Incidente din trafic-Accidente

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by aris86 View Post
    De acord cu tine, in mers daca lasi o distanta mai mare intre tine si cel din fata, se gaseste altul sa se puna in fata ta. Ieri pe DN 68A Margina - Ilia, in dreptul localitatii Coșava, ploaie marunta in varful unui deal, mers in coloana, un carutas s-a bagat pe carosabil, microbuzul a franat tare, cel din fata la fel si eu la 50 km/h si tot am avut ceva emotii, a intrat si ABS-ul.

    Important este ca totul s-a terminat cu bine, am oprit cam la 2 m de cel din fata.
    Si ce vrei sa facem acum, sa ne lipim de aia din fata noastra? Stii ce pateste o lipitoare de-asta care sta prea aproape de mine? Incetineste usor fara sa vrea si fara sa-si dea seama pana a limita evitarii oricarui pericol.

    Incerc eu sa fiu preventiv si pentru altii.

    Cand spui ca se gaseste altul sa se puna in fata ta, vorbeste in tine instinctul a cel putin 50% dintre soferii putin educati ai Romaniei "de ce sa vina ala in fata mea, ce, eu suntmai prost? "

    Da, il las sa intre, ii las spatiu, ca asa spue la LEGE ! Daca e disperat pentru 5 minute cat castiga depasind 10 masini in plus, asta e, e viata lui. Problema e ca nu cumva sa-si bata joc si de viata celorlalti, mai ales a mea. Asa ca, duca-se ! Unde vrea si cu ce viteza vrea.


    Repet, majoritatea soferilor ar trebui reexaminati. Ma autoinclud in aceasta categorie, a soferilor needucati.
    _
    B 48 C U P - Ligheanul Agitat

    sigpic

    Comment


    • Dupa accident , s-au tamponat in interesectia de langa Catedrala in Braila , cel mai probabil unul dintre cei doi a fortat semaforul.
      Ma doare sufletul pentru acel Bmw , de remarcat cum incearca proprietarul sa elibereze putin loc si pentru anvelopa cu o ranga , imi aduce aminte de Maybach-ul lui Becali.
      Last edited by prometheus; 17 June 2017, 19:05.
      sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

      Comment


      • Se pare ca la romani se invata destul de greu din incidentele intamplate pe A2 din cauza nepastrarii distantei intre vehicule.

        Sambata am fost la mare si bine am facut ca m-am intors seara pe A2 si nu dumninica , ca altfel erau sanse sa ma trezesc cu un retardat ca-mi distruge masina.
        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

        Comment


        • In momentul in care a taiat calea, se mergea in coloana pe banda 2 cu 160 km/h.Toata lumea astepta ordonat sa se fereasca cei din fata. Nu e ca si cum s-ar f...


          Asta care filmeaza arata cu degetul, dar pe el nu se vede ca merge cu ochii in bara aluia din fata, cu 160-170km/h.
          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

          Comment



          • Unu' mai destept decat altul.
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • eu mor pe astia nascuti pe banda 2... nu e niciunul legea ca sa se puna in calea altuia... de aia se si intampla multe...
              p.s. si daca se mergea cu 160-170 la cum se depasesc cei de pe banda 1 inseamna ca aia mergeau cu 130-140 ceea ce nu am vazut de cand s-a deschis autostrada

              p.s.2 poate mai revizuim din reguli din cand in cand inclusiv lupii moralisti cu camere:
              Reguli pentru circulatia pe autostrazi, indicatoare si reguli pentru fiecare manevra executata pe autostrada.
              Last edited by sorin1983; 26 June 2017, 12:05.

              Comment


              • Dea aia zic; s-au adunat 3 capete luminate.
                N-am cum sa nu ma declar scarbit de comportamentul agresiv al celui cu, camera; pai ce faci nene te urci pe el? Un comportament decent ar fi insemnat rularea in spatele Loganului, pana cand acesta avea efectiv posibilitatea sa elibereze banda.
                Iar ala ce ruleaza pe banda 1 devansand masina de pe banda 2 si care nu anticipeaza evenimentul care s-ar putea intampla, alta specie care nu stie ce inseamna sa conduci preventiv. si uite asa fara vina, te trezesti in sant; Doamne fereste ca nu s-a intamplat asta, desi nu era departe momentul.
                De principalul vinovat nu mai spun; ala e clar unul din aia care care nu privesc in retrovizoare, decat atunci cand isi aranjeaza frizura, sau isi admira dantura.
                Un singur lucru a facut bine; a reactionat destul de prompt la impact. Altfel, se putea solda cu victime.
                Last edited by IancuMIC; 26 June 2017, 12:34.
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • Singura solutie ar fi asta, dar in fiecare zi, nu o data pe an.
                  sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                  Comment


                  • si amendati si cei care merg nejustificat pe banda 2... s-ar face bani pentru o autostrada suspendata

                    Comment


                    • Cam ce justificare iti trebuie sa mergi pe banda 2?

                      Legea e destul de ambigua, de aici... confuzia generala. Viteza maxima e precizata, functie de anumite sectoare si conditii meteo, dar cea minima, nu prea. Se subintelege ca ar fi...50. Dar nu e prea clar.
                      "(1) Pe autostrăzi este interzisă circulaţia pietonilor, a autovehiculelor cu gabarite sau mase depăşite fără autorizaţie specială de transport eliberată de administratorul drumului public, conform reglementărilor în vigoare, a vehiculelor cu tracţiune animală, a animalelor, a vehiculelor trase sau împinse cu mâna, a bicicletelor şi mopedelor, a tractoarelor şi maşinilor autopropulsate pentru lucrări agricole, precum şi a vehiculelor care, prin construcţie sau din alte cauze, nu pot depăşi viteza de 50 km/h."
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • Nu este ambigua. Pur si simplu nu se poate stabili o viteza minima obligatorie pe autostrada. Daca pe jos este gheata, ar fi absurd sa te oblige sa mergi cu 50km/h, cand situatia cere 10km/h, de exemplu.
                        sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                        Comment


                        • Originally posted by sorin1983 View Post
                          si amendati si cei care merg nejustificat pe banda 2... s-ar face bani pentru o autostrada suspendata
                          Pe bune? Conform carui regulament?
                          Iote o justificare:
                          - cei de pe banda 1 merg cu 100-110, ca sunt TIR-uri, dube, masini mai vechi sau mai putin potente, etc....
                          - eu vreau sa merg un pic mai repejor, in limita regulamentului...si merg pe banda 2 cu 130 km/ora.
                          Daca tu vrei sa mergi cu 160-170....PROBLEMA TA!
                          Sau trebuie sa ma amendeze cineva pe mine?

                          P.S. Sa sti ca, totusi, bunul simt ma va face pe mine ca atunci cand voi avea liber pe banda 1 o sa ma dau la o parte sa te las sa treci si sa te duci...chiar daca asta va putea insemna ca eu sa reduc viteza sa ma inscriu in mesul celor de pe 1.

                          Comment


                          • Originally posted by CeDeBe-L View Post
                            Pe bune? Conform carui regulament?[...]
                            Regulamentul ala pe care se presupune ca l-ai citit inainte de sustinerea probei teoretice pentru obtinerea permisului de conducere.

                            "Art.42. - Când circulatia se desfasoara pe doua sau mai multe benzi pe sens, acestea se folosesc de catre conducatorii de vehicule în functie de intensitatea traficului si viteza de deplasare, având obligatia sa revina pe prima banda ori de câte ori acest lucru este posibil, daca aceasta nu este destinata vehiculelor lente sau transportului public de persoane."

                            "Art.101. - (1) Constituie contraventii si se sanctioneaza cu amenda prevazuta în clasa a III-a de sanctiuni urmatoarele fapte savârsite de persoane fizice:
                            [...]
                            16. nerespectarea regulilor privind circulatia pe benzi; [...]"
                            sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                            Comment


                            • Multumesc, dl. vitriol.

                              Cu totul de acord asupra acestei prevederi a regulametului.
                              Cand "acest lucru e posibil", adica banda 1 este libera am obligatia legala (si morala conform p.s.-ului) de a reveni pe aceasta prima banda.
                              Situatia expusa de mine este un pic diferita si se refera la bizonii care fac pressing ca tu, cel care mergi pe banda 2 pentru a depasi vehiculele mai lente, sa treci imediat pe banda 1 ca ei vor sa mearga "tare"!
                              Am avut de mai multe ori ocazia sa vad aceeasi interpretare a regulamentului:
                              Am intrat pe banda 2 pentru a devansa o coloana de TIR-uri, mergeam chiar cu 130-140 si vine cate un taran din spate cu 200 si imi cere imperativ cu flash-uri sa ma bag intre TIR-urile de pe 1 ca vrea el sa treaca!
                              Sunt sigur ca intelegeti diferenta intre situatia expusa si cea la care se refera regulamentul citat.
                              Situatie prezentata de altfel in toate filmuletele precedente.
                              Drumuri bune si respect in trafic!

                              Comment


                              • Se putea merge și cu 200km/h, legal pe A-uri limita e de 130 km/h.

                                Te dai la o parte când ai cum și unde să faci manevra fără probleme, ăștia cu flashuri sunt aceași iDIOTI (persoane cu idei) care au impresia că DN2(și altele asemenea) are 2 banzi nu 1bandă +acostament - să-i văd pe drum cu 1 bandă pe sens cum depăsesc - îl forțează pe ăla depăsit să iasă în șanț

                                Cauzele cele mai frecvente ale accidentelor:
                                -nepăstrarea distanței
                                -oprirea bruscă*

                                *Nu viteza ucide ci oprirea bruscă în ...... (insert object here)
                                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google