Smucituri In Acceleratie Si In Deceleratie _ Diesel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Nu exista thread corespunzator, si nu vreau sa deschid unul nou doar de dragul tau.Am aceiasi problema ca 77sky vis-a-vis de acea ''miscare'' ce nu tine, dupa parerea mea de tipul motorului.
    Dacia Logan Laureate 1390 MPI - 2007

    Comment


    • #17
      Nu e de dragul meu ci de dragul Regulamentului. Foloseste functia Search iar daca nu gasesti, fa un thread pentru motorizarea adecvata, altfel o sa primesti raspuns la Sfantul Asteapta.
      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

      Comment


      • #18
        Sper sa primesc putin mai repede
        Dacia Logan Laureate 1390 MPI - 2007

        Comment


        • #19
          Originally posted by 77sky View Post
          Da...am rezolvat-o! Incerc metoda romaneasca...ii dau ignore si adaptare la comportamentul sau.
          Cei din service au negat prezenta unei neconformitati (asadar, daca e ceva tipic, chiar daca e anormal, e de bine )
          Am schimbat bieleta antirasucire (desi nu credeam a fi ceva acolo...) Nici o schimbare.
          Cert e ca nu simt un tot unitar (si elastic in acelasi timp) intre caroserie si motor-cv. Este un balans atipic...
          Daca ar fi un tampon "lesinat" mi-as da seama, insa...

          In fine...exista
          Am intampinat si eu aceleasi greutati la o Micra motor 1.3 16v benzina. S-a rezolvat treaba cu smuciturile prin rasucirea acelui senzor pozitie clapeta(care traduce deschiderea clapetei de acceleratie ). Senzorul meu are cele doua gauri de prindere facute oval asa ca le-am slabit putin si l-am strans rasucit maxim spre ora 10, si smuciturile au disparut ca prin minune. Nu stiu daca se aplica si la diesel insa

          Comment


          • #20
            Poate gresesc dar incearca sa misti de motor singur sau cu un prieten si daca face balans atunci vezi de unde. Cred ca totusi de vina e prinderea suportului motorului de la distributie mai precis fixarea acestuia in chiulasa. Cred ca ai filetul mancat, e aluminiu... Nu se poate verifica decat daca pui un cric sub motor si ridici. Ca la schimbarea distribu0•0iei.

            Comment


            • #21
              Aceeasi problema si la mine, si eu ma gandesc daca nu cumva e suportul central de motor(cel care se gaseste jos , sub masina ,si care leaga cutia de sasiu).Am prieteni taximetristi si mi-au zis ca asta e cauza , au avut si ei , l-au schimbat cu unul nou ORIGINAL , si nu mai are simptomele alea.In schimb sunt care au pus neoriginal si a tinut destul de putin.Trebuie sa incerc si eu.

              BIELETA ANTIBASCULARE , asa i se spune tehnic
              Last edited by corneladi; 14 August 2012, 22:22. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • #22
                La mine au fost aceiasi simptome de smucituri la acelerare si cand luam piciorul de pe aceleratie mai ales in viteza 3,4si 5 plus schimbatorul de cutia deviteza avea oscilatii in inainte si inapoi ...cauza tampon motor hidroelastic uzat si fisurat nu mai avea nici un rol acest tampon...iar ca o idee inplus din cauza acestui tampon trepidatile motorului erau foarte mari mecanicu iam spus despre aceste simptome si a stiut imediat cauza reparat in reprezentanta acum dupa inlocuire tamponului sa facut liniste totala fara trepidatii fara smucituri.

                Comment

                Working...
                X
                Anulare DPF
                Politica de Securitate Google