Care soferi va enerveaza cel mai tare?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pe mine ma enerveaza aia care inainte de depasire stau lipiti de portbagaj...iar cand depasesc nu semnalizeaza, si tot ei sunt revoltati ca accelerez, de parca am detectorul de idioti la mine ca sa citesc gandurile fiecarui cretin. Daca nu semnalizeaza, sau sta suficient de lipit de fundul meu incat sa nu vad semnalozarea...ghinionul lor

    Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

    Comment


    • Tu erai unul dintre cei de care am zis?
      Nici nu "il imping" pe ala din fata inainte sa depasesc si mai am si prostul obicei sa semnalizez cu mult inainte.

      Comment


      • Fanez, nu ma refeream la tine, ci.la soferii care ma enerveaza. Eram dupa un drum cu o serie de idioti ce stateau lipiti de curul meu. Eu mergand legal in.localitate. dupa care ma chinuiam sa-i depasesc, ca afara mergeau cu 90km/h...ca nu le ducea rabla mai mult...si se i.prastia

        Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

        Comment


        • Pe mine ma enerveaza Fane; ca se enerveaza la volan
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • Cateodata ma mai enervez si pe forum, nu numai la volan.
            Am inceput de ceva timp sa-i ignor pe aia care vor sa te "impinga" dar sunt mai atent si cateodata mai gadil frana cat sa se aprinda stopurile.

            Comment


            • Soferii din Republica Moldova.
              Astia nu au reguli de circulatie nici in Chisinau, dar prin raioanele uitate de lume din republica.
              Apoi, vin in Iasi si se comporta fix ca in satul Chisinau, doar ca la noi exista si indicatoare, si marcaje, si reguli...
              Nu mai spun cum merg pe DN-uri, cum depasesc, cu panaramele lor de dube.
              Niste țărani cocliți, cu glod de Moldova in buletin, care s-au ales cu buletin si pasaport romanesc, tot niste țărani cocliți raman.
              Last edited by mr.K; 31 August 2017, 10:57.

              Comment


              • Dlor, în legătură cu subiectele "șoferi lipiți de fundul meu", "depășire la aspirație", "cel depășit să accelereze sau nu", să vă povestesc o pățanie de-a mea.

                Ieșire dintr-o zonă mai virajată, pantă/rampă, în afara localității, zonă de pădure, viteza cuminte pe acolo sub 30 km/h, după ultimul viraj încep să accelerez dar nu cu pedala la podea. În spatele meu, în timpul curbelor, un taxi stătea destul de aproape dar nu chiar în spate. Cum eu nu am apăsat pedala la podea că nu aveam de ce, taxi-ul, care urmărea depășirea imediat după zona de viraj, a ieșit chitit să mă depășească cu pedala la podea.

                Așa că eu accelerat la jumătate, el cu pedala la podea, mergem așa vreo 25-30 m timp în care diferența de accelerație micșora distanța inițială dintre noi până când el ajunge la foarte mică distanță de fundul meu. Probabil că a folosit acești metri pentru a se asigura că poate depăși. Eu îl vedeam în oglindă că stă foarte aproape și cu botul dincolo de axul drumului.

                Când am considerat că omul începuse depășirea și trecuse pe contrasens, am ridicat mai mult piciorul de pe accelerație ca să mă las depășit. Că așa spune regulamentul de circulație. Când ești depășit accelerația m/s2 trebuie să fie zero (scrie să nu mărești viteza). Cred, însă că am făcut această manevră când el nu era deplin pe contrasens în paralel cu mine ci mai avea probabil o roată în spatele meu așa că scăderea accelerației mele combinată cu accelerația lui a făcut să pară că eu frânez deși evident că nu am atins frâna și nici stopurile de frână nu s-au aprins. Așa că taximetristul a trebuit să tragă mai repede de volan stângă pentru a intra deplin pe contrasens.

                Idiotul a considerat că eu l-am șicanat cu frâna și a început să mă obstrucționeze apoi pe traseu. A încetinit la 30 km/h, pune avariile și mergea aproape de axul drumului. Eu am adaptat viteza la a lui, am păstrat o distanță de 10-15 m, am dat semnal că vreau să depășesc și mă duc spre stânga. Ghici ce? Când mă apropiam de el, cocalarul virează stânga și el. Am renunțat la manevră și îmi cântăream opțiunile în timp ce mergeam în spatele lui, păstrând distanța. Să claxonez? Să sun la 112? Să mai aștept?

                În fine, cum distanța dintre mașini pe care o păstram făcea inutile orice șicane de-ale cocalarului, acesta a renunțat după cam 1-2 minute și a plecat.

                Comment


                • Fane, asta cu piscatu' pedalei, e si nu e in ordine; incearca cu avariile pentru cca. doua-trei clipiri. E mai civilizat, iar din proprie experienta, spun ca toti au inteles "mesajul".
                  Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                  Comment


                  • Primul pe care l-am "atentionat" asa, m-a claxonat (pe langa injuraturile aferente) , chiar aseara.
                    @gecmc94, dupa cum povestesti, ala cu taxiu' a crezut ca tu il sicanezi sau ca faci misto de el.

                    Comment


                    • Sunt soferi care nu stiu cum sa se incadreze pentru viraj la stanga, pe strazile cu sens unic cu 2 benzi.
                      Stau pe banda 1 ori, cel mai des, ca balega de vaca, pe mijlocul drumului, blocand soferii din spatele lor care vor sa faca dreapta.

                      Comment


                      • Sunt soferi care nu stiu cum sa se incadreze pentru viraj la stanga, pe strazile cu sens unic cu 2 benzi.
                        Stau pe banda 1....
                        Asa au invatat la scoala de soferi.

                        Comment


                        • Ce are lumea împotriva luminilor de drum? Într-o seară pe autostradă am întâlnit vreo trei "sensibili" care au clipit cu avariile când aprindeam luminile de drum. Ei erau în fața mea la peste 100 m (potrivit regulamentului). Ba chiar un ofticat m-a semnalizat de două ori. Prima oară pe la 100 m în față când le-am aprins apoi le-am stins după câteva secunde, văzând avariile lui. Am mai așteptat să se depărteze la 200 m, le-am aprins din nou. Nătărăul mai dă o dată cu avariile.

                          Ce de fotosensibili pe șoselele noastre.

                          Comment


                          • Daca ai masina noua, nu sunt reglate farurile si bat in balarii.

                            Comment


                            • M-am gândit la asta, dar eu văd cele două zone luminoase la 50-100 m în fața mașinii, nu în bălării, iar la cele de întâlnire până la 20-30 m. Mașina va face a patra revizie peste o lună. Trebuie să cer explicit verificarea? La celelalte revizii nu a fost verificat acest aspect de către mecanic?

                              Comment


                              • cere verificare chiar sunt curios de rezultat... ca multi cred ca daca vad ei restul nu conteaza.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google