Cum Ne Reglam Instalatia GPL?Cu Ce Softuri?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by moog View Post
    Pe LR Omegas nu aveti variante de soft altceva decat a pus Eastcowboy pe aici...
    Din pacate...
    Singura varianta e service-ul cel mai apropiat...
    Eu tot am bodoganit pe aici sa puneti Tomasetto/AGC/Lovato etc mai ales cei care sunteti departe de montator...
    @moog, multumesc pentru raspuns.
    Ca idee, crezi ca ar merge sa ii dau un ecu programming cu versiunea omegas 4.0, cu firmware evo_#479?
    Mentionez ca pe ea am firmware evo_#1050. Iar dupa downgrade as putea sa ma conectez cu omegas 2.x

    Comment


    • Sunteți durere...
      Cu softul fără licență nu poți face o calibrare de 2 lei, nicidecum update de firmware...
      Pe de alta parte e ca și cum ai lua un Samsung S8 plus și ai vrea sa pui Android 2-3...
      Nici 5 nu cred ca ar merge...
      Nu știe hardware ul...

      Pe vremea lui Omegas 2.x nu se inventase Evo, One, Max Plus etc... Tu ești cu calculatorul la a 2 generație după 2.x... Din ce știu prin 2010 a apărut Max ul, după câțiva ani a apărut Evo cu diverse variante...
      Last edited by moog; 22 July 2017, 16:51. Reason: Automerged Doublepost
      Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
      Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

      Comment


      • Originally posted by moog View Post
        Sunteți durere...
        Cu softul fără licență nu poți face o calibrare de 2 lei, nicidecum update de firmware...
        Pe de alta parte e ca și cum ai lua un Samsung S8 plus și ai vrea sa pui Android 2-3...
        Nici 5 nu cred ca ar merge...
        Nu știe hardware ul...
        Deci, singura solutie ar fi obtinerea unei licente, care din pacate nu este trimisa oricui...
        ...sau crackuit programul pentru calculatorul pe care se va folosi...

        Comment


        • Din păcate pentru voi așa este...
          După 3ani am schimbat unul din laptopuri, și comentau... Prea multe licențe...
          Pe de o parte le dau dreptate, sunt destui care se baga, fac varză, și după care fac gât ca asa I am reglat o noi...
          Pe unele Instalații se vede istoric cu interfețele...
          După ce ii demonstrez ca minte, se face liniște...
          Eu unul prefer varianta asta... La liber, vrei sa te joci treaba ta... Dacă te pricepi foarte bine, unii chiar au și idei bune... În rest, prostia se plătește...
          Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
          Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

          Comment


          • Originally posted by Heger View Post
            Dar de 1.2 E6 nu sti nimic?!
            Chiuloasa de 1.2 16v benzina costa 700 de euro și cea cu GPL parca 1500 euro., preț la poarta fabricii.

            Comment


            • Prima data cand ma conectez la ecu gpl (Stag 200 montat pe Mazda 323F 1.5 90 cp din 1995) si uitati ce harta am gasit. Ce parere aveti? Ultima data s-a conectat cineva in februarie 2015 deci a trecut ceva...cel putin asa zice programul.
              Attached Files

              Comment


              • Multiplicatorul nu este cam mic..eu la logan 1,6 87 cp am 1,5-1,6 multiplicatorul...

                Comment


                • Nu are treaba multiplicatorul...poate fi si asa...daca lui ii merge bine...
                  Las-o asa daca merge ok...
                  Schimbi filtrele la timp si dai cox...
                  Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                  Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                  Comment


                  • Multumesc pt raspunsuri. Momentan am niste probleme la functionarea pe benzina in special. Cand o pornesc si e motorul rece in loc sa se activeze socul si sa se tureze la 2000+ rpm scade la 500 si moare motorul, si cand vreau sa plec de pe loc parca nu vrea sa accelereze, tremura...etc. Pe gpl merge bine in schimb. Si vreau sa rezolv problemele astea si dupa sa ii fac o calibrare pt instalatia gpl.

                    Comment


                    • Am facut calibrare si la finalul ei mi-a aparut mesaj "Diuze prea mari" si " Mariti valoarea multiplicatorului"... si am incercat eu sa adun niste harti de benzina si gpl, dar prin Bucuresti cam 10 km pe benzina 10 pe gpl.... mers mai turat. Dupa asta multiplicatorul era la 1 si curba de gaz sub cea de benzina. am ridicat multiplicatorul la 1.2 si dupa s-a dus curba de gaz peste cea de benzina cam mult... si sta la relanti la 1250 rpm pe gpl... Merge foarte bine masina dar nu stiu daca am facut ce trebuie. Ma apuc sa mai citesc o data manualul

                      Comment


                      • L.E. : Am mai facut calibrarea o data si am adunat hartile din nou, am mai lasat putin multiplicatorul pe portiunea unde e mai sus harta de gpl decat cea de benzina, chiar daca si asa e mic.... din cate am citit in manual ar fi asa pt ca am duze prea mari. Uitati ce a iesit
                        Attached Files

                        Comment


                        • Pe Toyota Prius am Zeni PRO OBD. Intrebarea este, de ce consumul afisat instant este mai mic pe GPL decat pe benzina? Daca in mers trec pe benzina, instantul creste fata de gaz. La drum intins am consum de 4 in bord si 5 GPL la pompa.

                          Comment


                          • Ai amestec mai bogat pe gaz decat pe benzina.

                            Comment


                            • Hartile sunt suprapuse bine. Consumul este chiar foarte bun.De unde apare amestecul bogat?

                              Comment


                              • Azi la instalatia Zeni Pro s-a aprins ledul de eroare. La o verificare cu cablul era eroare de citire injector 2 benzina. Care sa fie cauza? Softul este cel care la repornire sterge erorile. Acum merge bine dar vreau sa stiu cauza fiindca iese din garantie instalatia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google