TIPURI DE DISCURI DE FRANA - Ce Folosim ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Merci frumos mr k. A fost buna recomandarea. Franarea este foarte buna.

    Comment


    • Salut baieti ! Am schimbat anul trecut discurile de frana la loganul meu si am pus discuri de origine , tot pline(neventilate) ! Cred ca s-au ovalizat dar nu vibreaza foarte rau volanul doar la viteze de peste 100 km/h !
      Dar mentionez ca nu se intapla mereu...de aceea cres ca uneori mi se pare sau ar putea fi de la jante! Cand le.am schimbat , butucul a fost curatat foarte bine si nu se pune problema asta !
      Mentionez ca am fost atent si nu am trecut cu ele prin balti si primii km am franar usor .....nu stiu de ce se ovalizeaza asa repede...sunt la primul set de placute si sunt abia jumate( am mers aprox 15-20.000 km)
      P.S - discurile vechi erau "foaie de caiet" ...de 10 ani erau pe masina si 200.000 km si am luat o balta de se ridica aburul prin capota si tot discuri au ramas, le am si acum in garaj.....

      As vrea sa le compar bataia cu un ceas comparator dar nu stiu CE VALORI SUNT ACCEPTATE MAXIM , pt ca ele oricum au o mica bataie din ce am inteles!

      Comment


      • Salut! La 33.000 am schimbat plăcuțele "de prim montaj" TRW, ce nu erau consumate nici jumate, cu Ferodo FDB1781. Acum la 73000 trebuiesc altele cu tot cu discuri(au 9,4mm grosime). Am văzut că discurile Brembo sunt făcute în China. Aveți idee de TRW și ATE pe unde sunt făcute? Am nevoie de discuri pline cu ABS. Propuneri?

        Comment


        • Ia discuri ATE, iar ca si placute mergi in continuare pe 1781.
          Eu am avut surprize neplacute cu discuri brembo, atat pline cat si ventilate, s-au ovalizat.
          Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

          Comment


          • Originally posted by zxz View Post
            Salut! La 33.000 am schimbat placutele "de prim montaj" TRW, ce nu erau consumate nici jumate, cu Ferodo FDB1781. Propuneri?
            Pune-le inapoi. Glumesc, desigur.
            Eu sunt de parere ca e bine sa pui acelasi brand si la discuri si la placute. Brandul e bine sa fie unul dedicat sistemelor de franare. ATE e de top. Eu am folosit discuri Brambo si placute tot Brambo. N-am fost super incantat dar nici dezamagit. Franarea era in regula, am vandut masina inainte sa vad cat tin.
            Exista topic dedicat si discurilor unde poti gasi diverse informatii despre placute si discuri.

            Placutele Ferodo FDB1781 sunt laudate asociate cu diverse discuri.
            Eu pe masina mea de acum o sa pun "de origine" (nu stiu ce am pe masina din fabrica) sau ATE. Si despre TRW am auzit numai chestii de bine ca sistem de franare.
            Evita placutele Bosch. Nici gratis cu manopera inclusa n-as mai pune.

            Comment


            • Daca tot suntem la capitolul asta, mi s-a spus ca si Textar nu este un producator de evitat, mai ales ca echipeaza multi producatori cu produsele lor.

              Comment


              • Textar, care tipa si scartaie in mers, oricand, oricum?

                Daca te pui la drum si mergi intins 3 ore cu tiuitul ala continuu in urechi, iti garantez ca dai foc masinii.
                _
                B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                sigpic

                Comment


                • de textar am auzit ca ar fi bune, am colegi la lucru cu textar si nu s-au vaitat de ele. scartaieli am avut 2 saptamani cat am fost nevoit sa pun bosch pana mi-au venit ferodo-rile. bosch sunt liga a 18-a la placute de frana, din pct meu de vedere. zgomot, praf, discuri zgariate, franare ioc. doar firma de ele (nemteasca=mai bun decat orice), in fapt niste petarde.
                  eu de 9 ani de merg pe discuri zimmermann cu placute ferodo premier/ate. nimic negativ de comentat...
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • V-as ruga sa-mi dati niste coduri/linkuri de discuri si placute (cele mai ok pentru Logan 1.6_16v), nu conteaza marca si pretul (ATE, Ferodo, Brembo) sa franeze beton si fara scartzait. Nu folosesc violent frana, nu fac raliu. Vreau sa renunt la discurile de origine(is cam pe duca, al doilea set) si placutele TRW clasice/placutele de origine de care am tot pus pana acum. Lichidul de frana pus de curand macar e ATE. Astept recomandari.

                    Comment


                    • Cel mai complet catalog de piese auto din Romania ce cuprinde atat producatori OEM cat si aftermarket. Identificare dupa serie sasiu, consultanta de specialitate, retur in 14 zile.



                      Cel mai complet catalog de piese auto din Romania ce cuprinde atat producatori OEM cat si aftermarket. Identificare dupa serie sasiu, consultanta de specialitate, retur in 14 zile.



                      Sunt peste echiparea de fabrica, placutele calca fara niciun fel de zgomot.
                      Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                      Comment


                      • Mersi. Astea vor fi.

                        Comment


                        • Chiar daca nu am Logan...impartasesc niste pareri legate de discuri si placute...ca deh, sunt facut din acelas material ptr toate gama cred. Nu vb de ozn-uri.
                          Discurile pe fata au fost originale, masina avand in prezent 150000 km. Nu stiu ce natie erau, dar am gasit stantat vw.audi etc. Din cate am citit a venit cu Textar. Placutele erau tot Textar. Am mers cu placutele pana cand s a aprins martorul de uzura si le am schimbat cu TRW. NU am auzit nici un scartait in orice conditie meteo cu placutele Textar. Cand am trecut pe TRW dupa 2000 km se uita lumea pe strada la mine )) scartiau intr un mare fel...

                          Asa ca am schimbat toate discurile cu ATE + placute ATE. Am 5000 km cu si aproape zero scartaieli. Am mers si pe ploaie torentiala, franari destul de agresive de ieseau aburi...pana azi inca sunt in perfecta strare.
                          Cost 700 lei 4 discuri + placute. Un pret decent. Dupa ce am schimbat discurile am schimbat si lichidul de frane tot ATE. Frana este mult mai ok decat before. Passat 2004





                          upload image no signup
                          Last edited by Andyno; 5 August 2017, 16:34.

                          Comment


                          • La fel am patit si eu cu placutele TRW , dupa 20.000 si uzura pana in 50%, au inceput sa tiuie ingrozitor la ambele roti in timpul mersului. Plus ca mi-au facut niste santuri mici in discuri. Acum trebuie sa schimb placutele. Nu sunt hotarat, am de ales intre Textar (ar fi prima optiune), ATE si Ferodo.

                            scuze daca e off topic, dar am citit ce a scris colegul mai sus cu placutele TRW - si eu am "admiratori" cand merg cu masina - .
                            Last edited by Bujye; 11 August 2017, 21:56.

                            Comment


                            • Am schimbat discurile din fabrica cu Brambo + placute Brambo. N-am avut probleme dar nu m-a incantat cum s-au zgariat. Consider ca sunt o varianta buna low buget.
                              Discurile din fabrica au fost distruse de placute Bosch (made in germany).

                              Comment


                              • Brembo.....
                                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google