Revizii Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Spre deosebire de restul motoarelor, la TCe cureaua de accesorii ruptă = imobilizare, pentru că pompa de apă nu e antrenată de distribuție ci de cureaua de accesorii.
    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

    Comment


    • Toti isi spun la achizitie ca au ales Dacia pentru ca e intretinerea ieftina.
      La prima revizie serioasa, uita ce au spus la achizitie.

      Kitul ala de accesorii de gaseste in magazine la ~350 de lei, o varianta pentru cei care nu mai au masina in garantie.
      Daca s-au parcurs putini km cu vechiul kit, se poate schimba doar cureaua.

      Dar cand masina e in garantie, cred ca trebuie sa-si aduca aminte ca la achizitie au ales masina pentru ca e ieftina intretinerea, si sa mearga la reprezentanta.

      Comment


      • Exact invers, cureaua veche mai merge, rolele nu, dar de... când nu ai Dacia îți dai cu părerea
        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

        Comment


        • Nush cum dracu, dar role din alea sunt si pe alte masini, n-a inventat renoul orice, inclusiv gravitatia.

          Cand ai 36k la bord cu vechiul kit, cum are colegul, zic eu ca rolele alea s-au invartit mai putin decat pana la 60k, cum cere Dacia schimbarea. Ca nu o fi stat pe loc, cu motorul pornit si cu rolele invartindu-se, fara sa inregistreze km la bord.
          Mai degraba cureaua imbatraneste in 4 ani si km putini, decat sa se uzeze rolele.

          Oricum, ca sa terminam discutia, rolele se pot verifica si schimba doar daca e necesar.
          Last edited by mr.K; 26 July 2017, 14:58.

          Comment


          • Se schimba piesele doar dupa consultul ochiometric al mecanicilor, ca ei au ochii formati mai ceva ca cei de la orice CTC. O "simte" mecanicul, ca sa fie mai clar...
            Piesele de la distributie, fie ele motoare pe benzina sau diesel, SE RECOMANDA sa se schimbe cand se atinge una din conditii : numarul de ani sau kilometri. La fel cum SE RECOMANDA ca interventiile asupra masinii sa fie facute in service-uri autorizate, de preferat al marcii respective.
            Schimbati atunci cand va tuna si convine; eu unul de abia astept sa aud preturi de motoare complete de 1.2, 1.0, 0.9 si 1.5.

            Comment


            • Numai ca nu e vorba de distributie, la 0.9 tce fiind pe lant si tinand o viata, vorba vine.

              Comment


              • Ce treabă are distribuția, nici una dar ne dăm cu părerea.

                Kitul de accesorii de la TCe se mai folosește și la:

                iar mai nou ai cod separat doar la curea (aprox 200ron) rolele și întinzătorul vin doar la kit complet
                Attached Files
                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                Comment


                • Originally posted by t0rquemada View Post
                  Spre deosebire de restul motoarelor, la TCe cureaua de accesorii ruptă = imobilizare, pentru că pompa de apă nu e antrenată de distribuție ci de cureaua de accesorii.
                  Şi cum opreşte ( imobilizează ) motorul nefuncţionarea pompei de apă ? Că nu se merge fără răcire asta ştim, dar nu îngheaţă motorul, până la colţul străzii ( parcare ) tot ajungi
                  Distribuţia opreşte motorul, îl îngheată pe loc, se lovesc supapele de pistoane dar asta cu pompa de apă te rogăm frumos explică, chiar n-am auzit-o până acum...

                  Comment


                  • Pompă de apă oprită = răcire zero, elementar
                    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                    Comment


                    • Originally posted by Midnighte View Post
                      ...cand se atinge una din conditii : numarul de ani sau kilometri....
                      da..da...Din cate imi aduc aminte si sper sa nu ma insel, la fostul 1.4 al meu pe la inceput prin 2008-2009 era distributia la 60k sau 4 ani...si in Logan 1.4 in Franta (chiar citeam la vremea respectiva pe site-uri la ei..fr) era la 4 ani sau 80k...Deci despre ce vorbim? alte curele pt export?

                      Comment


                      • Originally posted by t0rquemada View Post
                        Pompă de apă oprită = răcire zero, elementar
                        Aşa, şi ... ?
                        Răcire zero îţi permite totuşi să iei căruţa din drum şi s-o tragi pe dreapta !
                        Poţi face asta, cu distribuţia ruptă nici un metru nu mai mergi, doar impinsă

                        Comment


                        • Si iarasi comparatii inutile si despicarea firului in patru.

                          Fara racire masina este imobilizata. Tot in drum ramane, fie ca e pe margine sau pe mijloc.


                          Sent from my iPhone using Tapatalk
                          I have no special talent. I am only passionately curious.

                          Comment


                          • Am facut acum reviza la troaca, 537 lei a fost masa si dansu.
                            Keep walking...

                            Comment


                            • Originally posted by Silviu View Post
                              Si iarasi comparatii inutile si despicarea firului in patru.

                              Fara racire masina este imobilizata. Tot in drum ramane, fie ca e pe margine sau pe mijloc.
                              Nu-i chiar tot aia, dacă ramâi pe calea ferată cu distribuţia ruptă sau cureaua acessorii ruptă
                              Think about it ... !

                              Comment


                              • Originally posted by jonnie007 View Post
                                Am facut acum reviza la troaca, 537 lei a fost masa si dansu.
                                Motorizare 1,2, revizia numărul X ?
                                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google