Consum Logan 1.4 MPI

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • pozele promise

    consumul e compus si din mersul de asta iarna, cand au fost -20, -25 frecvent
    Attached Files
    Last edited by cristi....; 24 May 2017, 18:19.

    Comment


    • Originally posted by cristi.... View Post
      6.6%, stil haotic de mers
      Tradu-mi si mie "haotic" asta, te rog.

      Comment


      • adica orice dar nu un mers constant. din 7 mii de km app, sa zicem ca vreo 4500-5 mii au fost cat de cat la drum intins, unde eu o asez la 120km/h iar restul prin oras, unde o cam freci. ac-u e si el demn de mentionat, nu stiu sa zic un procent dar din martie a cam fost folosit

        folosita exclusiv la drum lung pot scoate lejer consumuri sub 6 fara a merge neaparat la economie

        pt un motor de generatie veche e relativ ok. ce e ciudat ca temperaturile de asta iarna nu s-au resimtit si in consum, ramasese tot la 6.5%, dar folosita doar pt drum intins. de 3 luni de cand am schimbat jobul si o folosesc si prin oras a crescut pana la 6.6% )

        pe mazda cx3, cu motor de 2.0 aspirat, skyactiv, 120 de cai, fara 4x4 , folosita normal, se scot consumuri de 5.5%, mixt
        Last edited by cristi....; 24 May 2017, 18:45.

        Comment


        • Sigur ai 1.4 mpi i nu diesel? 6,6 în conditiile enumerate de tine este cam mic. La 120 km /h consumul e peste 7...

          Trimis de pe al meu PRA-LX1 folosind Tapatalk
          Cand e vorba de bani, toti suntem de aceasi religie...

          Comment


          • benzina sigur )

            poate intretitnerea mai are un cuvant mic de spus in consumul ceva mai mic. uleiul schimbat de 2 ori pe an, intre 5 si 6 mii de km rulati, si filtru de aer de la motor de 3 ori. bujiile la 10 mii. piticul meu. la cat costa nu inseamna nimic

            mie la drum lung imi produce autonomie, nu imi scade

            in oras scade mai repede dar in afara creste ) cu un plin la consumul asta imi arata o autonomie de 750-760km (orientativi, daca merg mai mult in afaraa sunt vreo 800) iar mers exclusiv in afara , cel mai mult am facut vreo 880km (fara a intra pe rezerva)

            eu tot nu-s multumit de consum. voiam 6%, nu 6.6%
            Last edited by cristi....; 24 May 2017, 18:57.

            Comment


            • atasez o poza, calculeaza,, fuelo'' in locul meu, eu doar trec datele acolo.
              la ultimul cel cu 8 si ceva % au fost 100 km pe autostrada. restul doar in bucuresti
              Attached Files

              Comment


              • Ceva in genul asta aveam si eu consumul la 1.4 MPI dar ma orientam dupa CB.

                Comment


                • Plecat la Eforie Nord cu familia (3 persoane) + portbagajul plin cu bagaje, total 1431 km dus/întors. La dus am scos un consum de 5,69 l/100 km iar la întoarcere de 5,76 l/100 km. La întoarcere am schimbat benzina, alimentând de la stația Petrom din Eforie Nord (de regulă eu alimentez de la Lukoil).
                  Având în vedere că este un consum în regim „mixt”, mă declar extrem de mulțumit de acest consum, ca și de comportamentul general al Logănelului din dotare.
                  M-am născut cu prea puține degete mijlocii în raport cu lumea în care trăiesc.

                  Comment


                  • Originally posted by Cherubino View Post
                    Plecat la Eforie Nord...
                    La dus am scos un consum de 5,69 l/100 km iar la întoarcere de 5,76 l/100 km. La întoarcere am schimbat benzina...
                    La intoarcere consumul e un pic mai mare decat la ducere (nivelul marii fata de nivelul orasului de resedinta).
                    Last edited by Fanez; 16 July 2017, 17:06.

                    Comment


                    • Da, probabil că ai dreptate. Diferențe de altitudine, rarefierea atmosferei pe măsură ce crește altitudinea...
                      M-am născut cu prea puține degete mijlocii în raport cu lumea în care trăiesc.

                      Comment


                      • Rarefierea nu are treaba (nu au urcat pe la 2500-3.000m).... Ci faptul ca ai plecat de la 100m altitudine la 0 m. Asta am observat si eu daca destinatia este cu 1-200 m mai sus...creste consumul cu 2-300ml la dus...fata de intors.

                        Comment


                        • Originally posted by bolovan View Post
                          ...Ci faptul ca ai plecat de la 100m altitudine la 0 m.
                          De fapt, am plecat de la cca. 650 m și am ajuns la altitudinea 0.
                          M-am născut cu prea puține degete mijlocii în raport cu lumea în care trăiesc.

                          Comment


                          • Deja intram in detalii
                            Am uitat ca esti din petrosani...si nu din Bucuresti

                            Comment


                            • Originally posted by bolovan View Post
                              Am uitat ca esti din petrosani...si nu din Bucuresti
                              M-am născut cu prea puține degete mijlocii în raport cu lumea în care trăiesc.

                              Comment


                              • 2640km parcursi
                                Consum mediu cf. CB: 7.4L/100km
                                Vmed 64.2km/ h, cf. CB
                                Grad de incarcare al masinii: ridicat (persoane + bagaje)
                                Regimuri de viteza: 5 - 160Km/h cu varfuri de 170.
                                Categorii de drumuri: autostrazi (120-160km/h constant), drumuri express (120-140km/h), drumuri nationale (70-140km/h), alte categorii de drumuri asfaltate, inclusiv drumuri urbane (40-80km/h), drumuri forestiere si pietruite cu declivitate accentuata (tr. 1, maxim tr. 2), inclusiv traversari prin vad (5-40Km/h), stationari la ralanti (PTF) cca. 3.5h insumate.
                                Multiple depasiri cu retrogradari in tr.3 urcata pana la 6000rpm, inclusiv abordari de rampe in tr. 2 sau 3 cu pana la 6000rpm. Bineintles ca am urcat si cu tr. 4 sau chiar 5, dar acolo nu vb. de turatii mari, cel mult medii ptr. tr. 4.
                                AC on - 95-97% din parcurs (exceptia de 3-5% reprezinta drumurile accidentate / forestiere)
                                Benzina folosita: OMV Maxx Motion 100 (doar alimentare Bucuresti), in rest Shell V-Power Racing CO 100.
                                Cu toate astea, consumul de ulei masurat pe joja e maximal, adica neclintit de la ultimul schimb, realizat in urma cu cca. 6500km.

                                Per total, ma declar f. multumit de consumul realizat, avad in vedere modul de exploatare al unei masini de peste 11 ani vechime si aproape 240 mii km la bord.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google