A Incercat Cineva Sa Puna GPL Pe Logan 2 Cu Motor 0.9TCE ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Și cu sacii în pod...
    Deplasează-te la dealer și vorbește...
    Până la urmă el da garanția...
    Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
    Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

    Comment


    • Eu la 1.2 16 V am renuntat la garantie din primul an .Astfel am facut o economie pt ca am schimbat uleiul si filtrele la un service care ofera schimbul gratuit . Kitul distributie l-am schimbat cu numai 220 ron (cureaua +rola) +150 lei manopera . In cei peste 7 ani nu am avut nici o problema cu masina.

      Comment


      • Originally posted by C.Mike View Post
        [emoji3]

        mai ales o garantie de 5 ani fara griji, cum este acum promotia.
        5 ani sa stai "slav" la Dacia e nasol.
        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

        Comment


        • Originally posted by prometheus View Post
          5 ani sa stai "slav" la Dacia e nasol.
          5 ani garantie cu 5 revizii incluse nu este chiar asa "nasol".

          Comment


          • Faceti o socoteala cat economisiti cu instalatia GPL la 10-15k adica interval revizie, si cit pierdeti pe revizie...
            O revizie nu costa mai mult de 300RON...
            Economie de min 9-10RON/100km adica vreo 1500RON macar de la schimb la schimb...
            Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
            Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

            Comment


            • Intrebare

              Salutare tuturor,

              Am citit toate paginile cu interes. Foarte interesante parerile, imi place foarte mult sa va citesc
              Eu ma aflu intr-o situatie ca si a voastra, similara. Adica cu intrebari.
              De 3 zile, am ridicat noua masinuta, Sandero Stepway Prestige, motorizare 0.9 TCe.
              Merge superb. Nu am niciun repros, totul este super, o placere sa o conduci, se comporta f. bine. Tare imi doresc, la fel sa fie in de-a lungul timpului ce va trece.
              Inainte de "Steppy", pentru ca asa am poreclito, am avut o "Zuzi" aka Daewoo Matiz, timp de 9 ani iar in ultimi 3 ani, a fost pe GPL. Rulat fara probleme.

              Imi doresc sa o trec si pe Steppy pe GPL dupa o perioada (dupa 5k KM) aprox. Am inteles care este treaba cu garantia. Se pierde ok.
              Astazi am sunat la dealer, mi-a spus ca mai bine sa nu-i pun, motivandu-mi ca chiuloasa este diferita fata de acele modele care sunt prevazute din fabrica cu GPL. Asa sa fie? Oare sa fie diferita si daca-mi montez, sa intampin probleme?

              Pe site-ul dacia, la noi se vand doar Logan si MCV cu GPL din fabrica. (daca nu gresesc)
              Ma intriga faptul ca pe dacia.it (Italia) Sandero Stepway se vinde direct din fabrica cu GPL, la noi, de ce nu? Au acelasi motor, aceasi chiuloasa? Stiti ceva?


              Multumesc pentru raspunsuri.
              O zi frumoasa tuturor.

              Comment


              • Daca folosesti masina in interes personal(deplasari de acasa la serviciu, mers la cumparaturi, in concediu etc., nu vad motivul sa o treci pe gpl. Motorul are un consum decent.

                Comment


                • @SpiruX
                  Este diferit motorul pe Gpl. Nu ai citit atent ce posteaza T0rquemada.

                  Comment


                  • Depinde citi km face... La 5000 pe an mixt clar că nu se merita.
                    La 15.000km majoritatea urban e deja alta socoteala...
                    Din cite știu sunt citeva drujbe din astea la taxi de vreo 2-3ani cu GPL... Și merg...
                    Motorizarea in sine știu ca au mici probleme... Sunt și pe benzina la taxi...In general aprindere, vreo 2 senzori, clapeta etc...
                    Dacă este montată corect, o instalație din gama de mijloc face fața fără probleme...
                    Aia cu chiulasa e pe bune la Opel, Ford variantele cu scaune ceramice...
                    Dar și asta se rezolva din reglaj instalație...
                    Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                    Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                    Comment


                    • Salutare. Am un coleg ce si-a pus tomasetto stag qbox pe 0.9 tce, si mi-a spus de problema calculatorului care nu mai arata nivelul de benzina. din ce am citit pe topic s-a rezolvat cu "emulatoare" - nu prea inteleg termenul, e o cutiuta ceva? care sunt rezolvarile pentru problema asta si cat costa, in bucuresti, daca stiti. multumesc.

                      Comment


                      • Salut !
                        Batranelul logan a iesit brusc la pensie https://www.monitorulsv.ro/Local/201...orasului-Siret l-am trimis la azil cu programul Rabla si sper ca pe la inceputul lunii octombrie sa fiu fericitul posesor al unui 0.9 versiunea techroad. Avans 15.000 ron, apoi rate lunare de aproximativ 700 ron pe o perioada de 5 ani.
                        Cu vechiul 1.4 am mers pe gaz din 02.09.2015 si pana pe 02.09.2019, patru ani pe muchie, 80.000 km, suficienti sa-mi doresc o instalatie gpl si pe urmasul lui.
                        Am vazut ca la 1.0 sce s-au recomandat minim 15.000 km pe benzina, abia apoi montat gpl. La 0.9 cum e ?
                        Ii rog pe cei care au gpl pe 0.9 sa dea cat mai multe detalii, de cati ani a fost montata instalatia, cati km a parcurs de atunci, cat de des s-a intervenit cu reglaje in aceasta perioada, daca s-au topit paletele la turbina, au curs supapele prin toba de esapament, orice amanunt e bine venit.
                        Vreau sa pun in balanta avantaje/dezavantaje pentru a lua o decizie.
                        Va multumesc anticipat pentru ajutor.
                        Attached Files

                        Comment


                        • Nu spune nimeni nimic. Oare sunt toti pe drumuri si nu mai au timp de rasfoit forumul ?
                          Mai asteptam. Trebuie sa sara iepurele de undeva.

                          Comment


                          • Recomand 0.9 TCE daca vrei neaparat GPL.
                            Dar cum nu mai poate fi comandat cu GPL de fabrica, vei pierde garantia.
                            Cel de 1.0 SCe pare cam problematic in general, indiferent ca e cu sau fara GPL.
                            E cineva pe forum care a pus GPL pe 1.0 SCe, s-a rupt un cuzinet si i-a facut praf motorul (nu neaparat din cauza GPL)
                            Garantie anulata pentru ca a pus GPL.
                            Mai sunt cateva cazuri cu consum de ulei la 1.0 SCe.

                            Comment


                            • Multumesc pentru sfat, am citit si eu despre cazul respectiv, de asta am si facut comanda pentru 0.9tce, stiam ca la 1.0 au fost probleme. Un alt criteriu a fost lista cu oferte. Am vazut ca dacia ofera gpl doar pe motorul 0.9, un indiciu in plus ca motorul e mai rezistent.
                              Attached Files

                              Comment


                              • Am răsfoit eu tot ce spuneți aici și acum va spun povestea mea.
                                Amn achiziționat de curând un Logan Mcv 0.9 Tce 2016, are 35000 km, cutia magica automata / manuala robotizata.
                                Eu sunt al treilea proprietar după ce al doilea s-a speriat de vibrații și trepidații la plecare de pe loc, omul nu citise nimic (nicio părere, nimic) și a avut impresia ca a scăpat de o mașina defecta.
                                Prețul a fost 7000 euro.
                                Inițial și eu am fost speriat de plecarea de pe loc dar m-am obișnuit repede.
                                Am pus GPL la 2 zile de la achiziționare și pot sa zic ca se simte o îmbunătățire semnificativa. Mașina nu mai schimba 4-5 la 50km/h ci pe la 75-80 și mi se pare puțin mai turata.
                                Pana acum nu am făcut mulți km cu ea, undeva la 50 și în următoarele luni voi parcurge câteva mii.
                                Instalația a fost montata într-un service autorizat, unde am mai pus pe un logan 1.4 în 2015 la 104.500 km iar acum acea mașina are 368.953 și încă mai duce dar cam ruginește și ma tot cearta unul la Itp ca e ultima inspecție.
                                Instalația a costat 2700 lei + 100 lei emulatorul de benzina (asta resetează nivelul de benzina la fiecare pornire pentru a afișa corect pentru ca, după spusele celor de la service, pe măsură ce mergi pe GPL și aduni km cică ar scădea liniutele întrucât nu mai are plutitor sau ceva de genul. Altfel ar trebui alimentat foarte des pentru a indica nivelul corect. Pentru 100 lei nu merita efortul cu alimentarile dese).
                                Instalația este Zenit Pro Obd cu rampa Hercules.
                                Va țin la curent!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google