Probleme Acceleratie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Acceleratie

    Buna seara!Numele meu este Gabriel,detin de putin timp (3-4 luni) un sandero 1.2 16v 75cp.Am o mica problema cu el si sper sa ma ajutati cu o parere,un sfat,un service bun.tin sa precizez ca am incercat cateva service uri si parerile au fost impartite.Acceleratia are momente cand nu raspunde,accelerez si degeaba,timp de 2 -5 secunde si pe urma isi revine sau daca iau piciorul de pe acceleratie si apas iar functioneaza ,poate sa faca iar si tot asa,am pus un tester si 0 erori,la meridian trebuie sa o las seara sa faca dimineata teste si nu imi permit momentan,altcineva ca e senzorul de acceleratie,la alt service dacia au zis ca trebuie cerificata seria si poate e de la soft,cica unele au avut unele probleme.E o problema destul de enervanta,mai ales daca face in depasiri,in 6 km mi a facut figuri si de 5 6 ori,dar am avut si 100 (o parte in afara orasului) fara probleme.astept pareri sfaturi,multumesc

  • #2
    Sandero 1 ? fabricaţie an ? câţi kilometri ? câteva amănunte te rugăm

    Comment


    • #3
      Da este sandero 1,2010,88.000 km.

      Comment


      • #4
        Clapetă de acceleraţie motorizată, boala la majoritatea Reno dintotdeauna, ( astea moderne cu clapeta motorizată comandată de ecu fără cablu de acceleratie ), încearcă să o schimbi cu una bună, preferabil nouă sau să fi sigur pe ea, SH din dezmembrari nu şti ce găseşti, poate fi la fel de bună ca a ta. Ştiu că nouă e ca dracu de scumpă

        Totuşi la testare CLiP dă pană, tu cu ce ai făcut testare ? Şi de obicei mai aprinde şi un LED pe tabloul de bord,
        Last edited by bogdan_cr; 18 May 2017, 08:15.

        Comment


        • #5
          Multumesc pentru raspuns,la clapeta ma gandeam si eu,costa in jur de 600 ron,sper sa gasesc pe cineva cu 1.2 sa testez una functionala inainte sa o schimb.sa fiu sigur.

          Comment


          • #6
            Măcar o curăţare perfectă se impune înainte să o schimbi, aşa scrie şi în manualul de reparaţii la motorul D4F
            Chiar şi aşa, o diagnoză CLiP ar trebui, să fi sigur pe defect.

            Comment


            • #7
              Multumesc pentru raspuns,o sa caut un service bun pentru curatare si testare.daca stiti service uri bune astept un mesaj,multumesc inca o data

              Comment


              • #8
                Testarea trebuieste efectuata in mers, cu echipamentul de diagnoza cuplat si cu defectul curent manifestandu-se. Tehnicianul urmareste pe tester cativa parametri :
                - pozitie pedala acceleratie - poate fi defecta, este electrica
                - pozitie clapeta - poate si ea sa fie defecta - se compara cei 2 parametri si se face grafic in functie de turatie motor
                - aprindere - se verifica daca este totul in regula, se poate pe tester in timpul mersului.
                - sonde lambda
                - presiune si temperatura aer admisie

                Atata timp cat se manifesta in mers, diagnoza se face tot in mers. Testarea pe loc, la service, cu scuzele gen "nu da nici o eroare, boss" nu au nici o valoare, ala nu e meserias, ala e cizmar.

                Ofer pt proba o pedala de acceleratie, daca s-o potrivi de la Loganul meu 1.6, o tii o saptamana de proba.

                Dani Dsign pe facebook, pt rapidiate in comunicare
                _
                B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                sigpic

                Comment

                Working...
                X
                Anulare DPF
                Politica de Securitate Google