Senzori Presiune Roti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • salut . acelasi lucru l-am patit si eu dupa ce sa incercat in reprezentanta sa upgradeze UCH-ul pentru ca nu mergea mereu semnalizarea sau aprins martorii de pneuri si cel cu zigzagul ambele portocalii.ca rezolvare schimbat centrala de abs pe garantie .logan plus oct 2016

    Comment


    • uch-ul nu se upgradează se schimbă, dar pentru că probabil au primit o revizie cu probleme au stricat alteceva.

      Pentru HSA nu avea treabă cu TPMS-ul indirect în plus nu avea ce căuta acolo, iar dacă nu a salvat matricea e nasol.
      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

      Comment


      • nu stiu ce sa zic asa apare pe raportul de service dar cheile sunt ale masinii nu au cerut si cheia de rezerva

        Comment


        • Originally posted by t0rquemada View Post
          uch-ul nu se upgradează se schimbă, dar pentru că probabil au primit o revizie cu probleme au stricat alteceva.

          Pentru HSA nu avea treabă cu TPMS-ul indirect în plus nu avea ce căuta acolo, iar dacă nu a salvat matricea e nasol.
          Nu stiu ce a facut acolo... Doar ca la un moment dat s-au aprins cei doi martori si tipul m-a intrebat daca stiu codurile de la senzori. I-am spus ca nu are senzori in pneuri ci la abs(asa imi zisese cineva la vulcanizare asta iarna cand am schimbat cauciucurile). Atunci tipul a zis ca trebuie sa rulez mai mult cu masina la diferite viteze ca sa "invete" senzorii(???) si apoi se vor stinge martorii.
          Nu s-au stins nici acum, dupa mai bine de 170 de kilometri parcursi.
          Functiile pe care le-a activat(HSA si semnalizarea cu impuls) functioneaza bine.
          Ma gandeam si la alta varianta care mi-a fost sugerata de un coleg: sa cumpar patru senzori si sa ii motez si apoi sa ii memoreze la reprezentanta in computerul masinii. Asta daca nu se poate remedia din soft....
          In fine, voi vedea vineri ce se poate face. Cumva se va remedia...
          Nu as vrea sa ii fac reclama negativa tipului pentru ca nu cred ca a fost rau intentionat ci doar amator, dar daca cineva doreste sa afle numarul si numele lui(ca sa nu cumva sa apeleze la el din greseala) il dau doar prin mesaj privat.
          Multumesc pentru raspunsuri si voi scrie din nou aici cum s-a rezolvat.

          Comment


          • S-a rezolvat azi problema in zece minute. Am ajuns la reprezentanta, le-am mai spus o data ce s-a intamplat si ei i-au facut o diagnoza. Apoi au resetat uch-ul si gata. Cred ca la un moment dat au scos bornele de la baterie. Asta a fost tot. Masina a revenit la setarile initiale.
            Din cele doua functii care le-a activat la Pitesti, doar una mai e activa acum, asistenta la pornirea din rampa. Semnalizarea cu impuls s-a dezactivat.
            Garantia nu a fost afectata.

            Comment


            • Am un Logan fabricat in mai 2015 cu TPMS direct (senzori pe fiecare valva de pe fiecare roata) care pana acum o luna a functionat fara probleme (am avut o pana cu desumflare lenta pe care mi-a semnalat-o - un surub infipt in cauciuc). Incepand cam de 1 luna a inceput sa se aprinda martorul pentru probleme cu rotile din bord. Am verificat presiunea, am resetat senzorii din CB, a functionat. Eroarea a mai aparut de vre-o doua ori pana acum doua zile (cand s-a facut frig afara) si de cand sta in permanenta aprins chiar si dupa resetare. Cum presiunea pe roti am verificat-o si este normala, trag concluzia ca unul sau mai multi senzori au ramas fara baterie.
              Si acum intrebarea: exista vreo posibilitate sa aflu care este senzorul cu pricina dintre cei 4, si daca se poate demonta, schimba bateria si remonta. Evident, ar fi de preferat ca toate activitatile sa fie mai ieftine decat un set de senzori noi.
              Multumesc!
              P.S.: Concluzia e ca bateriile de pe senzori au cam 2,5 ani de viata. Oare fac obiectul garantiei?

              Comment


              • Parerea mea, schimba bateriile la toate 4 ca la fel sunt de vechi. Nu cred ca intra pe garantie

                Trimis de pe al meu SM-J510FN folosind Tapatalk

                Comment


                • Se schimba senzorul cu totul. Nu se poate pune alta baterie, fara sa nu sfarmi plasticul.

                  Comment


                  • Originally posted by Midnighte View Post
                    Se schimba senzorul cu totul. Nu se poate pune alta baterie, fara sa nu sfarmi plasticul.
                    Pai ce nu gaseste romanu' o solutie? Lipeste cumva bateria. Cred totusi ca nu tine doar 2 ani o baterie...sper ca e defecta ceva

                    Comment


                    • Serios... Deci cand se termina bateria schimbi senzorul?
                      Eu puteam sa jur ca e ceva de genul rfid sau orice altceva. Sunt chiar nenorociti astia...

                      Comment


                      • Salutare!
                        Dincate m-am documentat, am inteles ca la masinile fabricate in 2017, senzorii de presiune nu mai sunt pe fiecare roata, ci in modulul ABS>
                        Intreb pentru ca urmeaza sa ridic masina noua si sa stiu la ce sa ma astept.
                        Multumesc.

                        Comment


                        • Originally posted by ctropett View Post
                          Si acum intrebarea: exista vreo posibilitate sa aflu care este senzorul cu pricina dintre cei 4, si daca se poate demonta, schimba bateria si remonta. Evident, ar fi de preferat ca toate activitatile sa fie mai ieftine decat un set de senzori noi.
                          Raspunsul este: http://www.loganclub.ro/forum/showpo...&postcount=185

                          Originally posted by vali2008 View Post
                          Salutare!
                          Dincate m-am documentat, am inteles ca la masinile fabricate in 2017, senzorii de presiune nu mai sunt pe fiecare roata, ci in modulul ABS>
                          Stai linistit, tu vei avea senzori "virtuali" nicidecum fizici.
                          Last edited by JNic; 25 October 2017, 20:58. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • O veste buna..mi-a mai venit inima la loc.
                            Multumesc, Nicu.

                            Comment


                            • Originally posted by sebibv View Post
                              Serios... Deci cand se termina bateria schimbi senzorul?
                              Eu puteam sa jur ca e ceva de genul rfid sau orice altceva. Sunt chiar nenorociti astia...
                              Nu au fost si nu vor fi niciodata RFID, pentru ca nu este tehnic posibil.
                              "Expirarea" senzorilor data de expirarea bateriei a determinat aparitia senzorilor "virtuali" din ABS. Utilizatorii sunt fericiti ca nu mai schimba senzorii, iar producatorii sunt fericiti vanzand software in loc de senzori.
                              Last edited by JNic; 25 October 2017, 21:05.

                              Comment


                              • Da, ai dreptate, e o tampenie ce am zis cu RFID...
                                Poate un sistem cu magnet, ca la bicicleta...insa tot mai smart este ABS-ul. Ma bucur ca nu am acel sistem cretin....

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google