Poveste Cu Valvetronic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Valvetronicul face bine, deși sondele lambda și-au dat duhul. Adevărat este că-n manualul de service zice așa: BMW recomandă înlocuirea sondelor lambda la fiecare 100.000 km

    Am cumpărat reperele pe cod OEM, Bosch (altceva oricum nu se găsește), 1020 lei fără adaos comercial și le-am înlocuit. Sonda de amonte m-am trezit că are cablul cu 1 cm mai scurt, așa că nu s-a montat perfect corect și am fost nevoit să improvizez un scut termic pentru că mi s-a părut prea aproape de eșapament.

    Am cumpărat și termostat nou, MAHLE, pentru că s-a bulit partea electrică iar ECU nu poate să-l deschidă mai devreme sau mai mult, după caz. Distracția cu tot cu 4,5 litri de antigel HEPU, 310 lei.

    În rest avem parbrizul crăpat, o serie de ciobituri pe capotă, bara față, laterala stângă. Dosar CASCO, iar pentru restul mașinii voi suporta diferența pentru revopsire integrală, undeva prin toamnă.

    Am pus jantele de vară (style 282 care mie nu îmi plac) și papucei noi, Michelin Primacy 3 GNRX. Jantele de iarnă, style 156, vor fi recondiționate și puse pe post de jante de vară în locul celor 282. Mie personal îmi plac mult mai mult !

    Plăcuțele de frână Ate Ceramic sunt o mare porcărie pentru că praful este prezent în continuare, mult mai lipicios decât cel ”standard”, după cum se vede, iar la rece prind modest, dar cel puțin la cald sunt ceva mai bune decât cele normale.

    Anvelopele de iarnă NOKIAN WRD3 au pierdut cca 2 mm în cei aprox. 15.000 km cât au rulat în acest sezon.

    Kilometraj: 117.000 & counting
    Attached Files
    Last edited by dr_mke; 31 March 2015, 11:13.
    sigpic

    Comment


    • Bagi bani nu gluma... Dar macar ai masina.
      Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

      Comment


      • O mică socoteală grosieră: CASCO -3000 lei, anvelope iarnă & vară -3200 lei, sonde lambda 1020 lei, termostat & antigel 310 lei, ștergătoare de parbriz & lunetă ~200 lei, plăcuțe de frână față/spate - 550 lei, lichid de frână + revizie la AC - 200 de lei. Total ~8400 de lei paralei.

        Să nu uităm ca Loganul reclama deja distribuția cu role și pompă de apă plus foarte posibil brațe suspensie față.

        Singura defecțiune patentă este termostatul, restul reperelor s-au înlocuit conform uzurii normale sau după cum prevede manualul de service (sonde lambda). Cu alte cuvinte, nu avem distribuție pe curea, dar ne arde la alte repere care „pică” la kilometraje relativ mici

        CASCO costa cam jumătate la Logan (știu, sumă oricum mare pentru că am rulaj anual „superior”).

        Evident, costă mai mult pentru că-i altă clasă de căruță. Antifonarea este cel mai mare progres și nu doar față de Logan, ci și față de restul agregatelor de clasă medie.
        Attached Files
        sigpic

        Comment


        • Foarte tare ultima ta poza ))))))))))

          Comment


          • Update dupa un car de ani
            Attached Files
            sigpic

            Comment


            • Chiar ca a trecut ceva timp de la ultima postare!

              Ce mai face bmw-ul ?
              sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

              Comment


              • Face bine, ce a faca, dupa ce s-a defectat de vre-o 2000 de euro

                Un injector s-a blocat subit, fara alte semne. In reprezentanta, cu tot cu montaj, 4000 de lei toate 4, am zis ca daca raman pe autostrada p-afara cu ea, ma costa mai scump platforma decat reparatia. Injectoarele noi sunt diferite, a 3-a generatie de piezo injectie directa, cica mult mai fiabile. Oricum au garantie 2 ani fara limita de km.

                A picat catalizatorul de CO si HC, din cauza sondei de NOX care ocazional da citiri aiurea, ECU baga benzen la greu si uite asa, incet incet, s-a bulit primul catalizator. Eftin si ala, 4800 de lei in reprezentata. Imediat dupa montaj, scos mufa sondei NOX si anulata din soft. Oricum ECU este pervers si isi extrapoleaza valorile NOX. Gazele ies perfect, consumul este bun. Cam scumpa distractia

                Sonda NOX este o problema care abia de vre-un an apare bine documentata pe forumuri, functioneaza prost chiar si la rulaje mici, asa ca ori o tot schimbi contra a 400 euro, ori o anulezi si gata. La mers stabilizat pe tempomat consumul este ceva mai mare, maxim 0.5 litri/100 km dar numai la viteza sub 140 kmh, la drum national nu este nici o diferenta. Practic nu mai poate saraci amestecul in draci fara ea.

                Discuri de frana pe fata, Brembo evident, acum am comandat al doilea set, placute tot Ferodo Premier. Ulei la cutie si diferential, scump in draci, 200 de lei litra, 1300 ml cutia si 800 ml diful. Revizie clima, schimb lichid frana, o geometrie unde nu prea a fost nimic de facut.

                Ulei de motor Mobil1 5W30 ESP, acum am pus 0W-40 pentru ca a aparut varianta ESP, la fiecare 15k filtru de ulei mereu din service (Mahle), de aer si polen aftermarket, Mahle ori Mann la fiecare 7-8000k.

                Suspensia este inca intreaga, nimic defectat sau pe care de a-si da duhul.

                Am trecut prin 2 seturi de gume de vara, Michelin Primacy 3 si Nokian Line, unul de iarna Nokian WRD3, acum am pus WRD4 si-n primavara un set nou, poate Vredestein, poate tot Nokian, Michelin sunt cam scumpe pentru ceea ce sunt.

                Am trecut printr-o revopsire integrala pe Casco, plus inca o data bara fata, o aripa si o usa, recent. Capoota si usa ciobite de pietre iar bara si aripa lovite usor de un vecin foarte atent.

                In rest n-am avut alte probleme, dupa defectiunile de 2000 de euro

                Pardon, s-a mai defectat senzorul de temperatura lichid racire si cel din esapament, ambele citeau valori aleatorii, crescuse consumul dar idiotul de ECU nu inregistra nici un defect

                Fata de Logan fiabilitatea este slaba. Prin fiabilitate inteleg orice defectiune care te face sa mergi cu masina in service, nu un bec ars ori o placuta de frana.

                Loganul, dupa capul meu, este ultima masina foarte simpla, robusta si fiabila. Lipsurile principale sunt la confortul acustic, eu asta l-am resimtit cel mai mult dupa ce mi-am mutat posteriorul in BMW. La drum national nu resimt asa de acut treaba, doar ca pe autostrada diferentele sunt mari chiar si fata de o masina cum este Megane sau Golf. Oricum Loganul nou este antifonat foarte bine dpv al zgomotului motorului, ramane insa zgomotul la vant pe autostrada cand se ruleaza cu viteze mari, gen 160-180 kmh.

                De condus conduc la fel, intru pe orice fel de drum, se vede din poze, am crapat unele plasticarie pe sub ea, au trebuit schimbate ........

                Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.

                videoclip, distribuire, telefon cu cameră, videotelefon, gratuit, încarcă
                Last edited by dr_mke; 11 December 2016, 12:10.
                sigpic

                Comment


                • poate treci pe noul duster/sander stepway de la anu

                  sau poate pe un x series sau serie 5 ceva sau un megane 4 gt ar fi bun pt tine, doar ca nu-l poti baga pe nicaieri in afara de drumuri cu asfalt

                  loganu nu o sa scape de zgomotul aerodinamic pana nu umbla la lufturi si nu schimba portierele alea tampite

                  de fapt stiu masina perfecta pt tine si e tot rosie ca ambulanta. are si discuri de frana dalea mari, perforate, exact cum iti place tie

                  Become a Cars on Autobahn COMMUNITY MEMBER! → https://goo.gl/LeVcJv↓↓↓MORE INFO & MY GEAR↓↓↓GPS Speedometer COA:iOS: https://goo.gl/JmWm9xAndroid: https://go...


                  cu inima nobila de Ferrari
                  Last edited by cristi....; 11 December 2016, 13:21.

                  Comment


                  • Salutare MKE! Ce-ti mai face furia rosie???)

                    Comment


                    • Are jurnal pe forumul vecin, poveste fără valvetronic
                      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                      Comment


                      • Si cum il gasesc?

                        Comment


                        • Vezi aici, Torq ti-a dat un indice pe care l-am urmat si asa am gasit topicul doctorului

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google