Problema Motor 0.9 TCe

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by bolovan View Post
    @devreg exista senzor de detonatie...care simte cand benzina se aprinde inainte de scanteie (knock senzor)...si atunci se saraceste amestecul si se da scanteia putin mai tarziu.
    https://en.wikipedia.org/wiki/Octane_rating
    apai tot asa am gindit-o si eu, da` tu ai zis-o altfel. oricum, nu neg faptul ca, ma intereseaza unde se afla acel "knock-sensor", fizic, cu adevarat.
    cit despre: "Eu inca n-am vazut un test pe bancul de probe care sa spunaca un motor gandit pt benzina de 95...merge mai bine cu benzina de 98...si mi-am pierdut multa vreme cautand...si intreband. " - am o teorie care are legatura cu diferenta dintre "co95" si "co98"; da' asta o sa vina mai tirziu, in functie de cit dureaza bucata asta de off-topic.

    Fratello: daca tot zici ti-a mers mai bine, nu s-o fi intimplat ca ti-a si consumat un pic mai mult? cam 1 litru, asa... orientativ (cu tot cu AC, daca era cazul, evident).

    Comment


    • Eu am incheiat aici offtopiculi. Nu de alta...dar pana nu vad un test pe banc care sa arate ca un mtoor gandit pt 95 produce mai multa putere/cuplu cu benzina de 98...eu tot raman la parerea ca-i doar o impresie (placebo)...nu de alta..dar ma-m inselat de N ori cand m-am bazat pe impresie.

      Comment


      • @Devreg : Da, consumul a fost mai mare ... nu stiu exact cu cat. Am profitat de promotia de weekend de la L--oil si, cat timp am tinut Loganul, am pus numai Ecto Sport 98. Sotia mea a remarcat si ea diferenta VIZIBILA de "putere" ; poate a fost tot placebo, dar pentru mine a fost un argument in plus ...
        Scuze de off ; ma retrag.
        Module Electronice (Volt/termo,Interfete Sony/Pioneer/Alpine/Blaupunkt/Kenwood/JVC)

        Comment


        • Nu stiu cate persoane de pe acest forum consuma mai mult benzina ca mine da stiu sigur , si nu e placebo , ca este diferenta între 95 si 98+
          Se simnte din toate punctele de vedere
          Masina trage mai bine la ture joase si consumul este putin mai mic nu cu mult dar este
          Plus de asta in perioada torida care a trecut s-a smintit cel mai mult benzina mai superioara
          Chiar mai mult decat pe timpul ierni


          Sent from my iPhone using Tapatalk
          sigpic

          Comment


          • Nu am benzina pe Dacia dar am tot testat asta si pe 1.2 aspirat (Opel si Fiat) si nu se simte aproape nimic, in schimb pe Mitsubishi 1.8 GDI cu injectie directa masina merge mult mai bine si consumul scade cu 1 l/100 de la Petrom 95 la OMV 100, practic din consum se amortizeaza diferenta de pret (GDI are compresie destul de mare, 12:1).
            Last edited by horatiuc; 17 July 2017, 13:34.

            Comment


            • Si calitatea poate diferi de la petrom la OMV.
              @stoicanu discutam pe aici cu cineva (se pricepe cam cat noi toti la un loc la motoare)...si imi spune ca sunt mai mari sanse sa fie mai "aditivata" benzina de 95 (aka mai multa apa)...si de asta sa creasca consumul. Altfel...nu are logica.
              La 1.8 din cauza compresiei marite ai nevoie de 98.
              Si eu consum destula benzina (cam 1500L/an). Si am incercat sa pun si 100 si 95 (de la aceasi benzinarie...respectiv OMW). N-am sesizat diferente In schimb am sesizat diferente intre rompetrol (undeva aproape de fagaras)...si alte benzine (parca a consumat mai multa...si avea o vibratie mai accentuata)

              Comment


              • E posibil ca cea de 98 sa fie mai putin "diluata"
                Dar la benzinaria mol am smintit diferenta
                Am card de reducere cu 20 bani/litru si mai ma risc sa ii bag de 98[emoji23][emoji23][emoji23]


                Sent from my iPhone using Tapatalk
                sigpic

                Comment


                • Și mie mi se pare benzina de la Mol, mai bună, dar este și mai scumpă! Am observat că după ce o alimentez, primii 2-300 metrii motorul are senzația de a "da în nas"! Când am pus, benzina superioară în ea nu a mai avut acest simptom. Atunci am alimentat de la Mol. Acum nu știu, dacă era superioară sau că este mai bună de la Mol, dar știu că WV-ului îi place cea de la Mol! Parcă toarce altfel, sau poate am iluzia. Vineri când am pus benzina de 95 de la OMV, s-a simțit un pic aceeași senzație de "dat nas", dar față de celelalte dăți când am alimentat, acum, cum am ieșit din benzinărie am intrat direct în trafic aglomerat bară, la bară, în timp ce anterior, nu era trafic și se rula fluent!

                  Comment


                  • cineva de pe Grupul Loganistilor de pe facebook avea o bataie foarte urata la motor/ distributie la 0.9 Tce. Masina are 65.000 de km şi zornăie...rau! iesita din garantie (+GPL daca are vreo influenta asta)
                    a mai avut cineva problema asta? sau e o problema ce apare in general la motorul asta?

                    Comment


                    • E normal*, H4B400 /408 nu sunt făcute pentru GPL, doar H4B410 e

                      * a ieşit din garanţie de două săptămâni, revizia de 60.000 de km nu am mai făcut-o la ei, am pus şi GPL pe maşină.... toate sunt împotriva mea. Asta este...
                      Last edited by t0rquemada; 31 July 2017, 08:59.
                      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                      Comment


                      • Sa nu ii fi picat lantul de distributie???

                        Comment


                        • E mai complicat de explicat, de reținut:

                          -revizia de 60000km sau 4 ani nu a făcut-o în reprezentanță
                          -a pus GPL

                          Poate să fie o legătură între cele 2 sau poate nu, fără istoric (mașină nouă?, eventuale reparații + stilul de condus) vorbim vorbe
                          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                          Comment


                          • Bună ziua. Sunt un proaspăt posesor de Logan 0.9 tce și am și eu o nedumerire. Tocmai am schimbat uleiul și filtrele, și am constatat ca după aproximativ 800 km efectuați preponderent în mediul urban (90%), la o verificare a jojei, uleiul este negru. E normal asa ceva? Menționez ca mașina are 72000 km

                            Comment


                            • Da, este normal. Cam toate motoarele turbo au problema asta.
                              Iar faptul ca este negru...inseamna ca-l spala bine...si mizeria (funingine/resturi de ardere etc)...nu raman in pereti/cilindrii/pistoane...ci in ulei...care la schimb se evacueaza...

                              Comment


                              • Ok. M-am liniștit. Nu am avut pana acum mașina cu motor turbo, și credeam ca are o problema.
                                As mai avea o întrebare. Mi se pare ca motorul se încălzește greu. Adică, acuma cu frigurile astea, ii trebuiesc vreo 3 km ca să dea aer cald în habitaclu. Dacă stau pe loc cu motorul pornit, nici după 7 minute nu face aer cald. Parca as avea diesel. Asa e și la voi?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google