am vazut masina dezmembrata .Au dus masina inapoi pe rampa pentru verificare .
                        Masina acum merge super bine .O schimbare care am sesizato ,ambreajul decupleaza putin mai repede atunci cand pui frana .Inaine se decupla cand opream de tot masina, acum il decupleaza in timp ce masina inca mai ruleaza putin .

                        Comment


                        • au facut oare si un update de software?
                          Any way...te asteptam cu noutati peste 2-3-5-10.000 km

                          Comment


                          • Dacă nu vă grăbiţi puteţi aştepta un pic, vor pune padele de comandă up/down pe volan, adică să semene şi JS3 cu o cutie de viteze automată ... sigur ne aduce Moş Crăciun ......

                            Schemele le-a trimis moşu în avans ...
                            Attached Files

                            Comment


                            • Am mai aflat si eu niste "informatii" de pe la diversi reprezentanti dacia!! Cica in D la semafor cu piciorul pe frana este ca si cum s-ar tine apasat ambreiajul la o cutie manuala (o varianta) iar alta varianta: e ca si cum ar fi in viteza incercand sa inainteze doar ca nu poate pentru ca este apasata frana!!
                              Daca intr-adevar, in realitate, este una din cele 2 variante, cum poate sa recomande in carte faptul ca levierul trebuie tinut in pozitia D? Au recomandat doar asa, ca sa nu zica ca trebuie scosa manuala in N la semafor o cutie automata? La o cutie manuala nu recomanda sa se tina ambreiajul apasat la semafor, din contra! se contrazic singuri?!
                              Daca asa functioneaza aceasta cutie, este cazul sa schimbe producatorul pentru ca nu se poate sa puna un kit de ambreiaj cum este cel de la cutia manuala pentru cea automata! Nu o sa tina niciodata un ambreiaj de pe cutia manuala daca este tinut apasat continuu in stationare 100k, cat are garantie! Nu s-au gandit la impactul acestei solutii? Costuri in service, reclama negativa etc.

                              Daca stie cineva 100%, am rugamintea sa-mi spuna daca in momentul in care se opreste motorul cu sistemul stop/start, mai lucreaza actuatoarele asupra ambreiajului si cutiei?! (oricum ar actiona acestea..) sau este ca si cum s-ar fi scos cheia din contact?

                              Termenul de livrare pentru masinile cu motor de 0.90 este cam de 5 luni pentru ca au probleme cu cei care livreaza acest motor si sunt foarte multe comenzi pentru el (n-ar avea legatura cu Easy R-ul).

                              Comment


                              • Cica in D la semafor cu piciorul pe frana este ca si cum s-ar tine apasat ambreiajul la o cutie manuala (o varianta) iar alta varianta: e ca si cum ar fi in viteza incercand sa inainteze doar ca nu poate pentru ca este apasata frana!!
                                Asta se spune pe aici de fo' 2-3 saptamani.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google