Traficul Din Bucuresti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    eu as incepe studii(dar nu d-alea pe milioane de euro ci cu cei care au planurile retelelor de utilitati) pentru constructia a cat mai multe parcari...subterane, supraterane etc si cat mai urgent in zona centrala... si sa dispara multe din astea de coltul strazii.
    posibilitate de abonamente in parcari la un pret bun si ulterior amendarea celor care parcheaza pe diverse stradute adiacente unor parcari(Vezi cazul universitate).

    a si inca ceva.... sa nu se mai dea autorizatie de constructie pentru cladiri de birouri/blocuri etc daca nu dispun de parcari subterane/in curtea proprie si care nu stanjenesc circulatia in zona.
    Last edited by sorin1983; 26 May 2017, 12:36.

    Comment


    • #32
      eu as incepe studii(dar nu d-alea pe milioane de euro ci cu cei care au planurile retelelor de utilitati)
      N-ai sa vezi , studiile costa, partidul trebuie alimentat cu fonduri.

      sa nu se mai dea autorizatie de constructie pentru cladiri de birouri/blocuri etc daca nu dispun de parcari subterane/in curtea proprie si care nu stanjenesc circulatia in zona.
      N-ai sa vezi, costul cladirii ar creste foarte mult in cazul unei parcari subterane, iar construirea parcarii la suprafata ar necesita teren care costa mult si nu ar asigura recuperarea investitiei, fata de ocuparea lui cu constructii.
      Inca odata, autorizatii de constructii acordate pentru cladiri fara locuri de parcare prevazute, aduce bani la partid.

      Peste 10 ani probabil ca nu se va mai putea circula in Bucuresti, daca nu imputinezi masinile din trafic cu taxe sau alte restrictii. Infrasructura nu poate evolua prea mult, poate cate un pasaj pe ici, pe colo, in rest, nu poti elimina trotuarele doar ca sa mai largesti strada.
      Last edited by mr.K; 26 May 2017, 12:46.

      Comment


      • #33
        Originally posted by sorin1983 View Post
        eu as incepe studii(dar nu d-alea pe milioane de euro ci cu cei care au planurile retelelor de utilitati) pentru constructia a cat mai multe parcari...subterane, supraterane etc si cat mai urgent in zona centrala... .
        Ai sa ramai surprins, dar majoritatea studiilor in domeniu spun ca nu imbunatatesti circulatia auto intr-un oras prin crearea de facilitati. Masura are tocmai efectul invers; oamenii se vor simti incurajati sa foloseasca masinile personale si mai putin altenativele. Oras pentru masini si mai putin pentru oameni?
        Despre masuri de descurajare a traficului in marile aglomerari, ai auzit?
        Daca vorbim despre parcari, acestea sa fie in numar si de capacitati ridicate la periferiile oraselor, fiind incurajat transportul public.
        Am vazut recent in cateva orase din sudul Spaniei, benzi dedicate mijloacelor de interventie si transportului in comun, iar in zona centrala, foarte multe artere deschise doar circulatiei pietonale, eventual mopede si biciclete.
        Cred ca pe aia ii ajuta si clima dar si mentalitatea.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • #34
          Personal nu cred ca se or implementa solutii de circulatie in Bucuresti, atat timp cat nu ai o centura, care sa se ciurcule fluent. In timpul zilei, Bucurestiul este tranzitat de multe masini, deoarece nici un om normal la cap, nu merge pe centura ca sa stea in coloana ore in sir. Prioritate au doar cei care ies/intra in oras un mare minus, macar de ar fi facut un sens giratoriu. O solutie alternativa ar fi dezvoltarea transportului in comun, gen trenuri urbane/suburbane de navetisti care sa stranga oamenii de prin jurul bucurestiului si sa-i aduca in gara de nord si din loc in loc la marginea orasului sa existe puncte inter-modale intre Ratb/Metrorex/CFR. Solutii ar fi, dar nu se vreau sau este castigul redus fata de constructia unui pasaj, unde a inghitit sute de mii de euro, fara nici un rezultat dupa 3 ani.

          Comment


          • #35
            Personal nu cred ca se or implementa solutii de circulatie in Bucuresti, atat timp cat nu ai o centura, care sa se ciurcule fluent
            Nici nu trebuie. Am scris eu ceva mai sus; orice solutie prin care se fluidizeaza traficul, va incuraja defapt mersul cu masinile proprii. Solutiile alternative la mersul cu masina proprie, sunt viitorul asa cum ai atins si d.ta subiectul.
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • #36
              Atata timp cat nu exista o solutie reala pentru parcarea masinilor, astfel incat sa fie scoase din strada, nu cred ca poate functiona vreo metoda de fluidizare a traficului!

              Comment


              • #37
                Originally posted by IancuMIC View Post
                Despre masuri de descurajare a traficului in marile aglomerari, ai auzit?
                vrei descurajare? taxa pe smecherie...ai trecut de centura in bucuresti platesti 100 de ron pe zi! e bine pentru descurajare?
                din banii astia se fac parcuri pe blocuri, rauri printre gunoaie, cismele cu apa nepotabila etc

                Comment


                • #38
                  Am mai subliniat cateva posturi mai sus.
                  Repet insa, mai putin nuantat.
                  Descurajarea folosirii masinilor personale prin crearea de alternative. Capisci?
                  Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                  Comment


                  • #39
                    eu nu vreau alternative...tu ce nu intelegi? eu ma nevoie de masina deci putin imi pasa de alternative... ca Dambovita nu curge pe unde am eu nevoie ca sa ma plimb cu gondola...

                    Comment


                    • #40
                      Ca sa meri din Magurele la aeroport, este musai sa meri prin capitala. Acu 2 ani am luat-o pe CB si am ramas blocat la Popesti, a trebuit sa ma intorc si sa o iau prin oras si am ajuns in timp real. Daca si in Bucuresti s-ar putea circula pe CB in conditii bune, o mare parte din trafic ar migra in afara, ca ar ajunge mai repede din sud in nord, din vest in est, etc, nu ar mai fi nevoie sa strabata tot orasul. Personal mi-as dori un transport in comun ca in Viena/Praga/Frankfurt/Bratislava, dar mai e mult pana departe si orasul incet se va sufoca, pana când toti vor realiza ca nu se mai poate circula.

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Anulare DPF
                      Politica de Securitate Google