Geamuri Aburite Acum Pe Timp De Vara !

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    nikuniku, poti fi mai explicit , TE ROG ! Poate ne ajuti cu ceva sfaturi si indicatii pentru ca schimbarea caloriferului de bord sa ne fie mai usoara tuturor celor interesati .
    Iti multumesc anticipat !

    Comment


    • #17
      calorifer de bord Logan

      Originally posted by nikuniku View Post
      daca stii cum si ce sa desfaci in maxim 30 de minute ai inlocuit radiatoru de la aeroterma
      mikuniku, te rog, poti fi mai explicit in ceea ce spui in asa fel in cat sa ma ajuti sa nu dau jos tot bordul pt a schimba un calorifer....pt ca si mie imi pare cam ciudat sa nu se fi gandit nimeni ca acel calorifer se mai si sparge,,,,,la cei mai ghiniosti dintre noi .
      Cateva sugestii, te rog !

      Comment


      • #18
        nu ai cum sa-l schimbi fara sa dai jos bordul

        Comment


        • #19
          Iti multumesc ! desi, speram ca nikuniku ( pt ca tot afirma asa de usor ca se poate schimba fara sa dai bordul jos ) ar fi adus si ceva argumente in postarea lui . Dar ma rog, poate nu a mai trecut omul pe aici sau poate doar a auzit asta asa...de pe la altii .
          Ma dezamageste raspunsul tau dar iti multumesc pentru el. Spune-mi, ai idee cat de frecventa supurarea ( spargerea)caloriferelor la Logan ? Te intreb deoarece vreau sa stiu daca se merita sa cumpar unul de la dezmembrari ( care e deja copt ) sau unul nou care costa undeva la 350-400 ron .
          Last edited by 77sky; 20 August 2013, 17:46.

          Comment


          • #20
            daca stii sigur ca e caloriferul mai bine iti iei unu nou si gata decat sa te chinui asa la nesfarsit plus ca sa dai bordul jos nu e asa de usor precum pare
            sigpicMy black ride....http://www.loganclub.ro/forum/my_83_...5.html?t=42435

            Comment


            • #21
              Deci, pana la urma faptul ca am pus filtru de polen in interior ma ajuta sa nu mai primesc tot felul de mizerii pe conductele de aer dar imi produce aburirea geamurilor?

              Acele guri de aer de pe bord care sunt inclinate spre geamurile laterale, de ce nu circula aer prin ele? La masina mea observ ca circula foarte putin,nesemnificativ, spre deloc.

              Comment


              • #22
                Pai s-a comutat circulatia aerului catre parbriz ? daca nu e normal sa nu-ti vina flux de aer pe acele guri de ventilatie(care sunt in principiu pentru dezaburirea geamurilor din dreptul oglinzilor laterale).
                Last edited by prometheus; 23 February 2017, 14:31.
                sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                Comment


                • #23
                  Tin butonul setat pe directionarea aerului pentru picioare si parbriz, repsectiv pe intrarea aerului in habitaclu si nu pe recirculare. Cand am in masina persoane in spate, mi se aburesc geamurile din spate in special. Este umiditate. Cum pot rezolva aceasta situatie, tinand cont de sfaturile voastre?

                  Comment


                  • #24
                    Filtrul de habitaclu cand a fost schimbat ultima oara?

                    Comment


                    • #25
                      nu toate loganurile au filtre de habitaclu, al meu nu are nici un filtru

                      Comment


                      • #26
                        @VlaD2803,daca ai filtru de habitaclu,acesta poate fi imbacsit,trebuie schimbat.Daca nu ai filtru de habitaclu,aburirea geamurilor mai poate proveni de la scapari lichid racire pe la caloriferul de sub bord.Ca recomandare,atunci cand masina e rece si intra in ea mai multe persoane,deschide cel putin un geam.

                        Comment


                        • #27
                          Aburirea geamurilor vara se face numai pe timp de ploaie sau daca e umiditate foarte mare în aer..Dacă mergi cu AC-ul pornit (dacă ai) se dezaburesc în cqteva secunde

                          Comment


                          • #28
                            Luci, corect. Vlad, verifica sa nu ai infundata scurgerea de condens de la calorifer. te bagi sub masina, desupra catalizatorului gasesti o gaurica in podeaua masinii, care da in compartimentul caloriferului de incalzire. daca acea gaura e infundata, tot condensul de la aerul conditionat si orice posibila scurgere din calorifer, nu mai e evacuat. poti sa bagi o sarma de 2mm pe gaura aia, s-o desfunzi, dar nu incerca sa gauresti si caloriferul
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google