Montare A Doua Plafoniera Logan Berlina Pentru Pasagerii Din Spate

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @nicu_rcn, pai tu stii ca doar ai veverita pe capota masinii...cred ca ea ti-a cerut lumina suplimentara.
    dar sa vezi ce o aprinde mereu.
    sigpic

    Comment


    • Plafoniera

      Originally posted by mariannn View Post
      daca nu ai rezlvat-o deja, uite cum as face eu:
      firele le-as lega chiar la intrarea in mufa plafonierei fata, fir la fir, culoare la culoare.
      cat despre grosime, cred eu ca alea din fata sunt de 0,5mmp, si penru aia din spate tot de 0,5mmp...nu uita ca firele alea sunt mai groase ca si conductor si mai subtiri ca izolatie.
      firele de telefon sunt de 0,15mmp...normal ca se stingea la aprinderea celui de-al doilea bec..
      fa si tu un calcul:
      5W/12V=0,42A...care-i curentul maxim admis pentru un fir cu sectiunea ca cel de telefon? daca faci tu baie, si vecinul de deasupra si cel de dedesupt si tot blocul, toti in acelasi timp, crezi ca mai curge cu acelasi debit? presiunea scade dastic...
      Multumesc Mariann de explicatie. Deci am gresit cu firele, voi cauta altele. Cand ca tu ai lega firele din spate la cele de la plafoniera din fata, te referi sa le lipesti? Cand termin , postez poze .

      Comment


      • da, sigur ca le lipesti...
        atentie: le scoti pe rand din mufa! daca vrei iti fac niste poze mufelor...cum le-am lipit eu, cele din spate functioneaza exact ca cea din fata.
        PS: firul comun pentru cele doua pozitii ale plafonierelor este ROSU! nicidecum negru cum ar spune orice electrician.
        PS2: mare atentie ca firul comun ROSU, este contactul mobil si care este acces direct la el in colt(eu am lipit niste plastic pentru a-l izola de gaura ovala a caroseriei).
        PS3: daca ai plafoniere cu o singura pozitie, le legi intre ROSU si ALB.
        Last edited by mariannn; 27 October 2013, 19:04.
        Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

        Comment


        • Eu tot nu pot sa inteleg de ce o dati inainte cu lipitul firelor pe masina.
          In toate manualele de service pe care le-am studiat pana acum (VAG, OPEL, Ford, Renault) este specificat clar la reparatii electrice ca firele nu se cositoresc. Se imbina prin mufe, care pentru imbinari supuse factorilor externi de mediu se etanseaza si/sau se protejeaza cu ceara speciala.

          PS. Acum 2 zile a fost al treilea caz de fire cositorite din care a iesit fum.... asta pentru ca un mic "colt" de fir cositorit a perforat in timp varnis-ul si s-a umplut masina de fum.

          Cel mai bine sa legati plafoniera spate direct de la UCH, sa nu suprasolicitati firele plafonierei fata. Asta in caz ca nu schimbati becurile cu leduri.
          Last edited by danielliviu; 27 October 2013, 20:09.
          GL-22-TOF

          Comment


          • Nici eu nu agreez cositoritul firelor prin masina...si in general idea de a modifica instalatia electrica...a masinii....
            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

            Comment


            • @prometheus, nici eu nu agreez modificarea instalatiei electrica a masinii sau a modificarilor in general, insa daca e utila modificarea o voi face cu mare drag. orice imbunatatire este binevenita.
              @danielliviu, cat despe lipit, parerea mea personala e ca e mai buna cositorirea ca se lipeste la nivel de suprafete si asigura un contact perfeeect si rezistent in timp, care nu permite umezelii sa afecteze/corodeze cuprul. izolarea peste ele este cu tub termocontractibil care e net superior benzii izolatoare...
              fiecare face ce mangealâc vrea în masina lui...
              PS: mi-ai dat de gandit cu lipirea direct in mufa UCH si ''eliberarea'' circuitului plafonierei fata, mai ales ca eu nu am de gand prea curand sa trec pe led-uri in plafonierele spate.
              Last edited by mariannn; 27 October 2013, 23:19.
              Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

              Comment


              • Cositorirea duce la decalirea litelor din cablu, iar in urma vibratiilor acesta se rupue imediat de langa partea cositorita. Chiar daca are varnis pe el.
                Un coleg de club in Galati a trebuit sa demonteze de 2 ori tot interiorul masinii pentru ca firele trase pe sub mocheta au cedat dupa 6-8 luni exact langa partea cositorita.
                Dar sunt masinile voastre, faceti cum vreti si ce vreti cu ele...
                GL-22-TOF

                Comment


                • Salutare. Astazi mi-am montat si eu a doua plafoniera. Am reusit tot pana am ajuns la conectarea cablurilor, ceva nu am facut bine sau ceva nu e bun si nu stiu cum sa rezolv problema deoarece plafoniera spate nu se aprinde.
                  Cumva cablurile inainte de a fi introduse in conectori rapizi trebuiesc decablate?
                  Attached Files
                  Last edited by Cristyano; 30 July 2017, 21:24.

                  Comment


                  • scoate conectorii aia,nu sunt buni de nimic,decojesti cablurile,infasori noile cabluri peste ele,nu e nevoie sa le cositoresti,dupa ce faci proba sa vezi ca se aprinde noua plafoniera le izolezi bine cu banda izolatoare si gata,ai lumina

                    Comment


                    • Multumesc gaboneygg!
                      Gataa! Am rezolvat fara a renunta la conectori.
                      Una din cauzele probabile:- strangerea insuficienta a conectoriilor
                      - problema la conectorul rosu cu verde( l-am desfacut pentru ca nu imi placea cum s-a prins)

                      Acum pun alta intebare. Pot face cumva ca plafoniera cu 3 becuri sa mearga independent cand este pe temporizare?. Adica sa se aprinda doar cel din mijloc.
                      Attached Files

                      Comment


                      • da poti sa faci sa se aprinda numai cel din mijloc
                        trebuie sa tai niste punti cum te uiti la circuit
                        in stanga si in dreapta sunt aceste puti si le tai

                        Comment


                        • Am vrut sa montez niste benzi rgb la picioare și bineînțeles că ceva nu a mers bine...m.am legat la plafoniera, la firul roșu și la firul alb pt că vroiam sa se aprindă când deschid ușa și să se stingă când o închid dar câteodată e pe invers când pornesc masina, câteodată nu se mai aprinde....nu știu cum să fac să meargă o data cu plafoniera
                          Daca mă poate ajuta cineva cu un sfat as fi f recunoscator

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google