Probleme cu aburirea

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Grea lupta cu legile fizicii. Și eu pățesc lucrul acesta mai ales seara târziu și noaptea când diferențele de temperatură interior exterior sun mari. Eu am tot încercat variante precum aerul condiționat pornit însă apare problema frigului în mașină iar dacă oprești aerul rece se aburește și mai tare. Am recurs la următoarea procedură care dă rezultate bune: aerul cald pe maxim și de asemenea ventilația pe maxim către parbriz. Rezultatul imediat este aburirea puternică a parbrizului până la opacizare. După unu s-au doua minute maxim ventilația caldă reușește să dezaburească parbrizul. Pentru că în mașină se încălzește reduc căldura la minim și ventilația pe treapta 1 sau doi. În aceste condiții aburirea ni se mai produce. E bine să ai la îndemână o lavetă cu care să creezi după caz o fereastra în condensul care apare pentru o perioadă scurtă de timp mai ales dacă mașina este în mișcare (aici trebuie avut grijă mare la siguranța deplasării).

    Comment


    • #17
      Filtru de polen cu carbon activ și scapi de aburire

      Comment


      • #18
        Si care-i explicatia?

        Eu folosesc de cativa ani, doar acest tip de filtru si nu sunt scutit de neplacerile aburirii geamurilor.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • #19
          Nu știu, folosește mai calitative. Am pus denso mi s-a părut mai eficient fata de actualul Mann.

          Comment


          • #20
            Si eu am filtru cu carbon activ si doar cu AC pornit scap de aburire, mai ales in conditii de umiditate ridicata, ploaie afara, patru persoane in masina.

            Comment

            Working...
            X
            Anulare DPF
            Politica de Securitate Google