Vitezometru Nefunctional + Martor Check Engine

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Meniul de service îl ajută să testeze acele - poate totul e ok dar motorasul vitezomentrului e mort.

    Dacă senzorul e mort, în câțiva km se aprinde check engine (injecția nu primește info viteză) dacă vitezometrul e mort dar fără check engine e cablul întrerupt între senzor și TdB, pe traseul TdB - radio- mufa R212(cutie sigurante motor) - senzor viteză
    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

    Comment


    • #17
      Momentan nu mi-a mai facut probleme dupa ce l-am "curatat", cd-player-ul este cel original al masinii. La instalatie s-a umblat cand mi-am pus soubwoofer, asta acum doi ani.

      Seba si t0rquemada va multumesc pentru sfaturi in gasirea problemei.

      Comment


      • #18
        Si totusi,,,,, aumblat cineva la firele verde de la cd-player?

        Comment


        • #19
          Originally posted by Seba View Post
          firul de la senzor vine la bord via cd-player pt ca unele playere aveau functia de volum control in functie de viteza masinii, deci playerul trebuia sa stie viteza masinii ca sa poata modifica volumul.
          Chiar e adevarat?

          Comment


          • #20
            Da. Este vorba de playerele care s-au pus pe Logan 1 2004-2006.
            Attached Files
            sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

            Comment


            • #21
              Am unit 3fire verzi, in spatele mufei de la cdplayer, siiiii difuzoru stg spate face zgomot in functie de viteza. Vitezometru tot nu functioneaza.

              Comment


              • #22
                Niște poze ar clarifica situația
                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                Comment


                • #23

                  n-ai de ce sa amesteci fire de pe mufe diferite. o mufa e doar pt difuri, cealalta sunt alimentari, semnale pt player.
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • #24
                    Va multumesc.
                    Ma mai joc la fire.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by k800 View Post
                      Isi revine acum si pica peste 5 minute, minunea nu tine mult. Ai 2 variante: cumperi unul nou sau il repari pe cel vechi.

                      https://www.youtube.com/watch?v=COE7q4HeeRs
                      Eu am reușit să-l repar pe cel vechi așa cum arată în filmuleț: l-am desfăcut cu un cuțit, iar la partea electronică am dat cu fludor peste toate îmbinările. Apoi l-am reasamblat, am lipit căpăcelul cu superglue, l-am montat la loc și de atunci am 700km de când merge ca uns.

                      Comment


                      • #26
                        Dacă nu citești tot...

                        Originally posted by dutarpetrache View Post
                        Incercat\probat 3Senzori siiii nimic.Se pare ca problema se afla in bord la ceasuri.
                        degeaba postezi
                        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                        Comment


                        • #27
                          La mine pica cand voia el si mergea cand voia el.
                          Verificat de 10 ori fire demontat senzor curatat resolder nervi masina isi pastreaza varsta si intr-un final dupa multi km inrerupti a cedat detot . 16 ron cu transport de la chinezi .
                          Merge de 2000km ok. na unu original e 140 de lei deci 16 lei sfinti.

                          Incercati sa imprumutati de la cineva unul sa verificati daca el insusi este problema.

                          Concediu placut!

                          Comment


                          • #28
                            De ceasuri nimeni nu a zis nimic. Am dat 50 lei pe ceasuri,,,,,ce sa vezi, mere brici. La mine a fost defect ceasul de km-traj.

                            Comment


                            • #29
                              nu a zis nimeni nimic, pt ca "ceasul" in sine e ultimul pe lista cauzelor. cel mai des s-a intamplat sa fie senzorul sau un contact prost, poate in ordine inversa
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by t0rquemada View Post
                                Dacă senzorul e mort, în câțiva km se aprinde check engine (injecția nu primește info viteză) dacă vitezometrul e mort dar fără check engine e cablul întrerupt între senzor și TdB, pe traseul TdB - radio- mufa R212(cutie sigurante motor) - senzor viteză
                                Am revenit cu un raspuns la defectul meu, am schimbat captorul de viteza cu unul original si de doua luni nu am avut absolut nici o problema.

                                Faza cu cablajul rupt nu a tinut, era senzorul defect.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google