Stiri auto de tot felul

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Exact cum ar fi un tdi, fara sistem de injectie bosch; bosch, nu vw.
    Parca 1003 masini c klasse, cu motor de la reno, au vandut
    ...
    Discutia nu e care-i mai mare producator auto. (pe mine oricum nu ma intereseaza)
    Ca mercedes a gasit de cuviinta sa puna pe modelele lor un motor de la reno, probabil ca au stiut ei ceva(puteau sa puna de la vw, peugeot). Nu cred ca vanzarile acestora au scazut din acest motiv.
    Si cam atat; restul sunt discutii de dragul discutiilor.
    Last edited by IancuMIC; 4 May 2017, 11:58.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • Parca 1003 masini s klasse, cu motor de la reno, au vandut
      Pe S Klasse?

      Era vorba sa puna 1,6 dci de C Klasse, dupa 1,5dci pe A Klasse.

      Nu e vorba nici macar de E Klasse, darmite de S Klasse.

      Motorizari S Klasse.
      S 320 L 2014– 2996 cc V6 turbo 272 PS (200 kW; 268 hp)@5000, 400 N·m (295 lb·ft)@1300-4500 8.0 L/100 km (29 mpg‑US)
      S 400 L 2013– 2996 cc V6 biturbo (Mercedes-Benz M 276 DE 30 red.) 334 PS (246 kW; 329 hp)@5250, 480 N·m (354 lb·ft)@1600-4000 8.2 L/100 km (29 mpg‑US)
      S 400 HYBRID 2013– 3498 cc V6 (M 276 DE 35) 306 PS (225 kW; 302 hp)@6500, 370 N·m (273 lb·ft)@3500-5250 6.3 L/100 km (37 mpg‑US)
      electric motor 27 PS (20 kW; 27 hp)@?, 250 N·m (184 lb·ft)@?
      combined
      S 500 2013– 4663 cc V8 biturbo (M 278 DE 46 AL) 455 PS (335 kW; 449 hp)@5250, 700 N·m (516 lb·ft)@1800-3500 8.6 L/100 km (27 mpg‑US)
      S 500 4MATIC 2013– 4663 cc V8 biturbo (M 278 DE 46 AL) 455 PS (335 kW; 449 hp)@5250, 700 N·m (516 lb·ft)@1800-3500 8.6 L/100 km (27 mpg‑US)
      S 500 PLUG-IN HYBRID 2014– 2996 cc V6 biturbo (M 276 DE 30 AL)? 334 PS (246 kW; 329 hp)@5250, 480 N·m (354 lb·ft)@1600-4000 3.0 L/100 km (78 mpg‑US)
      electric motor 109 PS (80 kW; 108 hp)@? 340 N·m (251 lb·ft)@?
      combined 442 PS (325 kW; 436 hp)@?, 649 N·m (479 lb·ft)@?
      S 600, Maybach S 600 2014– 5980 cc V12 biturbo (M 277 E 60 AL) 530 PS (390 kW; 523 hp)@4900–5300, 830 N·m (612 lb·ft)@1900–4000 11.1 L/100 km (21.2 mpg‑US)
      S 63 AMG 2013– 5461 cc V8 biturbo (M157 DE 55 AL) 585 PS (430 kW; 577 hp)@5500, 900 N·m (664 lb·ft)@2250–3750 10.1 L/100 km (23 mpg‑US)
      S 63 AMG 4MATIC 2013– 5461 cc V8 biturbo (M157 DE 55 AL) 585 PS (430 kW; 577 hp)@5500, 900 N·m (664 lb·ft)@2250–3750 10.3 L/100 km (23 mpg‑US)
      S 65 AMG 2014– 5980 cc V12 biturbo (M 279 E 60 AL)
      Last edited by mr.K; 4 May 2017, 11:54.

      Comment


      • Am editat; pe s klasse.
        Eram cu gandul la masina prof. Chiselita de la voi, pe care am vazut-o recent.
        Clasa C de la Mercedes va primi propulsorul diesel de 1,6 litri, dezvoltat de francezii de la Renault şi produs în Franţa, în uzina de la Cleon.
        Last edited by IancuMIC; 4 May 2017, 12:02.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • citez :
          ei trebuie să ofere maşini ceva mai ieftine...
          adica mert low cost. fraier cine-si cumpara nu cine vinde.
          o/____\o
          (i)
          .........

          Comment


          • Numai masini de lux nu vor fi. Noile modele de la Mercedes vor avea motoare de 1.2 litri
            Mercedes lucreaza la o gama de benzinare de 1.2 si 1.4 litri

            Informatia a fost publicata in premiera de publicatia Autocar
            Unitatile vor fi montate transversal pe viitoarele modele FWD

            Chiar daca au recunoscut ca downsizing-ul a fost, in mare, o prostie, cele mai multe companii auto continua sa dezvolte motoare de capacitate cilindrica redusa.

            Intr-un interviu acordat publicatiei americane Car and Driver la inceputul acestei luni, seful Mercedes dezvaluia ca viitoarea platforma cu tractiune fata a companiei pe care o conduce va gazdui nici mai mult, nici mai putin de opt modele.

            Tot la momentul de atunci, in cadrul aceluiasi material, vorbeam inclusiv despre posibilitatea ca respectivele automobile sa ofere in versiunile inferioare de motorizare unitati diesel si pe benzina imprumutate de la Renault.

            Ei bine, ziua de astazi vine cu un nou set de informatii neoficiale cu privire la motoarele ce vor propulsa noile modele cu tractiune fata pe care Mercedes le va lansa incepand cu 2018, ca alternativa la BMW Seria 1 si derivatele sale.

            Potrivit publicariei britanice Autocar, inginerii producatorului german de automobile lucreaza alaturi de specialistii Renault la dezvolta unor benzinare proaspete in patru cilindri, cu injectie directa si capacitati de 1.2, respectiv 1.4 litri.

            Noile motorizari vor debuta odata cu cea de-a doua generatie a compactei A-Class, conform sursei anterior mentionata, insa acestea vor ajunge ulterior si pe modelele A-Class Sedan, B-Class, CLA, GLA si, nu in ultimul rand, GLB.

            https://www.4 tuning.ro/masini-noi/numai-masini-de-lux-nu-vor-fi-noile-modele-de-la-mercedes-vor-avea-motoare-de-1-2-litri-34908.html

            Comment


            • La cat ramane din Logan in urma unui accident serios, e nevoie de sicrie, nu de cartea de salvare.
              Iar aia de la ISU oricum taie stalpii de la cupola prima data, nu se-ncurca ei cu documente.

              A primit cineva carte de salvare la o Dacia noua?

              Comment


              • Documentul in cauza nu este obligatoriu; restul sunt doar...discutii de dragul discutiilor.
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • Eu încă din 2015 am scris că nu e obligatorie, alții se băteau cu pumnul în piept că e
                  Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                  Comment


                  • pe cat e de NEobligatorie , pe atat e si inutila in cazul unui model dacia.
                    in cazul automobilelor electrice , hibridelor , celor cu zeci de airbag-uri , da , conteaza.
                    o/____\o
                    (i)
                    .........

                    Comment


                    • Originally posted by t0rquemada View Post
                      [B]...altii se bateau cu pumnul în piept ca e
                      Pentru "altii" e.

                      Originally posted by mr.K View Post
                      La cat ramane din Logan in urma ...
                      La cat ramane din orice masina!

                      Vorba aia: "am mai zis si ma repet": "salvatorii" trebuie instruiti si sa aiba catalog pentru toate tipurile de masini. Despre ce masina e vorba? Despre "gjvkl". Ok. gjvkl gasim la pagina 512.36,5.
                      Last edited by Fanez; 9 June 2017, 18:01. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • o/____\o
                        (i)
                        .........

                        Comment


                        • Surpriza la Salonul Auto de la Frankfurt: 9 constructori au refuzat participarea

                          9 constructori au refuzat sa participe la Salonul Auto de la Frankfurt (Germania), unul dintre cele mai importante evenimente de profil ce va avea loc in luna septembrie.

                          Infiniti, Peugeot, Jeep, Fiat, Alfa Romeo, Mitsubishi, Volvo, DS si Nissan nu vor fi prezente la editia din acest an, informeaza Motor1.
                          Costurile de inchiriere pentru standuri au devenit tot mai mari, motiv pentru care constructorii au preferat sa absenteze.

                          Ei au ajuns la concluzia ca banii pot fi folositi mult mai bine in campanii de publicitate pe Internet, targetate pe publicul tinta.

                          In plus, ei sunt de parere ca prezenta la un salon auto nu are beneficii prea mari asupra vanzarilor in perioada urmatoare.
                          Asa ziceam si eu.
                          In afara de publicul gura casca care vine la salon, cei care incheie contracte isi pot obtine informatiile de la produicatori, nu trebuie sa frece menta pe la standuri.

                          Ajunge sa mergi la Geneva/Paris si la un salon din USA (doar ca sa vezi ca pe americani nu-i intereseaza deloc masinile europene cu motoare < 1000 cc ).

                          Comment


                          • Sanchi: a apus "era" masinii germane.

                            Comment


                            • Deci la Frankfurt nu se duce Geely(Volvo), PSA(DS), FCA(Jeep, Alfa-romeo) și Renault Nissan ("Mițubuși" e tot la ei, mai nou)
                              Attached Files
                              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google