Alimentare pompa de benzina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Sigur ca are; ECU injectie primeste autorizarea de pornire de la UCH, care la randul sau, are "aprobarea" unitatii transponder..
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • #17
      Pompa porneste si daca nu e semnal pe immo, doar ca n-o sa porneasca motorul.
      INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

      Comment


      • #18
        Corect, pompa merge oricum, indiferent daca se citeste sau nu cipul din cheie. Doar ca daca transponderul nu citeste cipul, UCE Injectie nu da autorizarea de pornire.
        Pentru alimentarea pompei verifica urmatoarele:
        - releul din cutia de relee de la motor
        - siguranta de 25A din aceeasi cutie de relee
        - mufa (cupla) de la baza stalpului stanga mijloc. Un pin oxidat acolo poate face probleme.
        - firul negru din mufa pompei sa aiba continuitate cu masa
        - traseul cablului, sa nu fie intrerupt undeva
        Si, bineinteles, daca toate acestea sunt ok, poti verifica pompa alimentand cu 2 fire direct de la baterie sa vezi daca e functionala.
        GL-22-TOF

        Comment


        • #19
          si eu la fel am, la mufa de la pompa am 5 v insa masina....se balbaie rau....unde mai exact e mufa de sub scaun?am schimbat 3 pompe....

          Comment


          • #20
            Sa fie de la mufa asta?...cea de sub scaun la sofer am curatat.o....
            Attached Files

            Comment


            • #21
              Intreb si eu tot aici, am un 1.4 si cand o pornesc la rece se aud un bulbucit ca o stica umpluta pe jumatate cu apa, se aude practic un lichid, mai ales daca o turez usor primele secunde dupa pornire.
              Exact exact ca si cum ai avea o sticla cu apa si o inclini.
              Ce sa fie?

              Comment


              • #22
                apa din radiator/motor...cred ca aer pe instalatie

                Comment


                • #23
                  +1 : colegul de mai sus are dreptate - la fel a facut si la mine cand am aerisit instalatia de racire sau dupa ce am scos spiralele din radiatorul de habitaclu

                  Comment


                  • #24
                    salutare...scriu si eu aici despre problema mea pentru ca ma tot uit de vreo ora la threaduri si acesta este cel mai apropiat de simptomele loganului meu.
                    am plecat de dimineata de acasa si mi s-a oprit loganul (1.4 din 2005) in mers. nu a vrut chip sa mai porneasca...am chemat un coleg sa ma tracteze cu o sufa...a incercat si el sa ii dea de cap dar fara rost...a verificat nivelul de benzina din rezervor (9L) in timp ce la bord aveam 2 liniute la indicatorul de combustibil...suspect...in fine...am plecat cu ea tractata spre casa si pe drum am incercat sa o pornesc cu a2 a si a pornit...dar mi s-a oprit la coborarea unei pante...singura din cheie tot nu a vrut sa porneasca...am dus-o tractata pana acasa in parcare...la prima constatare (a mea) pompa de benzina se aude, acu daca si baga benzina in motor sincer nu stiu...ce sa fie cu masina...nu am instalatie de gaz si abia are 99000 km...poate ma puteti ajuta cu vreun sfat...multumesc si scuze daca am postat gresit

                    Comment


                    • #25
                      Loganist incepator

                      Salut!
                      Am si eu o problema cu pompa de alimentare de pe un logan 1.4 MPI 2006.
                      Am schimbat pompa din fabrica la venerabila "varsta" de 150k km . Aia banuiesc ca a murit de moarte buna. Dupa intamplarea asta am schimbat-o cu o pompa aftermarket la vreo 90 de lei, de provenienta diferita de ASAM, insa tot cu aceeasi valoare de firma fantoma. Dupa un timp a crapat si aia, mai exact dupa vreo doua luni. Circumstantele sunt ciudat, in sensul ca mi-a carbonizat mufa din partea de sus a ansamblului, de au ramas din ea doar cenusa si niste bucati de tabla(ma mir cum de nu am luat foc). Dupa treaba asta, si dupa ce m-am asigurat ca noul ansamblu are conexiuni bune(pentru a scoate din ecuatie problema "contact imperfect" am schimbat pompa cu una similara, crezand ca tura asta va merge ok. Acelasi noroc, aia a murit dupa vreo 500de km. Tin sa precizez ca sonda litometrica era defecta si imi indica mai putin decat avea masina in rezervor (aparea gol cand de fapt era jumate de rezervor, cel putin 20l) deci masina nu a rulat pe rosu. Am zis ca o fi calitatea pompei aiurea, asa ca am schimbat-o cu una de 90 de lei(asa auzisem din spuse ca ar fi cel mai bine la raport calitate pret), ceea ce s-a intamplat acum doua saptamani. Fericit ca am pompa noua si mai buna m-am pornit pe un drum Bacau-Iasi. La vreo 500 km adunati(estimativ), cu drumul si ce mai facusem pe acasa, pompa cea noua a incetat sa mai amorseze dupa ce am pus Benzina de 95 de la Mol. Dupa vreo doua trei chei, minune, a pornit la loc, insa se auzea mult mai tare de sub bancheta. Am ajuns acasa- din nou nu a mai pornit. La jumatate de ora am venit din nou sa incerc, a pornit la prima tura(s-a auzit amorsarea. insa pompa se auzea si mai tare-am vorbit cu cineva si mi s-a spus ca s-ar putea sa fie motorasul dus, in sensul ca joaca in lagar si de asta baraie asa a descentrare) apoi motorul a murit singur. Nu a mai pornit de atunci. Am verificat releul, face clik, am schimbat cele trei relee intre ele(cele de langa baterie) ca sa ma asigur ca nu i asta(nu puteau fi toate cele trei busite) - niciun rezultat. Aveti idee de ce poate un logan sa schimbe 3 pompe in decurs de 6 luni? As aprecia enorm de mult ajutor in situatia data, sunt student(nu am bani de pompa de benzina la 500 km).
                      Multumesc, anticipat!
                      P.S. Daca problema e de la pompe, am cautat intens si pe vreo 10 siteuri numai pompa, fara ansamblu de la Bosch sau Pierburg, nu am gasit decat la 5 pana in 10 milioane, ansamblul cu totul, asa ca daca aveti vreo sugestie de site unde as putea gasi ceva de calitate care sa ma tina(alta firma sau tot astea, dar pe care se merita sa dai un ban in plus), as aprecia enorm.
                      Last edited by andrewavram34; 28 August 2018, 19:38.

                      Comment


                      • #26
                        Daca de la inceput mergeai DOAR pe OEM, cu siguranta nu mai intampinai probleme.
                        Asa, tot acolo ai ajuns si in plus ai pierdut banii si pe no-name-urile after market.

                        Comment


                        • #27
                          La probleme cu pompa de benzină și/sau indicatorul de benzină, prima verificare, obligatoriu va fi celebra mufă R2(intre prag și scaunul șoferului)*, dacă prezintă urme de oxidare se trece la remediere înainte de orice.

                          * mufa e aproape de podea, intră apă sau ai umezeală excesivă și primi pini afectați sunt la pompa de benzină
                          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                          Comment


                          • #28
                            Buna ziua. Am un logan 1,4 benzina 2005 .Mi s-a blocat indicatorul de benzina din calculator. Imi arata o liniuta si 1/2. Pana acum nu mi-a mai aratat 1/2 la liniute. Am zis sa mai bag pentru a o umple si ultima liniuta. Au mai intrat aproape 19 litri pana la oprirea pompei. . Dar penultima si ultima liniuta au ramas tot asa. Am schimbat sonda litometrica. A mai urcat 1/2 de liniuta. Dar ultima liniuta imi este goala inca desi in momentul schimbarii sondei rezervorul era plin. Cine imi poate da o mana de ajutor?

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by Kojak View Post
                              Daca de la inceput mergeai DOAR pe OEM, cu siguranta nu mai intampinai probleme.
                              Asa, tot acolo ai ajuns si in plus ai pierdut banii si pe no-name-urile after market.
                              hai mah asa sa fie? Nu te cred.
                              Ti-a dat raspunsul mai jos cineva calificat dl t0rquemada
                              ​​​​​​

                              Comment


                              • #30
                                andrewavram34 , vezi si posturile #8, #14, #18, #27, plus atasat inca cateva capturi (poate te ajuta, sau pe alti colegi).
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google